پوریا جعفری

0 بازخورد

عضو از تاریخ 27 اردیبهشت 1403

موفقیت

0 %

امتیاز فریلنسر

0

تعداد آرا

0

کل پروژه‌ها

0

درباره من

من پوریا جعفری هستم. اهل اصفهان ام و 29 سال دارم.  بیش از 10 ساله که به صورت حرفه ای تدوین ویدیو و کلیپ انجام میدم و موشن گرافیک میسازم به خصوص لوگوموشن. نرم افزارهایی که من تسلط دارم:  - فتوشاپ  -پریمیر (دیگر استفاده نمیکنم و با داوینچی ریزالو جایگزین کردم) - داوینچی ریزالو (قدرتمندترین ابزار تدوین و اصلاح رنگ) - افترافکتس - مایا و چند ابازر سه بعدی دیگر اما همه اینها ابزار است و مهم تر، دانش و سواد لازم برای میکس و مونتاژ یک ویدیوی تبلیغاتی (آگهی، اینستاگرام و...) یا غیرتبلیغاتی است که طی این سال ها آن را فراگرفتم و رضایت مشتریانم همواره مشهود بوده است.  چنانچه نیاز به تدوین جذاب و اثرگذار یا طراحی و تولید موشن گرافیک به خصوص لوگوموشن های درهم تنیده با هویت برند خود را دارید، با من در پارس کدرز ارتباط برقرار کنید؛ من در خدمت گزاری به شما حاضرم ارادتمند پوریا جعفری


تحصیلات

M
1393 - 1397
کارشناسی پیوسته نرم افزار (انصرافی)
دانشگاه آزاد اصفهان (خوراسگان) - لیسانس

انصرافی - من همیشه دنبال کار بودم و درس نمیخوندم! یعنی چهار پنج سالی فقط اسمم داخل دانشگاه بود! بالاخره هم انصراف دادم (الآن بعد از چند سال اما، در رشته دیگه ای مشغول به تحصیلم)

M
1402 - 1405
کارشناسی پیوسته مدیرت کسب و کار
دانشگاه آزاد اصفهان (خوراسگان) - لیسانس

بعد از گذشت چند سال از انصرافم از دانشگاه، دوباره برگشتم اما در یک رشته جدید مشغول به تحصیل شدم. انتخاب اینبار من مدیریت کسب و کار بود. چون عاشق بیزینس، مارکتینگ و تبلیغاتم پس این رشته رو مناسب دیدم. علاقه شدید من به ساخت تیزرهای تبلیغاتی، تدوین کلیپ های اینستاگرام، یوتیوب و تیزر و آگهی تبلیغاتی هم از همین علاقمندی سرچشمه میگیره! به علاوه که مشاور کسب و کار هم هستم.


سوابق شغلی

M
1393 - 1401
سرپرست واحد محتوا، کارگردان تیزر تبلیغاتی، ادیتور و تدوینگر
MVM اصفهان / چندین آژانس تبلیغاتی / شرکت MUBA و...

اگرچه من زمانی طولانی فریلنسر بودم ،اما، در بسیاری از مواقع همزمان در شرکت یا مجموعه ای دیگه هم مشغول کار بودم. اما بیشتر از یکساله که تصمیم گرفتم به طور کامل به صورت فریلنس کار کنم و میکنم.

M
1395 - 1403
تدوین و ادیت پست و استوری برای بیش از 150 پیج اینستاگرامی
فریلنس

درسته زمانی که من تدوینگر شدم اینستاگرام حتی آپلود ویدیو هم نداشت اما از زمانی که ویدیو به محتوای اصلی اینستاگرام تبدیل شد من اون رو بخشی از حرفه کاری خودم در نظر گرفتم. میدونم خیلی دیر به پونیشا ملحق شدم؛ اما، حالا اینجام و شما میتونید تعدادی از نمونه ویدیوهای من رو در بخش «نمونه کارها» ببینید. لطفا به عنوان و توضیح هر نمونه کار توجه کنید.

M
1402 - 1402
کارگردانی،تدوین و اصلاح رنگ تیزر «TVShow» شاندیز
پدیده شاندیز مشهد (شعبه صُفه اصفهان)

شما میتونید این «TVShow» رو در بخش «نمونه کارها» تماشا کنید. (تصویر آن یک پسر جوان در حال خورد کردن یخ داخل ظرف در دستش است)

M
1402 - 1402
کارگردانی،تدوین و اصلاح رنگ تیزر تبلیغاتی سالن زیبایی
سالن احیا و صافی مو فرنوش محمدی

طرح سناریو، کارگردانی، تدوین و اصلاح رنگ این تیزر رو من انجام دادم و فیلمبرداری رو هم دو نفر از همکاران انحام دادند.

M
1402 - 1402
کارگردانی،تدوین و اصلاح رنگ تیزر «TVShow» میباخ
نمایشگاه اتومبیل میباخ اصفهان

شما میتونید این «TVShow» رو در بخش «نمونه کارها» تماشا کنید. (تصویر آن BMW است)


0 بازخورد

0

0 کل بازخوردها

پیام ها