آموزش صفر تا صد سالیدورک

مدت‌ها پیش

به یک نفر مسلط به برنامه سالید ورک برای اموزش نیاز دارم که سالید ورک رو بهم به صورت انلااین اموزش بده

مثلا برای بخش مقدماتی شامل موارد زیر و تمرین و رفع ایراد باشه و علاوه بر موارد زیر موارد تخصصی هم اموزش داده بشه

  • آشنایی اولیه با محیط کاری (Interface) نرم افزار و برخی منوها
    • روش ذخیره کردن و بازآوری (Restore) میزکار
    • معرفی Task Pan
  • ساخت فایل جدید با استفاده از New
    • آشنایی با فضای Part ،Assembly و Drawing
    • آشنایی اولیه با فایل Template
  • معرفی کلی فضای Part
    • مدیریت پنجره ها
  • واحدهای اندازه گیری (Units)
  • خصوصی سازی محیط کاری سالیدورکس
    • آشنایی با گزینه  Customize در منو Tools
    • مدیریت منوها و میانبرها (Shortcut)
  • موارد پرکاربرد در بخش Options از منو Tools
    • گزینه  File Location و روش معرفی فایل Template
    • گزینه  Backup/Recover
  • مدیریت فایل ها (File Management)
    • ذخیره سازی فایل ها
    • آشنایی با چند قالب مختلف ذخیره سازی
    • آشنایی با گزینه Reference
    • آشنایی و آموزش کار با افزونه SOLIDWORKS Explorer
  • دستورهای بحث شده در این بخش:
    • Save As
  • اصول مدل سازی در سالیدورکس
  • فضای Sketch
    • انواع روش های وارد شدن به فضای Sketch
    • آشنایی با دستورهای ترسیمی
    • آشنایی و کار با قیدها
    • انواع روش های کشیدن موس (Drag)
    • کار با گزینه Display/Delete Relations
    • روش های ویرایش Sketch
    • روش های خارج شدن از یک دستور
    • توضیح گزینه For Construction
    • منوی Spline Tools
  • دستورهای بحث شده در این بخش:
    • Normal to
    • Line
    • انواع قیدهای دو بعدی
    • Centerline
    • Circle
    • Rectangle
    • میانبر Space و منوی Orientation
    • میانبر Scroll موس برای بزرگنمایی
    • Pan
    • Parallelogram
    • انواع کمان (Arc)
    • Zoom to fit
    • Polygon
    • Slot
    • Ellipse
    • Spline
    • Spline on Surface
    • Point
    • Fillet
    • Chamfer
    • Trim
    • Extend
    • Offset
    • Mirror
    • Linear Sketch Pattern
    • Circular Sketch Pattern
    • Move
    • Rotate
    • Copy
    • Scale
    • Stretch
    • Dimension
    • انواع وضعیت اشکال در سالیدورکس (Fully Defined و ...)
    • توضیح پنجره ی «Make Dimension Driven»
    • بازسازی یا Rebuild
    • حل دو مثال برای ترسیم دو بعدی (2D Sketch)
  • حل دو مثال برای ترسیم دو بعدی (2D Sketch)
  • مدل سازی سه بعدی
  • معرفی سربرگ Feature و دستورهای آن
  • دستورهای ترسیمی سه بعدی
  • دستورهای مربوط به بخش Reference Geometry
  • دستورهای حذفی سه بعدی
  • دستورهای ویرایشی
  • دستورهای بحث شده در این بخش:
    • Boss/Base Extrude
    • Revolved
    • Reference Geometry
    • Swept Boss/Base
    • Loft
    • Boundary
    • Extrude Cut
    • Revolved Cut
    • Swept Cut
    • Lofted Cut
    • Boundary Cut
    • Hole Wizard
    • Fillet
    • Linear Pattern
    • Circular Pattern
    • Curve Driven Pattern
    • Sketch Driven Pattern
    • Table Driven Pattern
    • Fill Pattern
    • Chamfer
  • دستورهای تکمیلی بخش Feature
  • آموزش تغییر صفحه (Plane) و ترسیم Sketch «و توضیح گزینه Edit Sketch Plane»
  • انواع منحنی ها
  • ساخت Sketch از روی Curve
  • دستورهای بحث شده در این بخش:
    • Shell
    • Rib
    • Draft
    • Wrap
    • Mirror
    • Curve
    • Simple Hole
    • Scale
    • Dome
    • Freeform
    • Indent
    • Deform
    • Flex
    • مدیریت صحنه
    • مدیریت نمایش
    • اولویت اثر در Appearance
    • کار با رنگ ها و طرح ها
    • توضیحات قسمت Color/Image
    • توضیحات قسمت Mapping و Surface Finish و Illumination
    • آموزش اولیه رندر گرفتن
    • برچسب ها یا Decals
    • کار با ماسک
    • مدیریت صحنه یا Scene
    • محیط کاری یا Environment
    • انواع نورها و دوربین
    • دستور پیاده روی و ساخت پویانمایی ساده
    • تغییر رنگ منحنی ها و ترسیم ها
    • کار با مواد و تفاوت مواد با رنگ وطرح ها
  • دستورهای بحث شده در این بخش:
    • Zoom to Fit
    • Zoom to Area
    • Previous View
    • View Orientation
    • New View
    • Link Views
    • Display Style
    • Hide/Show Items
    • View Temporary Axes
    • Section View
    • کلید میانبر جابجایی صفحه یا Pan
    • کلید میانبر دوران صفحه
    • Edit Sketch or Curve Color
    • Shadow in Shaded Mode
    • Perspective
    • Ambient Occlusion
    • کلید میانبر کپی کردن و چسباندن رنگ ها
    • طراحی لیوان
    • طراحی فنر
    • طراحی یک قطعه مکانیکی
    • طراحی یک بطری
    • دستورهای بحث شده در این بخش
      • مرور بخشی از دستورهای بحث شده تا اینجا
      • Convert Entities
      • Render Resolution
  • معادله نویسی و ایجاد روابط مختلف و آشنایی با Global Variables
  • استفاده از Feature در معادله نویسی
  • طراحی چرخ دنده با استفاده از معادلات
  • پیکربندی
  • مقدمات بخش اسمبلی
  • معرفی دو سیستم طراحی «از پایین به بالا» و «از بالا به پایین»
  • روش های وارد کردن قطعات به فضای اسمبلی
  • آشنایی اولیه با قیود فضای اسمبلی
  • معرفی بخش Selection
  • معرفی پنج تارنمای رایگان برای قطعات آماده مورد نیاز در سالیدورکس
  • کار با از جعبه ابزار
    • بخش Structural Steel
    • بخش Beam Calculator
    • بخش Grooves
    • بخش بادامک یا Cams
    • بخش Bearing Calculator
    • ملاحضاتی برای استفاده از قطعات جعبه ابزار
    • اضافه کردن قطعه به جعبه ابزار
    • بخش Customize Hardware
    • Smart Fasteners
  • بخش Assembly Features
  • حالت های مختلف فایل اسمبلی
  • تبدیل یک فایل خارجی (External) به یک فایل داخلی (Virtual)
  • معرفی انواع Mate ها
    • Standards Mates
    • Advanced Mates
    • Mechanical Mates
  • Pattern ها در اسمبلی
  • نمای انفجاری یا Exploded View
  • تغییر زمان پویانمایی در نمای انفجاری
  • Snapshot
  • قطعات هوشمند
  • Layouts
  • Block
  • ساخت قطعات اسمبلی از روی بلوک ها
  • ابزارهای تشخیصی
    • Interference Detection
    • Clearance Verification
    • Hole Alignment
    • Sensors
  • دستورهای بحث شده در این بخش:
    • معرفی حالت Fix و Float در فضای اسمبلی
    • کلید میانبر جا به جا کردن LMB+drag
    • کلید میانبر دوران – RMB drag
    • کلید میانبر کپی کردن – Ctrl+LMB drag
    • مقیدسازی چندگانه
    • دستور Move Component
    • Hole Series
    • Weld Bead
    • Select Other
    • Belt/Chain
    • Resolved Mode
    • Light Weight Mode
    • Large Assembly Mode
    • Large Design Review
    • Copy with Mates
    • Make Virtual
    • Comment
    • View Mates
    • Coincident Mate
    • Parallel Mate
    • Concentric Mate
    • Perpendicular Mate
    • Tangent Mate
    • Distance Mate
    • Angle Mate
    • Lock Mate
    • Symmetric Mate
    • Width Mate
    • Path Mate
    • Linear/Linear Coupler Mate
    • Angle Limit Mate
    • Distance Limit Mate
    • Cam Mate
    • Hinge Mate
    • Gear Mate
    • Rack Pinion Mate
    • Screw Mate
    • Universal Mate
    • Use for Positioning Only
    • Feature Driven Component Pattern
    • Mirror Component
    • Explode Line Sketch
    • کلید میانبر Take Snapshot ،Alt+Space (Take Snapshot shortcut Alt+Space)
    • Show Hidden Components
    • حل چند تمرین عملی برای فضای اسمبلی
  • Standard 3 View
  • Projected View
  • Auxiliary View
  • Section View
  • Half Section
  • Detail View
  • Broken-Out Section
  • Break
  • Crop View
  • Alternate Position View
  • Model Items
  • DimXpert
  • Autodimension
  • Align
  • Smart Dimension
  • Horizontal Dimension
  • Vertical Dimension
  • Baseline Dimension
  • Ordinate Dimension
  • Chamfer Dimension
  • Balloon
  • Auto Balloon
  • Magnetic Line
  • Surface Finish
  • Weld Symbol
  • Hole Callout
  • Geometric Tolerance
  • Datum Feature
  • Datum Target
  • Block
  • Center Mark
  • Centerline
  • Area Hatch/Fill
  • Revision Cloud
  • Group
  • Note Pattern
  • General Table
  • Hole Table
  • Bill of Material (BOM)
  • Revision Table
  • Change Layers
  • Save Sheet Format

بودجه

500,000 تومان

تاریخ انقضا

18 بهمن 1401

مدت زمان پروژه

0 روز

پیشنهادها

0 پیشنهاد

نیاز به فاز بندی

ندارد

سطح پروژه

ساده


مهارت‌های مورد نیاز پروژه


دسته‌بندی

درباره کارفرما

roohollah-tavallaei
roohollah-tavallaei

عضو از1 آبان 1402

پروژه های مشابه

اصلاح و باز طراحی حرفه ای مسکات+گایدلاین کامل و حرفه ای

یه خلاصه ای اول بگم برای دوستانی که سریع درخواست میدن🤣 ما یک کاراکتر خرس قطبی داریم که ظاهر ساده و بانمکی داره، اما هنوز اون حس ارتباط عاطفی لازم رو منتقل نمی‌کنه.می‌خوایم اصلاح و یا در صورت لزوم بازطراحی بشه تا هم “دوست‌داشتنی‌تر” بشه و هم از نظر فنی قابلیت تبدیل به نسخه 3D ، طراحی وکتور، ریگ و انیمیشن داشته باشه. اگر نتیجه رضایت‌بخش باشه، پروژه به مراحل بعدی مثل طراحی Storyboard/Thumbnail طراحی وکتور و یا طراحی حالت ۳ بعدی برای توسعه پیدا می‌کنه. دنبال کسی هستیم که هم خلاق باشه هم اصول طراحی شخصیت و انیمیشن‌سازی رو بدونه. اما متن کامل: مسکات برند ما یک خرس قطبی ئه . ظاهر کلی خوبه، اما بنظر من به اون چه باید نرسیده اون عنصر «دوست‌داشتنی بودن» و قابلیت ایجاد ارتباط عاطفی رو تموم نکرده. مثلاً شبیه Baymax در Big Hero 6 که با سادگی، تأثیر عمیقی می‌ذاره. کاراکتر پتانسیل اینو داره که بهتر باشه انیمیشن بشه تصویر سازی بشه چون کاراکتر دنبال ماجراجوییه مثل سفر کردن دنبال کشف کردن، ساختن دنبال هنر مثل نواختن، رقصیدن آشپزی کردن الان کاراکتر: •حالت دهن و میمیک نداره. هدف از پروژه: اصلاح و یا در صورت لزوم بازطراحی کاراکتر به‌طوری‌که: •دوست‌داشتنی‌تر، نرم‌تر و بامزه‌تر بشه، دوستانی که متن خوندن یه پیام بفرستن من نمونه ای براشون بفرستم باهم صحبت کنیم •قابلیت طراحی به‌صورت وکتور داشته باشه •قابلیت تبدیل به مدل سه‌بعدی داشته باشه (ساختار مناسب برای صورت و فیگور) •آماده‌سازی برای مراحل بعدی: انیمیشن، ریگ، حالات چهره و بدن موارد ضروری: •طراحی اسکلت و پوزهای مختلف بدن •گایدلاین کامل، اصولی و حرفه ای برای استفاده توسط طراح های آینده. انیماتور،تصویر ساز،موشن گرافیک کار،استاپ موشن کار،سه بعدی کار و... اگر قیمت و کیفیت کارت مناسب باشه، مراحل بعدی هم بهت سپرده میشه ساخت وکتور،سه بعدی سازی کاراکتر، طراحی استوری بوک... نکته: کاراکتر میمیک صورت نداره شخصیت کاراکتر: او یک خرس است پر از احساس، با دلِ بزرگ، و همیشه دنبال چیزهای تازه. او یک ماجراجو و عاشق سفر است، از تکنولوژی لذت می‌برد و هر جا یک رویداد یا اتفاق جدید بود، خودش را می‌رساند. در ظاهر شاد و بازیگوش بود، اما دلش گوشه‌ای آرام می‌خواست. گاهی ماسک می‌زد یک روزی تصمیم گرفت به یک سفر بزرگ برود؛ سفری طولانی به قطب شمال. یخ‌ها، حیوانات قطبی، آدم‌های جدید… درواقع هرجا میرود همه چیز برایش تازه و هیجان‌انگیز است.توی سفرهایش با افراد زیادی آشنا شد، عکس گرفت، خاطره ساخت. مدت ها بعد، خرس ما تصمیم گرفت مسیر تازه‌ای را شروع کند کاری که به او حس خوبی می‌داد: کمک کردن به دیگران.او یکی از مدیران یک مجموعه بزرگ رنگ است در کنار تیم فروشگاه، به مردم کمک می‌کند تا با رنگ‌ها زندگی زیباتری داشته باشند. در اینستاگرام هم حضور دارد، از جشن‌ها، دورهمی‌ها، برنامه‌های سرگرم‌کننده و ایونت ها استوری و پست میگذارد و فعال است. او باور دارد رنگ‌ها فقط برای زیبایی نیستند، بلکه حس بوجود میاورند و دنیا را زنده می‌کنند. او عاشق هنر است مثلاً گاهی جشن رنگ برگزار می‌شود و مردم دور هم جمع می‌شوند، بازی می‌کنند او یک دونده‌ی حرفه‌ای هم هست! هر روز تمرین می‌کند و به بقیه هم پیشنهاد می‌دهد: «بدو! هم حال دلت خوب می‌شه، هم حال بدنت!» خرس ما چه‌جور شخصیتی داره؟ •مهربونه و اهل کمک، مخصوصاً به بچه‌ها. •خلاقه؛ نقاشی می‌کشه، شعر می‌نویسه، می‌رقصه و حتی سوشی درست می‌کنه! •خجالتیه ولی تو دل بروئه؛ همیشه حضور داره، حتی اگه ساکت باشه. •دنبال یادگیریه و از کشف چیزهای جدید لذت می‌بره. •دوست نداره خودش رو تو چشم همه بکنه؛ سادگی رو دوست داره.

2,500,000 تومان

طراحی خلاقانه کاتالوگ

کاتالوگ دیجیتال برای یک شرکت باید طراحی و ایجاد بشه اگر هم به ساخت کاتالوگ دیجیتال آشنایی ندارین موردی نیست شما فایل های فتوشاپ طراحی شده رو برای ما میفرستین ما خودمون تبدیل به دیجیتال میکنیم . فایل ورد و تصاویر مربوط به هر صفحه رو در اختیارتون قرار میدیم صفحاتی که متنش زیاده باید به دوصفحه تبدیل بشه .قبلا کاتالوگ دیجیتال شرکت رو زده که اونم در اختیارتون قرار میدیم از تصاویر کاتالوگ قبلی میتونید استفاده کنید به 3 زبان فارسی انگلیسی عربی و روسی باید ایجاد بشه قاعدتا زبان فارسی رو بزنین باقی زبان ها میشه فقط جایگذاری متن ها طراحی کاتالوگ باید خلاقانه و حرفه ای باشد. طراحی باید با فتوشاپ باشد. , و فایل های نهایی فتوشاپ بصورت تیف تحویل داده شود لینک کاتالوگ دیجیتال قبلی:

6,000,000 تومان