اپ های نوبت دهی امکانات متداول و خاص خودشون رو دارن. یکی میاد بعنوان سرویس دهنده ثبت نام میکنه که در ادامه مراحلی مثل ثبت مشخصات شخصی و محل کار و تعداد همکاران طی میشه و یه الگوریتم نسبتا ثابت برای انتخاب زمان لازم جهت سرویس دهی به مشتریان و لیستی از انواع خدمات قابل ارایه در هر آرایشگاه به تفکیف آرایشگری که هر کدوم از خدمات رو در اون آرایشگاه به خصوص انجام میده. از یه طرف هم کاربرانی بعنوان تقاضا کننده ثبت نام میکنن و بر اساس پارامتر هایی که تعیین کردیم میتونن آرایشگر دلخواهشون رو انتخاب بکنن و زمان های خالی رو ببینن تا ساعتی رو که مناسبه برای خودشون انتخاب کنند. جست و جوی آرایشگران بر حسب نزدیکترین آرایشگر، کد آرایشگر مورد نظر، استان و شهر و منطقه، وقت پر و خالی آرایشگر، هزینه خدمات، رضایت و امتیاز مشتریان قبلی یا با هر فکتی که بشه اعمال کرد تا قدرت انتخاب مشتری رو بالاتر بره انجام میشه. نمای کلی این ها هستند و طبیعتا طبق سیستم هایی که قبلا برای این نوع اپ ها طراحی شده تعریف تعداد همکاران، اعلام کردن یا نکردن هزینه خدمات مختلف آرایشی، پرداخت تمام مبلغ یا بخشی از هزینه جهت رزرو، اطلاع زمان های رزرو شده در درون برنامه یا از طریق اس ام اس و ایمیل به آرایشگران، زمان بندی مناسب برای هر خدمت توسط آرایشگران تا تداخل زمانی بین ساعات رزرو ایجاد نشود، امکان پیام گذاشتن کاربران به آرایشگران، بخش درخواست تسویه حساب و واریز مبالغ دریافتی به حساب تایید شده آرایشگران، تعریف کیف پول برای هر آرایشگاه و امکان تفکیک درصد آرایشگران در آرایشگاه، امکان اضافه کردن تعداد آرایشگران در صفحه کاربری هر آرایشگاه توسط مدیر آرایشگاه، تعریف چندین سطح دسترسی برای مدیریت، اپراتور و کاربران، امکان بارگذاری عکس و متن برای اراِيه نمونه کار در پنل کاربری آرایشگران و خدمات دیگه ای که به تشخیص خودتون میتونه کارایی و قدرت استفاده برنامه رو بالا ببره. نسخه اندوید و آی او اس و وب هر سه نیاز هستند.
8,000,000 تومان
27 تیر 1400
0 روز
0 پیشنهاد
ندارد
ساده
بنده دانشجوی حسابداری هستم و در حال نگارش و اتمام پایان نامه میباشم. برای گرداوری یکی از متغیرها نیاز به مدل مذکور محرز هست و باید ابتدا توسعه داده بشه و سپس در جهت جمع آوری داده ها بکار برده بشه. علاقمند به برنامه نویسی و توسعه مدل در حوزه ی مذکور هستم برای همین متخصص گرامی طبق تخصص حضرتعالی و با توجه به عنوان موضوع پروژه و مهلت انجام کار خوشحال میشم به صورت تیمی در این پروژه به شکل حضوری و نیمه حضوری به اتمام برسانیم برای همین صرفا متخصصان ارجمند در شهر سنندج برای انجام کار درخواست فرمایند. همچنین طی کل پروسه با کمک همکار محترم به مقاله تبدیل میشه و به توافق و رضایت از دستاورد پروژه عنوان نویسنده اول را به همکار محترم واگذار مینمایم. احتراما به دلیل ماهیت حق شخصی و حقوقی هر دانشجو نسبت به موضوع پایان نامه در کل مراحل پروژه، موضوع پایان نامه فاش نمیگردد.
طراحی سایت بر روی هاست موجود در قالب وردپرس، ایجاد امکان هایی از قبیل ویدیو اسلاید شو در صفحه اصلی صفحه پروژه ها با قابلیت لوکیشن و درصد پیشرفت
حدود ۹ هزار فایل مارکداون وجود داره که نیاز هستش که chunking اون برای یک سیستم RAG/LLM صورت بگیره (خروجی فایل بهتره json باشه). همچنین متادیتا برای هر چانک باید تعریف بشه. فایلها در حوزه پزشکی هست. لطفا در صورتی که تمایل داشتید استراتژی چانکینگ خودتون رو هم در پیام بفرستید 🌹
وبسایت زیپلین قصد دارد یک سیستم مدیریت یکپارچه ایجاد کند تا بتواند تمام فروشها، سفارشها و دادههای مشتریان را از مارکتپلیسها و شبکههای اجتماعی جمعآوری کرده و به هوش مصنوعی برای تحلیل و پیشبینی منتقل کند. همچنین این سیستم باید با حسابداری داخلی وبسایت یکپارچه شود تا مدیریت مالی و گزارشگیری خودکار شود. بخشهای اصلی پروژه: اتصال API به مارکتپلیسها و شبکههای اجتماعی دریافت و مدیریت سفارشها، موجودی و پیامها ارسال اطلاعات محصول و موجودی به صورت خودکار اتصال به هوش مصنوعی تحلیل دادههای فروش و رفتار کاربران تولید پیشنهادات خرید و کمپینهای هدفمند اتصال به سیستم حسابداری ثبت خودکار تراکنشها گزارشدهی مالی دقیق و قابل استفاده پنل مدیریتی وبسایت داشبورد یکپارچه با اطلاعات فروش، مالی و بازاریابی مدیریت سفارشها، موجودی و گزارشها مهارتها و تجربه مورد نیاز: توسعه وب و بکاند (PHP / Laravel / Node.js / Python) تجربه کار با APIهای مارکتپلیسها و شبکههای اجتماعی آشنایی با هوش مصنوعی و تحلیل داده تجربه یکپارچهسازی سیستمهای مالی و حسابداری توانایی طراحی داشبورد مدیریتی با UX مناسب خروجی مورد انتظار: سیستم کاملاً یکپارچه و قابل توسعه مستندات فنی کامل امنیت و مدیریت دسترسی دادهها تست کامل قبل از تحویل بودجه و مدت زمان پیشنهادی: بودجه: قابل مذاکره بر اساس تجربه فریلنسر مدت زمان: حدود ۲ تا ۳ ماه