طراحی فروشگاه آنلاین و انواع سایت شخصی و شرکتی و خدماتی

Azadweb Azadweb

0 در حال انجام

مدت‌ها پیش

228 بازدید


هزینه

10,000,000 تومان

زمان تحویل

2 روز

تعداد فروش موفق

0 بار

توضیحات سرویس

هر فرد، سازمان، کسب و کار و... به یک وبسایت نیاز دارد. وبسایت مانند شناسنامه شماست که معرف شخص شما و کسب و کار و خدماتتان است. شبکه های اجتماعی و پلتفرم های سایت ساز رایگان، دیر یا زود دستخوش تغییرات و قوانین دست و پاگیری می شوند که نهایتا منجر به از دست دادن اعتبار شما و کارتان خواهد شد. لذا داشتن وبسایت اختصاصی ضروریترین نیاز شما می باشد. پیاده سازی سایت مورد نظرتان بر پایه وردپرس انجام خواهد شد.

  • چرا وردپرس را پیشنهاد میدهیم؟
وردپرس یک پلتفرم منبع باز رایگان است که بیش از 50 متخصص و برنامه نویس بصورت رسمی، و بیش از 2000 نفر داوطلب در سراسر دنیا بصورت مرتب در حال توسعه و بروزرسانی آن هستند. لذا به لحاظ امنیت و افزایش امکانات، جایی برای بحث باقی نمی گذارد.
  • وردپرس رایگان است، چرا بابت آن پول دریافت میکنیم!؟
بله وردپرس کاملا رایگان است و خود شما می توانید براحتی آن را نصب و استفاده نمایید. اما نصب وردپرس فقط شروع ماجراست.... جزئیات فنی بسیار زیادی وجود دارد که صرفا توسط متخصصین امر و افراد باتجربه امکان انجامش وجود دارد. مانند طراحی صفحات مورد نیاز، نصب و تنظیمات افزونه های مورد نیاز، ایمن سازی، بهینه سازی، رفع باگ های احتمالی و.... که تلاش شبانه روزی برنامه نویس یا پیمانکار را میطلبد.
  • با مدیریت و نحوه کار با وردپرس آشنایی ندارید؟
نگران نباشید، طراحی سایت و تحویل آن به شما تنها شروع آشنایی ما با شماست، حداقل تا 3 ماه پیشتبانی ما را خواهید داشت، آموزش های رایگان از صفر تا صد در خدمتتان خواهیم بود... مشاوره های متنوع که باید برای هر کدام کتابهای مختلفی را بخوانید و به افراد مختلفی مراجعه کنید و هزینه های زیادی را متقبل شوید... را با ما رایگان تجربه خواهید کرد.
  • سوالات بیشتری دارید؟
راحت باشید، میتوانید هر چند تا سوال که دارید از ما بپرسید، از طریق چت و پیام در خدمت شما هستیم و پاسخگوی همه سوالات و شبهات شما خواهیم بود.  


انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

سرویس‌های مشابه

سرویس‌های مشابه با سرویس فوق

طراحی وبسایت

برنامه نویسی و فناوری

طراحی وبسایت

(0)0 بازخورد


طراحی سایت وردپرس

برنامه نویسی و فناوری

طراحی سایت وردپرس

(0)0 بازخورد


طراحی سایت

برنامه نویسی و فناوری

طراحی سایت

(0)0 بازخورد


طراحی سایت اقتصادی

برنامه نویسی و فناوری

طراحی سایت اقتصادی

(0)0 بازخورد


پیام ها