توسعه وب سایت وردپرسی در حوزه املاک

مدت‌ها پیش

بودجه

1,000,000 تومان

تاریخ انقضا

28 خرداد 1401

مدت زمان پروژه

0 روز

پیشنهادها

0 پیشنهاد

نیاز به فاز بندی

ندارد

سطح پروژه

ساده

توضیحات پروژه

ما یک سایت وردپرسی بنام arsafile.ir داریم که در حوزه ی فایل املاک فعالیت مینماید، نیاز داریم با استفاده از api یا ربات از سایر سایت های فایل املاک آگهی ها را به صورت خودکار کپی و در سایت ما بارگذاری نماید


مهارت‌های مورد نیاز پروژه


دسته‌بندی

درباره کارفرما

عطا صادقی
عطا صادقی

عطا صادقی

0 (0)

پروژه های مشابه

طراحی وبسایت وردپرس شرکت مهاجرتی

طراحی سایت شرکت مشاوره مهاجرت تحصیلی دارای: فرم رزرو مشاوره همراه با درگاه پرداخت (زرین پال یا سرویس های مشابه) به همراه امکان تعریف کد معرفی برای تخفیف برای مشتری و شناسایی معرف مشتری فرم محاسبه ی شانس قبولی بر اساس اطلاعات وارد شده (با هدف دریافت شماره تلفن) سوالات متداول لیست دانشگاه هایی که دانشجو فرستادیم رضایت مشتریان به صورت نوشته و عکس صفحه ی درباره ی ما بلاگ لوگوی سوشال مدیاهای مختلف در پایین پیج (یوتیوب - ایستگرام- ...) در صورت داشتن پیشنهاد مفید دیگر میتوانید به پیج اضافه کنید. سایت های مشابه برای گرفتن الهام: scorize.com go2tr.co www.visamondial.com study2020.ir/services/student-visa ترجیحا طرح مینیمال و ساده مد نظر هست هرچقدر ظاهر سایت خلوت تر بهتر

توافقی

ربات با قابلیت پردازش تصویر و ارسال هشدار به تلگرام

سلام ربات مد نظر بنده باید در صفحه ای از یوتیوب که به صورت ۲۴ ساعته لایو پخش میکند حاضر باشد (تمام وقت) و به محض مشاهده المان مورد نظر هشدار به تلگرام ارسال بکند المان های مورد نظر مواردی هستند که در تصویر دورشان خط کشیدم 🛑لطفا به موارد زیر توجه کنید: _سروری که برای این کار خریداری شده پایتون با لوکیشن خارج از کشور است. _بودجه افزایش پیدا نخواهد کرد. _کار باید نهایتا تا ۷ روز به پایان برسد.

500,000 تومان

تکمیل موارد باقی مانده از پروژه ی طراحی قالب

سلام و وقت به خیر. بنده یک پروژه طراحی قالب رو دو ماه پیش استارت زدم و قالب هم آماده و تموم شد، فقط یک سری بخش هاش موند که متأسفانه به خاطر مشکلاتی که برای سلامتی بک اند کار پیش اومد، ایشون دیگه نتونستن یه سری بخش ها رو تکمیل کنن. شایان ذکر هست که ایشون بسیار حرفه ای بودن و شخصی که برای این پروژه درخواست میده، باید به توانایی های خودش در نسخه جدید PHP و موارد مربوط به بک اند، اطمینان کامل داشته باشه که بتونه متوجه بشه که ایشون چطور کد زده و یه وقت مشکلی به مشکلات اضافه نشه. کدهای مواردی که باقی موندن، همگی وجود دارن و شما صرفاً یک حالت دیباگ باید انجام بدید و قرار نیست از اول چیزی رو طراحی کنید. مواردی که باید حل بشن، به دو بخش "پلیر" و "ادمین" تقسیم بندی میشن که به صورت مختصر همه رو می نویسم: (قالب از یک پلیر برای پخش ویدئوها با فرمت mkv استفاده می کنه) 🔵 موارد مربوط به پلیر: 🔸 امکان پخش در مرورگر فایرفاکس و دیگر مرورگرها (در حال حاضر فقط در مرورگر کروم پخش میشه) 🔸در گوشی، موقع فوروارد کردن ویدئو، چند ثانیه ای تصویر سیاه میشه و دوباره به حالت عادی برمی گرده 🔸در گوشی، به محض باز کردن ویدئو، پلیر فول اسکرین بشه. 🔸 دیر لود شدن زیرنویس در بعضی ویدئوها (زیرنویس به صورت جدا گذاشته می شود) 🔸 حل مشکل عدم ساپورت از فرمت avi. 🔵 مشکلات مربوط به ادمین: 🔸 سیستم مدیریت مشترکین (دارای بخش هایی مثل محدود کردن بعضی ویدئوها برای کاربرای دارای اشتراک، محدود کردن درخواست و موارد دیگه ای که وجود دارن) 🔸 اضافه کردن سه درگاه پرداخت ایرانی (کدهای توسعه ی هر سه درگاه، در فضای نت، قابل دسترسی هستن) 🔸 سیستم برچسب گذاری به صورت خودکار (منظور همون tag هست و خود بخش برچسب هم ساخته شده) 🔸 اضافه شدن آمار صفحات (کانتر برای اینکه بدونیم هر صفحه چقدر بازدید داشته، بر اساس رفرش شدن صفحه) 🔸 ایمپورت همگانی برخی آیتم ها (قالب از سیستم ایمپورتر استفاده می کنه و یه بخش برای ایمپورت همگانی داره که می خوایم یکی دو آیتم دیگه هم به صورت همگانی ایمپورت بشن) 🔸 اضافه شدن چند بخش جدید برای فراخوانی به ایمپورتر فعلی 🔸 غیر فعال کردن محدودیت زمانی برای برخی ویدئوهایی که لینکشون از سایت مرجع ایمپورت میشه 🔸 حل مشکل سرچ نشدن کلماتی که کوتیشن دارن (مثل C'mon) 🔸 حل مشکل سرچ برای کارهایی با عناوین تک کلمه ای (مثل You) 🔸 حل مشکل لینک دهی برای جایی که گزینه "مشاهده بیشتر" دارد (لینکی که بهش میدم و میگم برای مشاهده بیشتر باید اینجا باز بشه رو نادیده می گیره) 🔸 مرتب سازی کارها بر اساس امتیاز از زیاد به کم در بخش جستجوی پیشرفته 🔸حل مشکل ویرایش سریع: (وقتی از ویرایش سریع استفاده می کنم، تمام اطلاعات اون کار می پره) همون طور که بالا هم گفتم، توانایی و تبحر و تجربه ی شما بسیار اهمیت داره و حتماً باید توانایی لازم جهت انجام تمام کارها در اسرع وقت رو داشته باشید. لطفاً فقط افرادی که فریلنسر هستن پیشنهاد بدن. دستمزد پیشنهادی خودتون رو می تونید همراه با درخواستتون بگید.

15,000,000 تومان

ماشین لرنینگ در متلب

می خواهم با استفاده از الگوریتم های ماشین بردار پشتیبان و جنگل تصادفی مقدار تبخیر- تعرق گیاهی را با استفاده از یک سری پارامترهای هواشناسی پیش بینی کنم. کدهای SVR و Random Forest را در متلب نوشته ام و فقط به این نیاز دارم که کدها از بابت صحیح بودن و tuning hyperparameters چک شوند همچنین سوالم این است که آیا در این الگوریتم ها می توان داده ها را به سه قسمت آموزش (70 درصد)، اعتبارسنجی(15%) و تست (15%) تقسیم کرد؟ (اگر می شود، کدها طبق آن نوشته شوند).

400,000 تومان

پیام ها