ادیتور ویدیو برای YouTube

مدت‌ها پیش

بودجه

100,000 تومان

تاریخ انقضا

2 دی 1400

مدت زمان پروژه

0 روز

پیشنهادها

0 پیشنهاد

نیاز به فاز بندی

ندارد

سطح پروژه

ساده

توضیحات پروژه

یک ادیتور خلاق و با سلیقه برای ویدیوهای یوتیوب میخوام 1- متعهد و منظم باشه 2 - خلاق باشه 3 - خیلی با سلیقه باشه (مهم ترین بخش که فرق ادیت خوب و بد را متوجه باشه) 4 - تجربه لازم از ادیت با پریمیر و افتر افکت را داشته باشه 5 - من خودم هم ادیتور هستم و داخل ادیت ها راهنماییش میکنم ولی به خاطر وقت کم واقعا نمیرسم ویدیو هامو ادیت کنم. 6 - از ادیتور حتما تست گرفته میشود 7 - کیفیت ویدیو هام واقعا عالی هست, خودمم کار ادیت زیاد انجام دادم (خودتون ببینید متوجه میشید) به همین خاطر انتظاراتم یکم ممکنه بالا باشه 8 - هر هفته 3 ویدیو باید آپلود بشه 9 - نیاز نیست thumbnail بزنه فقط ادیت ویدیو با صبر و حوصله و به بهترین شیوه در زمان مناسب محدوده قیمتی برای هر ویدیو را بفرمایید, در شرایط فعلی که درآمدم از یوتیوب فعال نشده و باید از جیب خودم بدم ممکنه یکم با قیمت ها سخت کنار بیام ولی 100% با توجه به کیفیت ویدیو ها و کیفیت ادیت شما خیلی زود درآمد فعال میشه و دستمزد هم  افزایش پیدا میکنه, جدا از دستمزد این کار به صورت پروموشن هم میتونه انجام بشه.


فایل پیوست


مهارت‌های مورد نیاز پروژه


دسته‌بندی

درباره کارفرما

سپهر جلالی
سپهر جلالی

سپهر جلالی

0 (0)

پروژه های مشابه

تولید محتوای شبکه های اجتماعی، ریلز اینستاگرام و موشن گرافیک

ما یک شرکت تولید کننده سیم و کابل هستیم و دو واحد تولیدی داریم. نیاز داریم کارهای تولید محتوایمان را در شبکه های اجتماعی و همچنین ساخت موشن گرافیک برای مجموعه انجام دهیم. شغل ما مربوط به صنعت برق است.

توافقی

ساخت انیمیشن سه بعدی کروکودیل افساردار

انیمیشن سه بعدی باید شبیه شخصی باشد که با یک کروکودیل افسار دار راه می‌رود. ما قبلا این انیمیشن را به مدت 5 ثانیه در 11 تغییرات مختلف ساخته ایم. ولی اکنون متوجه شده ایم که خیلی کوتاه است. وظایف فریلنسر: - ساخت 11 فایل، تقریبا 6 ثانیه در هر فایل - تطبیق فایل ها با پس زمینه * ارسال نمونه کار قبلی مشابه با این پروژه و یا زدن یک نمونه مشابه با خواسته پروژه اهمیت بسیار بالایی در استخدام فریلنسر محترم دارد و درخواست های بدون ارائه نمونه مشابه این پروژه بررسی نمی¬شوند.* آنچه ما به شما تحویل خواهیم داد: - فایل کروکودیل - دوربین سه بعدی برای مطابقت با انیمیشن (تنظیم ردیابی یکسان) آنچه شما به ما تحویل خواهید داد: - 11 انیمیشن کوتاه کروکودیل با یک افسار که واقع بینانه حرکت می کند - فیلم عمودی (vertical) - رندر با کیفیت 4k ما یک شرکت هستیم و روند استخدام ما در این پروژه به این صورت است که فریلنسر باید یک نمونه کوتاه اولیه انیمیشنی که یک شخص به همراه کروکودیل افسار دار راه می¬رود ارائه بدهد (یک صحنه) تا توانایی او ارزیابی بشود. زمانی که اولین فریلنسر محترم نمونه اولیه خود را ارائه دهد، به بقیه فریلنسرها اعلام خواهد شد که اقدام به زدن نمونه کار نکنند تا زحماتشان بی ثمر نشود. تایید اولیه نمونه ارائه شده بین یک الی هفت روز طول می¬کشد و از آنجایی که انتخاب فایل کروکودیل و جزئیات دیگر نمونه اولیه به صورت دلخواه توسط فریلنسر انتخاب خواهد شد و صرفا جهت ارزیابی توانایی فریلنسر است، در صورتی که نمونه اولیه احتیاج به ویرایش داشته باشد به او اعلام خواهد شد و در غیر اینصورت، او استخدام خواهد شد و پروژه به او واگذار خواهد شد. در معرفی خود و بیان توانایی هایتان لطفا به نکات زیر توجه نمایید: جزئیات آنچه را که می توانید انجام دهید و نمی توانید انجام دهید و چگونه انجام خواهید داد را به خوبی بیان کنید و چند نمونه ارسال کنید بیان کنید که از چه نرم افزارهایی برای این کار استفاده می کنید؟ بیان کنید برای انجام این پروژه و نیز برای زدن نمونه کار چقدر زمان نیاز دارید؟

5,000,000 تومان

ساخت ویدیو معرفی محصولات دیجیتالی سایت

ساخت ویدیو برای بررسی و معرفی محصولات دیجیتالی وب سایت که هر کدام حدود 5 تا 6 دقیقه طول می کشد. از آنجایی که اینها ویدیوهای بدون چهره هستند، من می خواهم به حرفه ای بودن تولید اعتماد داشته باشم. به عنوان مثال، ویدیوها باید یک مقدمه و یک قسمت پایانی داشته باشند که برای شروع و پایان همه ویدیوها استفاده می شود. باید یک پوشش زیبا با نشانی وب من و احتمالاً لوگو وجود داشته باشد. نمی دانم آیا آواتار کارتونی امکان پذیر است یا چیزی است که می تواند ارائه را بهبود بخشد. هرچند شاید این یک گزینه باشد. من تمایل دارم به جای اینکه خودم فیلمنامه ها را بخوانم از یک برنامه متن به گفتار استفاده کنم. من از شما می خواهم که تبدیل متن به گفتار را به عهده بگیرید. محتوای واقعی ویدیوها در درجه اول تصاویری از صفحه نمایش از مسیریابی محصولات دیجیتالی در سایت است. هنگامی که مقدمه، قسمت پایانی و چارچوب نهایی شد، یک متن برای هر ویدیو ارائه می کنم. این متن همچنین شامل دستورالعمل هایی در مورد نحوه هدایت و دسترسی به محصول دیجیتال است. به شرط اینکه بتوان هر ویدیو را از نظر اقتصادی تولید کرد، امیدوارم در آینده قابل پیش‌بینی بیش از 10 ویدیو را به صورت هفتگی منتشر کنم. لطفا برای ارسال پروپوزال به نکات زیر توجه کنید: مهمترین ملاک انتخاب فریلنسر، ارائه نمونه کار مشابه است. نمونه کارهایی که محصولات یک سایت خارجی را معرفی کرده باشند و به زبان انگلیسی باشند، در اولویت اول قرار دارند. لطفا ذکر کنید که برای ساخت هر ویدیوی پنج الی شش دقیقه ای، چقدر زمان و پول احتیاج دارید. برای ساخت اولین ویدیو و اینکه اصلاحات آن انجام شود و طبق خواسته من شود، حدودا چقدر زمان مورد نیاز است؟ آیا قادر خواهید بود به محض اینکه برای این پروژه پذیرفته شدید کار را شروع کنید؟ آیا قادر خواهید بود بیش از 10 ویدیو در هفته بسازید؟

توافقی

پیام ها