در تبلیغات کلیکی Google ads به منظور دریافت conversion value پس از خرید، اتصال بین وب سایت و بخش google ads conversion بواسطه GTM و GA4 انجام شده است. تمام اطلاعات مقادیر پارامترها بصورت صحیح از GTM تا GA4 دریافت می شوند (Report Realtime) ولیکن مقادیر در GA4 revenue ثبت نمی شوند در نتیجه گزارشات GADS conversions فاقد value است و صرفا count (تعداد دفعات خرید در GADS Conversions) عمل می کند. متخصص مربوطه نیاز است از طریق troubleshoot مشکل را پیدا و رفع نماید. توجه شود این پروژه جهت ثبت اطلاعات "value" در سه پارامتر مختلف (tarnsaction id, transaction value, transaction currency) بابت هر conversion از GTM در GA4 revenue است. بنابراین تخصص در هر دو مورد GTM,GA4 الزامی است.
1,500,000 تومان
24 شهریور 1403
2 روز
0 پیشنهاد
ندارد
حرفه ای
باسلام. بیزنس ما مشاوره در امور ملکی در منطقه تهرانسر هستش. ما بعد از چند سال فعالیت در اینستاگرام و عدم نتیجه گیری لازم، تصمیم گرفتیم که با یک کارشناس سوشال مدیا همکاری کنیم. همچنین قصد داریم استراتژی صفحه مون بر مبنای جذب مخاطب بومی باشه، یعنی در تولید محتوا ، تعاملات و امور ادمینی اینستاگرام به گونه ای عمل کنیم که ساکنین منطقه تهرانسر رو به صفحه مون جذب کنیم. لذا شما دوست عزیز اگر در این زمینه تجربه یا ایده ای دارید خوشحال میشیم باهامون در ارتباط بشید
استاندارد سازی و سئو سایت فروش کتاب های زبان انگلیسی پیشنهاد و زمان پروژه بصورت مرحله ای باشد معرفی پروژه انجام شده مشابه الزامی می باشد در هر مرحله به وضوح شرح فعالیت های پیش بینی شده اعلام شود مانند: 1- تحقیق و لیست کلمات کلیدی 2- افزایش رتبه، ترافیک، نرخ تبدیل و… 3- گزارشهای مورد نیاز سئو و بازاریابی 4- جزییات مربوط به آنالیز و بهینه سازی سایت، طراحی کمپینهای بازاریابی، لینکسازی، ایمیل مارکتینگ، تحقیقات بازار و…