Romina Ramzani

0 بازخورد

عضو از تاریخ 22 فروردین 1403

موفقیت

0 %

امتیاز فریلنسر

0

تعداد آرا

0

کل پروژه‌ها

0

درباره من

برنامه نویس وب_ رشته مهندسی کامپیوتر توسـعه دهنـده وب بـا سـابقه کـار چند سـاله در طراحی و توسـعه وبسـایت هـای حرفه ای. بـا توانـایی برنامه نویسـی قدرتمنـد در زبان های .HTML، CSS، JavaScriptتجربه کـار بـا فریمورکهـای مربوط به وب مـانند NextJS و .ReactJSتوانـایی ارتبـاط مـوثر بـا تیـم و همکـاران و تعهـد برای ارائه بهـترین راه حـل هـای فنی وب. همچنین تجربه طراحی وبسایت در فیگما نیز دارم.


تحصیلات

M
1400 - 1404
مهندسی کامپیوتر
دانشگاه مازندران - فوق لیسانس

ترم 7 مهندسی کامپیوتر هستم


سوابق شغلی

M
1401 - 1402
برنامه نویس فرانت اند
نامیرا یارسان ویستا

بعنوان کارآموز کار خودم را در این شرکت شروع کردم و بعد از آن استخدام شدم. در ایــن مـــدت، بـــا فریمــورکهــای React jsو کـــار کرده و توانســـتهام تجربـــهی موفقیتآمیزی را در توسعه و طراحی وبسایتها کسب کنم. چنــدین ســایت برای شــرکت پیــاده ســازی کردم و تعامــل مـوثر بــا تیـمهــای طراحی و بـکاند توسعهدهنده در جریان پروژهها داشتم. انجـام QAهـای متعــدد برای بهبـود کیفیـت نرمافزارهـا و ارتبـاط واضــح و همکـاری بـا همکـاران تیمی، از تجربیات مهمی است که در این شرکت به دست آورده ام.

M
1402 - 1403
برنامه نویس فرانت اند
سفراتور

با همکاری یکی از دانشجویان با استعداد دانشگاه شریف، یک سایت استارتاپی راه اندازی کرده ایم. که در آن به عنوان برنامه نویس فرانت اند و طراح UI/UXفعالیت کرده ام. به همین خاطر با محیط فیگما نیز آشنایی کامل دارم.


0 بازخورد

0

0 کل بازخوردها

پیام ها