نیازمند تدوینگر و طراح گرافیک

مدت‌ها پیش

بودجه

10,000,000 تومان

تاریخ انقضا

10 اردیبهشت 1402

مدت زمان پروژه

0 روز

پیشنهادها

0 پیشنهاد

نیاز به فاز بندی

ندارد

سطح پروژه

ساده

توضیحات پروژه

ضمن سلام خدمت فریلنسر های عزیز نیازمند تدوینگر و طراح گرافیست برای یک پروژه هستیم (یوتیوب) که کار کاملا به صورت پروژه ای انجام میشه و به صورت دائم یا حضوری نیست.

شما میبایست توانایی تدوین یا ساخت موشن یا طراحی گرافیک برای کاور رو داشته باشید.

کانالی که مد نظر هست باید عین اون کار بشه و با دقت بررسی بفرمایید که ذهنیت ما چی هست. و صرفا با یک بررسی سرسری امکان همکاری نیست. لطفا بعد از بررسی دقیق هزینه خودتون رو به صورت هر فیلم یا هر اپیزود بفرمایید.

نکته: کار برای صدا و سیما نیست که دقیقه ای چند میلیون پیشنهاد بدین. کار کاملا ساده هست و مشکلی در پرداخت نیست.

پیشنهادات و رزومه خودتون رو بفرستین.

نکته: اگر طراحی کاور میکنید نمونه بفرستین

اگر تدوین میکنید نمونه تدوین بفرستین

اگر موشن کار میکنید نمونه موشن بفرستین

اگر هم نمونه کار خاصی ندارید میزان توانای خودتون رو بفرمایید

موارد بعد از تایید از همین بستر سایت همکاری رو ادامه میدیم


فایل پیوست


مهارت‌های مورد نیاز پروژه


دسته‌بندی

درباره کارفرما

پویا شیرازی
پویا شیرازی

پویا شیرازی

0 (0)

پروژه های مشابه

ادیتور ویدیو یوتیوب

برای ادیت ویدیو های کانال یوتیوب به صورت ویدیو بلند حدود 8 دقیقه ای و ویدیو های شوتز (حدود 1 دقیقه ای ) به ادیتور ویدیو و طراح تامنیل نیاز دارم. لطفا نمونه ی ویدیو ها را در در کانال یوتیوب Atabak Iranizad ببینید.

توافقی

تولید محتوای شبکه های اجتماعی، ریلز اینستاگرام و موشن گرافیک

ما یک شرکت تولید کننده سیم و کابل هستیم و دو واحد تولیدی داریم. نیاز داریم کارهای تولید محتوایمان را در شبکه های اجتماعی و همچنین ساخت موشن گرافیک برای مجموعه انجام دهیم. شغل ما مربوط به صنعت برق است.

توافقی

ساخت انیمیشن سه بعدی کروکودیل افساردار

انیمیشن سه بعدی باید شبیه شخصی باشد که با یک کروکودیل افسار دار راه می‌رود. ما قبلا این انیمیشن را به مدت 5 ثانیه در 11 تغییرات مختلف ساخته ایم. ولی اکنون متوجه شده ایم که خیلی کوتاه است. وظایف فریلنسر: - ساخت 11 فایل، تقریبا 6 ثانیه در هر فایل - تطبیق فایل ها با پس زمینه * ارسال نمونه کار قبلی مشابه با این پروژه و یا زدن یک نمونه مشابه با خواسته پروژه اهمیت بسیار بالایی در استخدام فریلنسر محترم دارد و درخواست های بدون ارائه نمونه مشابه این پروژه بررسی نمی¬شوند.* آنچه ما به شما تحویل خواهیم داد: - فایل کروکودیل - دوربین سه بعدی برای مطابقت با انیمیشن (تنظیم ردیابی یکسان) آنچه شما به ما تحویل خواهید داد: - 11 انیمیشن کوتاه کروکودیل با یک افسار که واقع بینانه حرکت می کند - فیلم عمودی (vertical) - رندر با کیفیت 4k ما یک شرکت هستیم و روند استخدام ما در این پروژه به این صورت است که فریلنسر باید یک نمونه کوتاه اولیه انیمیشنی که یک شخص به همراه کروکودیل افسار دار راه می¬رود ارائه بدهد (یک صحنه) تا توانایی او ارزیابی بشود. زمانی که اولین فریلنسر محترم نمونه اولیه خود را ارائه دهد، به بقیه فریلنسرها اعلام خواهد شد که اقدام به زدن نمونه کار نکنند تا زحماتشان بی ثمر نشود. تایید اولیه نمونه ارائه شده بین یک الی هفت روز طول می¬کشد و از آنجایی که انتخاب فایل کروکودیل و جزئیات دیگر نمونه اولیه به صورت دلخواه توسط فریلنسر انتخاب خواهد شد و صرفا جهت ارزیابی توانایی فریلنسر است، در صورتی که نمونه اولیه احتیاج به ویرایش داشته باشد به او اعلام خواهد شد و در غیر اینصورت، او استخدام خواهد شد و پروژه به او واگذار خواهد شد. در معرفی خود و بیان توانایی هایتان لطفا به نکات زیر توجه نمایید: جزئیات آنچه را که می توانید انجام دهید و نمی توانید انجام دهید و چگونه انجام خواهید داد را به خوبی بیان کنید و چند نمونه ارسال کنید بیان کنید که از چه نرم افزارهایی برای این کار استفاده می کنید؟ بیان کنید برای انجام این پروژه و نیز برای زدن نمونه کار چقدر زمان نیاز دارید؟

5,000,000 تومان

پیام ها