Mehnoosh92

0 بازخورد

عضو از تاریخ 20 فروردین 1403

موفقیت

0 %

امتیاز فریلنسر

0

تعداد آرا

0

کل پروژه‌ها

0

درباره من

در مقابل خواست کارفرما منعطف هستم،آدم صبور،منظم،با دقت هستم،علاقه زیادی به یادگیری مطالب جدید دارم. میتوانم برای هر مطلبی در گوگل،bing و... جستجو کنم.با اکثر نرم افزارها میتونم کار کنم،میتوانم با وردپرس،html5 و css3 صفحات مورد نظر شما رو درست کنم.اگه دیتایی داشته باشید که بخواهید در پنل کاربری سایتتون یا اکسل یا ورد یا دیتابیس وارد کنید به راحتی میتوانم انجام بدهم.اگه برای مطالبتون عکس،محتوا بخواهید در کنار ورود دیتا خودم در اینترنت جستجو میکنم و برای شما قرار میدهم.اگه تصاویری که میخواهید در سایت قرار دهید نیاز به ویرایش داشته باشد میتوانم با فتوشاپ انجام بدم.QC سایت موردنظرتون رو میتونم انجام بدهم.میتوانم مدیریت پروژه یک سایت را از ابتدا تا به انتها انجام دهم. اسم شرکت شما رو میتونم در گوگل مپ، نقشه بلد،نشان،اسنپ و OnStreet Map ثبت کنم. اگه بخواهید نشان اینماد دریافت کنید میتوانم را برایتان انجام دهم.اگه به درگاه بانکی نیاز داشته باشید تمام مراحل رو انجام میدهم و درگاه رو برایتان دریافت میکنم.


تحصیلات

M
1390 - 1392
کامپیوتر-نرم افزار
دانشکده فنی و حرفه ای دختران شریعتی - فوق دیپلم

در دانشکده سراسری فنی و حرفه ای دختران شریعتی نرم افزار کامپیوتر خواندم.

M
1393 - 1395
مهندسی تکنولوژی نرم افزار
دانشگاه تهران-جنوب - لیسانس

در دانشگاه آزاد تهران-جنوب در حوزه نرم افزار کامپیوتر خواندم.


سوابق شغلی

M
1400 - 1401
کارمند اداری-فروش
نبوغ تجارت فردا

در این شرکت در سامانه تدارکات دولت در مناقصات شرکت میکردم و در صورت برنده شدن در مناقصه آن را پیگیری میکردم و به مدیریت ارجاع میدادم. سپس تا زمان ارسال محصول آن را پیگیری میکردم. ارسال بار را با اسنپ، تپسی، پیک و باربری هماهنگ میکردم. بایگانی انجام میدادم. در صورتی که سیستم ها خراب می شد آن را چه از لحاظ سخت افزاری چه از لحاظ نرم افزاری بررسی میکردم و آن را درست میکردم. توکن سخت افزاری برای شرکت در مناقصات ریاست جمهوری تهیه کردم. در وندور لیست شرکت نفت ثبت نام کردم و مراحل آن را انجام دادم. برای سایت شرکت تولید محتوا میکردم و با پنل کاربری آن کار میکردم و داده های آن را وارد میکردم و سایت را از لحاظ فرانت اند و بک اند بررسی میکردم.

M
1401 - 1403
ادمین و مدیر پروژه سایت
تاش رنگ

در این شرکت تمام داده های مربوط به حوزه کاری شرکت را جمع آوری و دسته بندی کردم. نحوه قرار دادن داده ها در سایت را بررسی و تحلیل کردم. تصاویر مورد نظر سایت را پیدا کردم و ویرایش کردم. ورود داده انجام دادم. قیمت گذاری در پنل کاربری انجام دادم. فرانت اند صفحات را طراحی کردم. ویندوز و نرم افزارهای مورد نیاز شرکت را نصب کردم. سیستم های شرکت را از لحاظ سخت افزاری چک میکردم و اسمبل میکنم.

M
1395 - 1395
اپراتور ورود داده
جهاد دانشگاهی

در جهاد دانشگاهی ۲۰۰۰ پرونده باید در پنلی که توسط خود سازمان نوشته شده بود بررسی و وارد میشد.همچنین باید در دیتابیس PostgreSQL هم این اطلاعات ورود پیدا میکردند.من در آنجا این پرونده ها را از بایگانی برمیداشتم و در سیستم مورد نظر آنها وارد میکردم و با دیتابیس هم کار میکردم.


0 بازخورد

0

0 کل بازخوردها

پیام ها