کاربر جدید 535

0 بازخورد

عضو از تاریخ 28 تیر 1403

موفقیت

0 %

امتیاز فریلنسر

0

تعداد آرا

0

کل پروژه‌ها

0

درباره من

سیامک غفاری بنیانگذار و مدیرعامل گروه تجارت آسان بزرگ ترین گروه بازاریابی، تبلیغات و برندسازی در غرب ایران از سال 1386 با بیش از 100 هزار عضو فعال طرف همکاری شامل عمده فروشی ها، شبه عمده فروشی ها، خرده فروشی ها، فروشگاه های زنجیره ای، رستوران ها، هتل ها و کافی شاپ ها و... در سراسر کشور تا کنون افتخار همکاری با بزرگ ترین و معتبرترین برندهای مطرح ایرانی و بین المللی را در زمینه بازاریابی و فروش و لانچ محصولات FMCG شامل مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، تنباکو و دخانیات، قهوه و شکلات، لبنیات و ... را داشته است.


تحصیلات

M
1342 - 1343
دانشجوی dba
مؤسسه آموزش عالی آزاد برهان - دکترا

دانشجوی DBA مدیریت بازرگانی گرایش صادرات/واردات

M
1400 - 1341
MBA
مؤسسه آموزش عالی آزاد برهان - فوق لیسانس

کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش اجرایی


سوابق شغلی

M
1386 - 1403
بنیانگذار و مدیرعامل
گروه تجارت آسان

گروه تجارت آسان بزرگ ترین گروه بازاریابی، تبلیغات و برندسازی در غرب ایران از سال 1386 با بیش از 100 هزار عضو فعال طرف همکاری شامل عمده فروشی ها، شبه عمده فروشی ها، خرده فروشی ها، فروشگاه های زنجیره ای، رستوران ها، هتل ها و کافی شاپ ها و... در سراسر کشور تا کنون افتخار همکاری با بزرگ ترین و معتبرترین برندهای مطرح ایرانی و بین المللی را در زمینه بازاریابی و فروش و لانچ محصولات FMCG شامل مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، تنباکو و دخانیات، قهوه و شکلات، لبنیات و ... را داشته است. از دیگر افتخارات این گروه طی مدت 17 ساله فعالیت خود می توان به موارد زیر اشاره نمود: تدوین و دفاع بیش از 1000 عنوان طرح توجیهی و بیزنس پلن موفق برای مشاغل خانگی و بنگاه های زودبازده و شرکت های کوچک و متوسط (SMEs) و شرکت های دانش بنیان طراحی کمپین های تبلیغاتی برای مطرح ترین برندهای ایرانی طراحی و اجرای استراتژی بازاریابی و مدل کسب و کار برای صدها کسب و کار ایرانی اجرای لانچ محصولات تازه وارد به بازار ایران در شهرهای مختلف به عنوان تست مارکت برای شرکت های معتبر ایرانی و خارجی

M
1392 - 1403
بنیانگذار و مدیرعامل
خانه مشاوران تحقیقات استراتژیک ایران

خانه مشاوران تحقیقات استراتژی-آکادمیک و اقتصادی ایران با نام اختصاری سرچ گروپ فعالیت خود را در زمینه انجام تحقیقات در تمامی زمینه های آکادمیک، تجاری و استراتژیک آغاز نموده و تا کنون موفق به همکاری با شرکت ها، مؤسسات و دانشگاه های معتبر ایرانی و بین المللی در زمینه های مختلف شده است.


0 بازخورد

0

0 کل بازخوردها

پیام ها