امکانات پروفایل فریلنسر و راهنمای تکمیل آن ….
به عنوان یک فریلنسر، شما باید اعتماد کارفرما را قبل از اینکه بتوانید پروژه او را به دست بگیرید، جلب کنید.
اولین بار کارفرما از طریق پروفایل با شما ارتباط برقرار میکند. این شاید تنها وسیلهای باشد که میتوانید با استفاده از آن با کارفرما ارتباط برقرار کنید. حالا که پروفایل چنین قدرتی دارد چرا کاری نکنیم که بیشترین تأثیر ممکن را روی کارفرما داشته باشد؟
1_ عنوان حرفهای: جملهای کوتاه درباره شما یا برندتان میباشد که در سربرگ پروفایل نمایش داده میشود.
2_ بیوگرافی: توضیح کاملتری درباره شما و بیزینستان. (قراردادن نمونه کار،اطلاعات تماس، لینک وبسایت و شبکه های مجازی در بیوگرافی مجاز نیست.)
3_ مهارتهای من: با تنظیم این قسمت مهارتهایی که به آن مسلط هستید را به کارفرما نمایش میدهید، همچنین پروژههای جدید مطابق مهارتهایی که تنظیم کردهاید به شما اطلاع رسانی میشود.
4_ نوع کسب و کار: با این قابلیت مشخص میکنید که فریلنسر مستقل هستید، تیمی کار می کنید یا شرکت هستید.
5_ موقعیت شما: با ثبت محل سکونت خود، دسترسی به کارفرمایانی که قصد استخدام تمام وقت دارند را آسان تر می کنید.
6_ امکان ثبت سوابق شغلی، تحصیلات، تخصص ها، تجربیات صنعتی در فیلدهای جداگانه در دسترس شماست.
7_ شبکه های اجتماعی: امکان ثبت 6 شبکهی اجتماعی پر کاربرد مانند اینستاگرام، توئیتر، لینکدین و … (لینک باید بصورت کامل در فیلد مربوطه وارد شود)
8_ سوالات پرتکرار: سوالات متداولی که درباره شما یا بیزینستان پرسیده می شود را می توانید به تفکیک ثبت نمایید.
9_ عکس پروفایل و بنر: انتخاب تصویر مناسب برای پروفایل امکان استخدام را تا ۳۰% افزایش میدهد. (بنر پروفایل در بکگراند هِدر پروفایل نمایش داده میشود.)
10_ نمونه کارها: امکان انتشار تصویر نمونه کارها به همراه عنوان و توضیحات با قابلیت دریافت نظر از کاربران.
11_ آپلود رزومه: امکان قرار دادن فایل رزومه در پروفایل.
12_ چت شخصی: در گوشه پایین و سمت چپ پروفایل فریلنسر جهت ارتباط مستقیم مشتریان با فریلنسر تعبیه شده است. (این امکان فقط در پارسفریلنسر راه اندازی شده است)
راهنمای انتشار سرویس جهت ارائه و فروش خدمات
بسیاری از فریلنسرها از خود میپرسند چرا با اینکه در کار خود حرفهای و عالی هستند، پروژهای دریافت نمیکنند. خب، باور کنید یا نکنید، پروفایل شما سهم بزرگی در پروژه هایی که میگیرید دارد.