توسعه‌دهنده ارشد/میان رده Unity (دورکار)

11 روز پیش

بودجه

40,000,000 تومان

تاریخ انقضا

9 آبان 1403

مدت زمان پروژه

30 روز

پیشنهادها

0 پیشنهاد

نیاز به فاز بندی

ندارد

سطح پروژه

حرفه ای

توضیحات پروژه

پلتفرم ما یک پلتفرم وب3 با اجزای متعدد است که از فناوری غیرمتمرکز برای دموکراتیزه کردن فرصت‌های خلاقانه در یک اکوسیستم به هم پیوسته استفاده می‌کند و حداکثر همکاری بین طراحان، تولیدکنندگان، گیمرها و کاربران جهانی را فراهم می‌آورد. مسئولیت‌های کلیدی: - طراحی، توسعه و نگهداری اجزا و سیستم‌های مبتنی بر Unity برای پروژه متاورس - همکاری با تیم توسعه برای پیاده‌سازی ویژگی‌های بازی و بهینه‌سازی عملکرد - استفاده از سیستم آدرس‌دهی Unity برای مدیریت و بارگذاری موثر دارایی‌ها از سرور راه دور - پیاده‌سازی شیوه‌های قوی کنترل نسخه با استفاده از Git و GitLab - به‌روز نگه‌داشتن دانش در مورد جدیدترین فناوری‌ها و روندهای Unity شرایط مورد نیاز: - سطح ارشد: حداقل ۵ سال تجربه با موتور بازی‌سازی Unity 3D - سطح میان رده: حداقل ۲ سال تجربه با موتور بازی‌سازی Unity 3D - تسلط قوی به برنامه‌نویسی C# - آشنایی با طراحی مبتنی بر دامنه (DDD)، توسعه تست محور (TDD)، و الگوهای طراحی Unity - درک عمیق از سیستم‌های کنترل نسخه، به‌ویژه Git و GitLab - تجربه کار با ‘Addressable Objects’ در Unity شرایط ترجیحی: - مهارت‌های پیشرفته در برنامه‌نویسی C# - آشنایی با پلتفرم WebGL - آشنایی با مفاهیم و فناوری‌های وب3 - آشنایی با ابزارهای شبکه‌سازی مانند Photon یا Nakama کار به صورت تمام وقت و دورکاری میباشد.


مهارت‌های مورد نیاز پروژه


دسته‌بندی

40,000,000

تومان

درباره کارفرما

Ryan Zarif
Ryan Zarif

Ryan Zarif

0 (0)

پروژه های مشابه

طراحی سایت در حوزه مشاوره حقوقی

لطفا لطفا و لطفااااا فقط دوستانی که تجربه طراحی سایت مشاوره مثل: وکیل تاپ، پذیرش 24 ، دکتر ساینا- پزشک 24 و... را دارند پیام بدن در غیر اینصورت پاسخ درخواستشون داده نمیشه. ممنون. ما سایتی میخوایم که نحوه ارتباط مشتری با مشاورهای ما از مدلهای تلفیقی از سایت های پذیرش ۲۴ - دکتر ساینا، پزشک24 و وکیل تاپ داشته باشه توضیحات: 1- مرحله انتخاب نوع مشاوره: مشتری بین دو گزینه مشاوره تلفنی و مشاوره پیامکی یکی را انتخاب ‌کند 2- پرداخت هزینه مشاوره: مشتری به صفحه پرداخت هدایت می‌شود. پس از پرداخت موفق، به حساب کاربری خود باز می‌گردد 3- مرحله ارتباط با مشاور: - برای مشاوره تلفنی: زمان و تاریخ مشاوره را انتخاب کند و پس از پرداخت هزینه، به کاربر پیام داده بشه که اطلاعات مشاور شما حداقل 1 ساعت زودتر به شما اطلاع رسانی میشود و اگر کاربری برای دریافت مشاوره عجله داشت با پرداخت هزینه بیشتر در اولین فرصت با مشاور ارتباط بگیرد(برای ادمین سایت و مشاور پیامک ارسال سود) - برای مشاوره پیامکی: یک لینک ارتباط اختصاصی به مشتری نمایش داده می‌شود. مشتری می‌تواند بین پلتفرم‌های مختلف مانند ایتا، تلگرام، واتساپ انتخاب کند یا مشتری بتواند بصورت آنلاین در یک صفحه اختصاصی با کارشناس ما ارتباط بگیرد - در هر کدام از مشاوره ها(متنی و تلفنی) پس از انجام مشاوره، مشاور گزینه پایان مشاوره رو تیک بزنه و پس از تیک زدن یا کلیک بر روی گزینه پایان مشاوره، یک لینک نظر سنجی برای کاربر ارسال شود. 4- بازه زمانی مشاوره: مشتری فقط سه روز فرصت دارد تا با استفاده از لینک، مشاوره خود را انجام دهد. بعد از سه روز، لینک به صورت خودکار منقضی می‌شود و دسترسی به آن قطع می‌گردد 5- گزارش‌گیری: هر مشتری در پنل کاربری خود می‌تواند گزارشی از مشاوره‌های درخواستی و انجام شده مشاهده کند 6- اطلاع‌رسانی: در هر مرحله از فرآیند، به مشتری پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود(مانند تایید پرداخت، پایان مشاوره، نظرسنجی). برای مدیریت سایت نیز در مواقع مختلف مانند سفارش جدید، اتمام مشاوره و... بوسیله پیامک اطلاع‌رسانی فرستاده می‌شود 7- سئو قوی و سرعت بالای لود 8- موبایل فرندلی 9- موضوع پرونده های VIP در یک صفحه کاملا اختصاصی طراحی شود و کاربر بتواند خلاصه ای از اطلاعات پرونده خود را ثبت کند تا کارشناسان ما بتوانند با ایشان ارتباط بگیرندکه داریم در خصوص نحوه ارتباط مشتریان با مشاور هستش. میخوایم نحوه ارتباط مشتری با مشاورهای ما از مدلهای تلفیقی از سایت های پذیرش ۲۴ - دکتر ساینا، پزشک24 و وکیل تاپ داشته باشیم. توضیحات: 1- مرحله انتخاب نوع مشاوره: مشتری بین دو گزینه مشاوره تلفنی و مشاوره پیامکی یکی را انتخاب ‌کند 2- پرداخت هزینه مشاوره: مشتری به صفحه پرداخت هدایت می‌شود. پس از پرداخت موفق، به حساب کاربری خود باز می‌گردد 3- مرحله ارتباط با مشاور: - برای مشاوره تلفنی: زمان و تاریخ مشاوره را انتخاب کند و پس از پرداخت هزینه، به کاربر پیام داده بشه که اطلاعات مشاور شما حداقل 1 ساعت زودتر به شما اطلاع رسانی میشود و اگر کاربری برای دریافت مشاوره عجله داشت با پرداخت هزینه بیشتر در اولین فرصت با مشاور ارتباط بگیرد(برای ادمین سایت و مشاور پیامک ارسال سود) - برای مشاوره پیامکی: یک لینک ارتباط اختصاصی به مشتری نمایش داده می‌شود. مشتری می‌تواند بین پلتفرم‌های مختلف مانند ایتا، تلگرام، واتساپ انتخاب کند یا مشتری بتواند بصورت آنلاین در یک صفحه اختصاصی با کارشناس ما ارتباط بگیرد - در هر کدام از مشاوره ها(متنی و تلفنی) پس از انجام مشاوره، مشاور گزینه پایان مشاوره رو تیک بزنه و پس از تیک زدن یا کلیک بر روی گزینه پایان مشاوره، یک لینک نظر سنجی برای کاربر ارسال شود. 4- بازه زمانی مشاوره: مشتری فقط سه روز فرصت دارد تا با استفاده از لینک، مشاوره خود را انجام دهد. بعد از سه روز، لینک به صورت خودکار منقضی می‌شود و دسترسی به آن قطع می‌گردد 5- گزارش‌گیری: هر مشتری در پنل کاربری خود می‌تواند گزارشی از مشاوره‌های درخواستی و انجام شده مشاهده کند 6- اطلاع‌رسانی: در هر مرحله از فرآیند، به مشتری پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود(مانند تایید پرداخت، پایان مشاوره، نظرسنجی). برای مدیریت سایت نیز در مواقع مختلف مانند سفارش جدید، اتمام مشاوره و... بوسیله پیامک اطلاع‌رسانی فرستاده می‌شود 7- سئو قوی و سرعت بالای لود - تمامی صفحات بالاترین سئو را داشته باشند 8- موبایل فرندلی صدر در صد 9- موضوع پرونده های VIP در یک صفحه کاملا اختصاصی طراحی شود و کاربر بتواند خلاصه ای از اطلاعات پرونده خود را ثبت کند تا کارشناسان ما بتوانند با ایشان ارتباط بگیرند دیگر امکانات: - امکان ارسال و دریافت صوت - امکان آپلود مدارک - پنل مخصوص مشتری و کارشناسان - ارایه تخفیف - ارسال و دریافت با کمترین تاخیر - ارسال پیامک برای مشتری(پس از پرداخت هزینه مشاوره، پس از پایان مشاوره برای اخذ نظرسنجی) - ارسال پیام به مدیر سایت - ارسال پیام به مشتری در مراحل مختلف - ارسال ناتیفیکیشن به کارشناس و مشتری(هنگام دریافت پیام) - موبایل فرندلی(Mobile Friendly) - سرعت بالای سایت - امکان اضافه کردن کارشناس - ارسال پیام پیش فرض در پنل خود به مشتری پس از پرداخت هزینه - امکان ثبت نام و وارد شدن با شماره تلفن همراه و اخذ کد پیامکی - پنل کاربری مدیر یت یکپارچه جهت مانیتورینگ و مدیریت همه امکانات وب اپلیکیشن و اپ - ارائه حداقل یک سال پشتیبانی - قابلیت جستجو و سرچ مناسب در بخش های مختلف - روان بودن سایت مثل پزشک 24 ، دکتر ساینا و...

20,000,000 تومان

پیاده سازی پلاگین ffmpeg

پلاگین ffmpeg روی سرور مجازی که از قبل سرور hls راه اندازی شده نصب میشود و بصورت اتوماتیک لینک مثلا 1080p را که در پیشخوان وردپرس وارد میکنیم بصورت خودکار لینک بقیه کیفیت ها مثل 720p و 480p را وارد میکند، نیاز به این هست که بصورت اختصاصی نوشته بشود.

1,000,000 تومان

صفحه فروش و چاپ فاکتور با php

با سلام خدمت مهندسین بزرگوار، بنده برای سایت فروشگاهی خودم میخوام یک بخش نیز برای فروش و کسر از موجودی انبار نیز داشته باشم. سه تا ستون که در دیتابیس دارم به ترتیب ID, price, buyprice هست. میخوام صفحه فروش با نشخصات زیر داشته باشم. سطر محاسبه سود حاصل از این فاکتور با وارد کردن هر آیتم حداکثر میزان تخفیف با وارد کردن درصد تخفیف سطر محاسبه درصد مالیات در یک تکست باکس در صفحه فروش میزان درآمد لحظه ای در صفحه فروش هم داشته باشم. ضمنا در صفحه فروش میخوام شماره تلفن مشتری رو هم وارد کنم تا اگر ایشون قبلا از ما خرید داشتن هم اولا تاریخ و میزان خرید آخرین خرید و همپنین مجموع میزان خرید ایشون تا امروز هم به ما نشون بده. یک صفحه هم میخوام داشته باشم برای محاسبه سود در بازه ی زمانی بر اساس روز و تاریخ چاپ فاکتور هم میخوام در کاغذ فیش پرینت باشه

600,000 تومان

سیستم پشتیبانی انلاین وب سایت

یک سیستم پشتیبانی آنلاین وب سایت مشابه سایت ایرانی گفتینو امکانات مدنظر مطابق با https://www.goftino.com/features . بصورت خلاصه موارد زیر بیان میشود: -امکان معرفی چندین پشتیبان -امکان ارسال فایل/تصویر و ویس در ابزار چت گفتگو بین مشتری و پشتیبان -امکان امتیاز دهی نحوه پاسخگویی پشتیبان -امکان تعریف پاسخ های آماده جهت سرعت در پاسخ گویی مشتریان -امکان تعریف پیام های خودکار در زمان بازدید از صفحه خاص سایت توسط مشتری -بایگانی چت های صورت گرفته بین مشتری و پشتیبان -ذخیره مشخصات مشتریان از قبیل ای پی و مشخصات منطقه جغرافیایی و مشخصات سیستم عامل و تعداد بازدید های صورت گرفته از سایت ثبت در دیتابیس -امکان هماهنگی سازی اطلاعات مشتری که به وب سایت ما لاگین کرده با مشخصات مشتری در ابزار چت -امکان ارسال پیام گروهی به تمامی کاربران انلاین سایت -امکان ارسال پیام گروهی به تمام کاربران آنلاین بوده در هفته/ماه -فرم اولیه مشخصات مشتری در اول شروع چت -معرفی پرسش و پاسخ چند مرحله ای -امکان دریافت خروجی اکسل از چت ها و مشخصات مشتریان به تفکیک تاریخ -امکان ارسال پیامک و ایمیل به مشتریان -امکان ارسال ایمیل و پیامک پاسخ پشتیبان به مشتری در صورت آنلاین نبودن مشتری -امکان احراز هویت کاربران در شروع گفتگو -ارسال نوتیفکیشن به پشتیبان در صورت دریافت چت جدید مشتری یا پاسخه جدید -امکان مشاهده مشتریان/بازدیدکنندگان انلاین در سایت -دارای اپلیکیشن اندروید مانند گفتینو -دارای مستندات و وب سرویس مانند https://www.goftino.com/docs -دارای پایگاه دانش با گرافیک خاص در ابزارک چت -زمانی که کاربر در صفحه سایت قرار دارد و چت جدیدی برای کاربر ارسال میشود بصورت پاپ آپ برای کاربر باز گردد بهتر است در سایت گفتینو ثبت نام کرده و تمامی امکانات را مشاهده کنید.دقیقا طبق سایت گفتینو نیاز داریم. لطف قیمت بدون طراحی اپلیکیشن اندروید و با اپ اندورید بدهید

توافقی

پیام ها