0 %
0
0
0
با حدود 20 سال تجربه مدیریتی در شرکت های فناوری اطلاعات دید گسترده ای نسبت به مسائل و چالش های احتمالی آنها پیدا کرده ام، مسائلی که مرتبط با داخل شرکت ها مانند استراتژی ها، فرآیندها و سیستم ها می گردد یا در خصوص مسائل خارجی همچون رقبا،بازارها و فروش است. تمامی این تجربه ها را در فرآیندی 6 مرحله ای در اختیار شرکت هایی قرار خواهم داد که تمایل به توسعه و رشد دارند :
1- معرفی خدمات و ارزیابی اولیه |
2- آموزش |
3- تشخیص و الویت بندی مسائل |
4- کشف استراتژی مناسب و الویت بندی |
5- برنامه ریزی عملیاتی بلند مدت و فصلی |
6- کنترل و وبروز رسانی |
0 بازخورد
0 کل بازخوردها