FatemehAkbary

0 بازخورد

عضو از تاریخ 31 فروردین 1403

موفقیت

0 %

امتیاز فریلنسر

0

تعداد آرا

0

کل پروژه‌ها

0

درباره من

با سلام فاطمه اکبری هستم. من به عنوان یک فریلنسر متعهد و مشتاق، ترکیبی منحصر به فرد از مهارت ها و اشتیاق را برای هر پروژه ای که انجام می دهم ایجاد میکنم. با تعهدی قوی به ارائه کار با کیفیت بالا و فراتر از انتظارات مشتری، برای برتری در تمام جنبه‌های حرفه آزاد خود تلاش می‌کنم. مهارت ها و تخصص: من دارای مجموعه مهارت های متنوعی هستم که شامل مهارت در( تایپ سریع و حرفه ای با بالاترین کیفیت ، ترجمه متون انگلیسی ، طراحی حرفه ای لوگو و برند ، مقاله نویسی، ورد، تبدیل صوت به متن، تولید محتوای درجه یک و حرفه ای در زمینه های مختلف)است. از طریق سال‌ها تجربه و یادگیری مستمر، این مهارت‌ها را تقویت کرده‌ام تا به طور مداوم نتایج درجه یک را ارائه دهم.


تحصیلات

M
1399 - 1401
لیسانس رشته حقوق
دانشگاه الزهرا تهران - لیسانس

رتبه 49 کنکور انسانی فارغ تحصیل لیسانس رشته حقوق


سوابق شغلی

M
1396 - 1402
فریلنسری
کار آفرینان

در طول حرفه مستقل خود، پروژه هایی را برای طیف متنوعی از مشتریان در صنایع مختلف با موفقیت انجام داده ام. نمونه کارها من تطبیق پذیری، خلاقیت و توانایی من در ارائه نتایجی که تأثیرگذار است را نشان می دهد.

M
1396 - 1402
فریلنسری
کارآفرینان

در پایان، من به عنوان یک فریلنسر متعهد و با انگیزه، به ارائه خدمات استثنایی، تقویت روابط بلندمدت با مشتری، و به طور مداوم مرزهای توانایی های خود را پیش می برم. من از فرصتی برای همکاری در پروژه های آینده و کمک مثبت به تیم شما هیجان زده هستم.


نمونه کار ها

طراحی حرفه ای لوگو و برند

قیمت انجام شده 450,000


0 بازخورد

0

0 کل بازخوردها

پیام ها