طراحی نشانه (لوگو)

سید پویا حسین زاده سید پویا حسین زاده

0 در حال انجام

مدت‌ها پیش

190 بازدید


هزینه

600,000 تومان

زمان تحویل

2 روز

تعداد فروش موفق

0 بار

توضیحات سرویس

درود بر شما؛

اول یه مقدمه بریم..

شما جناب لوگو رو بهتر از خودشون میشناسین (که اگر غیر از این بود احتمالا تو این صفحه نبودین) ولی خب در باب مرور بیاین یه نگاهی بهش بندازیم.. لوگو میتونه یک شکل، نوشته یا هر چیزی باشه که ذهن ما رو وصل میکنه به یک کسب و کار، یک برند، یک سازمان، یک شبکه تلویزیونی یا هر چیزی که فکرشو بکنید. مثلا وقتی میگیم "چای گلستان" ذهن ما میگرده تا با تصویری اون واژه رو تعریف کنه و اون تصویر چیزی نیست جز نشان معروف اون شرکت؛ نوشته گلستان داخل شکل قرمز با گل گلی های زرد.   نشانه یا لوگو خلاصتا همچین چیزیه؛ چهره ای که یک شرکت یا کسب و کار از خودش ارائه میده. (و خب کیه که جذاب بودنو دوست نداشته باشه) حالا اینکه اون چهره یادآورنده چه تجاربی برای ماست برمیگرده به محصولات اون کسب و کار، کیفیتشون، نوع خدمات دهی و .. که از کلیت این داستان تحت عنوان برند یاد میشه. (که بزارین دیگه تخصصیش نکنیم)

مراحل طراحی چیه؟

1. پر کردن فرم تفهیم نامه (brief)

اول فرمونو میدیم دست شما

شما هر کسب و کار یا فعالیتی داشته باشین با پاسخ به یک سری سوال، اطلاعاتی از فضای کسب وکارتون و قالب لوگویی که مدنظر شماست به طراح میدین تا اون با توجه به این اطلاعات جهت گیری کنه و ایده هاش رو برای طراحی بیاره رو کاغذ.  

2. ایده پردازی و طراحی مقدماتی

اینجا طراح با بررسی اطلاعاتی که از مرحله قبل بدست آورده، زمانی رو وقف تفکر و ایده پردازی میکنه و پس از گذر از مراحل پر پیچ و خم سیر و سلوک ایده های مختلفی رو روی کاغذ میاره (اتود زنی) و با طراحی های مداوم در نهایت به طرح های اصلی میرسه.

 

3. اجرا در نرم افزار

پس از مشخص شدن طرح های اصلی، نوبت به طراحی مجدد و اجرای اونها در سیستم یا اصطلاحا دیجیتالی کردن اونها میرسه.

  4. ارائه طرح های نهایی در این مرحله دو طرح نهایی که از فیلتر طراح عبور کرده برای شما ارسال میشه و اینجا شمایید که یکی از اونها رو انتخاب می کنید:
  • پس از انتخاب اگر طرح مورد تایید بود به مرحله 5 میریم
  • اگر تغییری در اون طرح مدنظر بود با رعایت تدابیر فنی (و پروتکل های بهداشتی) تغییرات اعمال خواهد شد
  • اگر هم خدای نکرده هیچکدوم از دو طرح مورد قبول نبود مشکلی نیست.. (با تکرار مراحل 2 تا 4) طرح جدیدی آماده و برای شما ارسال میشه
  (محدودیتی برای تغییرات نام برده وجود نداره ولی اساسا هر چقدر کمتر.. روح طراح شادتر:)   5. آماده سازی فایل های خروجی تبریک.. حالا شما یک نشانه (لوگو) دارین.. فقط مونده فایلای مورد نیازو تحویل بگیرین (جزئیاتش اون پایین نوشته)

دقیقا چه فایلهایی انتهای کار ارسال میشه؟

ممکنه بخواید از لوگو در جاهای مختلفی استفاده کنید مثلا تو کارهای چاپی از یه بیلبورد بزرگ گرفته تا یک برگه A4، سایت، اپلیکیشن یا هرجای دیگه.. اینا فایلایی هستن که ممکنه بهشون نیاز پیدا کنین.. فقط کافیه این فایلا رو برای مجری بفرستین (مثلا کسی که قراره برای شما کارت، بنر، تابلو، سایت یا.. طراحی کنه و لوگو اونجا استفاده بشه)

  • JPG
  • PNG
  • PDF
  • EPS
  • AI

نکته:

اگر قراره نشانه شما در دو زبان طراحی بشه، تیک اون پایین یادتون نره..  مرسی


انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

سید پویا حسین زاده

آخرین فعالیت: مدت‌ها پیش

0 (0 بازخورد)


سرویس‌های مشابه

سرویس‌های مشابه با سرویس فوق

طراحی لوگو و هویت بصری برند شما

طراحی و گرافیک

طراحی لوگو و هویت بصری برند شما

(0)0 بازخورد


Asad Amani Asad Amani

3,500,000

طراح

طراحی و گرافیک

طراح

(0)0 بازخورد


طراحی گرافیک

طراحی و گرافیک

طراحی گرافیک

(0)0 بازخورد


پیام ها