در تبلیغات کلیکی Google ads به منظور دریافت conversion value پس از خرید، اتصال بین وب سایت و بخش google ads conversion بواسطه GTM و GA4 انجام شده است. تمام اطلاعات مقادیر پارامترها بصورت صحیح از GTM تا GA4 دریافت می شوند (Report Realtime) ولیکن مقادیر در GA4 revenue ثبت نمی شوند در نتیجه گزارشات GADS conversions فاقد value است و صرفا count (تعداد دفعات خرید در GADS Conversions) عمل می کند. متخصص مربوطه نیاز است از طریق troubleshoot مشکل را پیدا و رفع نماید. توجه شود این پروژه جهت ثبت اطلاعات "value" در سه پارامتر مختلف (tarnsaction id, transaction value, transaction currency) بابت هر conversion از GTM در GA4 revenue است. بنابراین تخصص در هر دو مورد GTM,GA4 الزامی است.
1,500,000 تومان
24 شهریور 1403
2 روز
0 پیشنهاد
ندارد
حرفه ای
سلام. در صورتي كه مسئول تيم ديجيتال ماركيتنگ يا متخصص يا مشاور و يا كارشناس در حوزه ديجيتال ماركتينگ هستين ،من دانشجو هستم و براي يك كار پژوهش نياز دارم شما به چند سوال درباره تاثير ديجيتال ماركتينگ در صنعت گردشگري جواب بدين يا نظرتون رو بگين و صداتون رو ضبط كنين و برام بفرستين .براي اين كار زمان زيادي نياز نيس و سوالات سخت نيس.فايل سوالات ارسال شده.
سلام. میخام سرچ کنسول سایتم کامل بررسی شود و همه خطاهای اون برطرف بشه و تنظیمات افزونه یوست پرو چک بشه که اگر به اشتباه گزینه ای فعال یا غیرفعال است تنظیم شود و مهم ترین مسئله اینکه نقشه سایتم تنظیم بشه که صفحه نوایندکس یا 404و... نداشته باشم.