طراحی برنامه حسابداری تحت وب با زبان Asp.net و React

مدت‌ها پیش

بودجه

15,000,000 تومان

تاریخ انقضا

25 دی 1401

مدت زمان پروژه

0 روز

پیشنهادها

0 پیشنهاد

نیاز به فاز بندی

ندارد

سطح پروژه

ساده

توضیحات پروژه

نیازمند یک نرم افزار حسابداری تحت وب کدنویسی که تجاری بوده و تحت وب و تحت شبکه قابلیت اجرایی شدن را دارد و این نرم افزار ویژگی ها و امکانات زیر را دارا می باشد.

تحت شبکه و تحت وب قابلیت اجرا داشته باشد یعنی اینکه در سرور مشتری قابل نصب بوده که برای نصب حتما باید قفل/دانگل سخت افزار و قفل نرم افزار و کدفعال سازی حتما باید وجود داشته باشد.

برای تحت وب که بر روی سرور ما نصب می گردد فقط قفل نرم افزاری و کد فعال سازی نیازمند می باشد.

ویژگی فنی مورد نیاز:

*این نرم افزار بر پایه دات نت کور می باشد.نسخه آن به دلخواه و صلاحدید برنامه نویس می باشد.(ترجیحا آخرین نسخه)

*فرانت برنامه بر پایه react می باشد.

*برای گزارشات از سه ابزار استیمول سافت یا کریستال ریپورت یا اس کی یول ریپورت سرویس استفاده گردد.

*بانگ اطلاعاتی اس کی یو ال 2017 خواهد بود.

*ریسپانسیو بر اساس تمامی سخت افزارها

بخش اول : قفل نرم افزار ، سخت افزاری و کدفعال سازی بعد از هر بار آپدیت و افزودن نرم افزار جدید به قفل.

این نرم افزار باید دارای قفل نرم افزاری بوده که بر اساس اطلاعات سرور و بانک اطلاعاتی و اطلاعات سرور و سیستم های خریداری شده و یک سری اطلاعات دیگه ساخته می شود و این قفل برای هر کسب و کار یونیک بوده و در صورتی که اطلاعات سخت افزار تغییر کرد آن قفل از کار افتاده و به کاربر خطای متناظر را بدهد.

قفل سخت افزاری هم فقط برای تحت شبکه قابل استفاده بوده و بصورت دانگل می باشد.

برای این بخش حتما باید یک برنامه قفل ساز تحت وب نوشته شود تا بتوانیم برای هر مشتری و اطلاعات آن این قفل را بسیازیم.

بخش دوم :ویژگی های فنی این نرم افزار به شرح زیر می باشد :

الف : پیکربندی و تنظیمات

1-فرم شعب

2-امکان تعریف کاربران جدید

*امکان تعریف حقوق دسترسی به ازای هر منو ، فرم ، فیلد و اکشن به کاربر یا کاربران وجود داشته باشد.

3-فرم تنظمیات نرم افزار

4-فرم سال مالی

*هر سال مالی یک تاریخ شروع و یک تاریخ پایان دارد.

*هر کاربر در یک کسب و کار می تواند در سال مالی فعال خودش،فعالیت نماید.

*امکان تعریف بی نهایت سال مالی در یک کسب و کار وجود داشته باشد.

5-تعریف ارز

6-تعریف نرخ برابری ارز

7-روش های شماره گذاری اسناد

8-ویجت ها

9-پیکربندی نرم افزار

جزئیات بیشتر به برنامه نویس ارائه می گردد.

ب:اطلاعات پایه

شامل فرم های زیر می باشد :

* فرم لیست طرف مقابل

در این فرم اطلاعات شرکت ها و اشخاص حقیقی قابل تعریف باشد که جزئیات فیلدهای مورد نیاز این فرم به برنامه نویس داده خواهد شد.این فرم شامل تب های زیر می باشد:

تب اطلاعات اصلی

تب آدرس و نشانی

تب اشخاص مرتبط

*فرم لیست مراکز هزینه

*فرم لیست پروژه

*فرم لیست قراردادها

*فرم لیست صندوق ها

*فرم لیست بانک ها

*فرم لیست حسابهای بانکی

* فرم لیست اعتبارات اسنادی

*فرم لیست کارتخوان ها

*فرم لیست گروه بندی کالا فروش

*فرم لیست گروه بندی کالا انبار

*فرم لیست گروه مشتریان

*فرم سایر

*فرم لیست تفصیلی ها

نکته اول :هر کدام از فرم های فوق فیلدهای مورد نیاز خود را دارا می باشند که به برنامه نویس به جز داده خواهد شد.

نکته دوم :در هر فرم امکان ایجاد ،ویرایش،حذف و چاپ اطلاعات وجود داشته باشد.

نکته سوم : ممکن هست در حین اجرای پروژه یک یا دو فرم هم به این تفصیلی ها اضافه شود.

نکته چهارم) در این نرم افزار ما 10سطح تفصیلی داریم که تنظیم آن در پیکربندی نرم افزار می باشد و صدور سند حسابداری بر اساس این تنظیمات و سطح انجام می گردد.

ج-کدینگ حسابها

کدینگ حسابها بر اساس تنظیمات قابل تنظیم است:

دو نوع کدینگ در تنظیمات سیستم داریم :

الف-کدینگ دولتی که شامل فرم حساب مستقل،گروه،کل،معین هستیم

ب-کدینگ خصوصی که شامل فرم گروه حساب،حساب کل،حساب معین هستیم.

بین این فرم ها رابطه پدر و فرزندی وجود دارد و اطلاعات فیلدهای مورد نیاز و ارتباط هر کدام از این فرم ها به برنامه نویس داده خواهد شد.

در هر فرم ها باید امکان ایجاد ،ویرایش،حذف و چاپ اطلاعات وجود داشته باشد.

در ضمن فرم معین با انواع تفصیلی ها ارتباط دارد که چگونگی این ارتباط ها با توجه به پیکربندی به برنامه نویس داده خواهد شد.

د-اسناد حسابداری

*تعریف انواع سند حسابداری

*فرم لیست اسناد حسابداری

در این فرم امکان صدور سند حسابداری برای کاربر وجود خواهد داشت.

این فرم جزئیات خاص خودش را دارد که جزئیات اطلاعات خود را از فرم های مربوط به ردیف های 1 و 2 و 3 دریافت خواهد کرد که جزئیات اطلاعات این فرم و فیلدهای مورد نیاز در اختیار برنامه نویس قرار داده خواهد شد.

در این فرم باید امکان ایجاد ،ویرایش،حذف و چاپ اطلاعات وجود داشته باشد.

نکته ) امکان صدور سند حسابداری در هر سال مالی که کاربر فعال می کند وجود داشته باشد.

نکته دوم) چاپ اسناد حسابداری بصورت تکی یا گروهی توسط کاربر در دو مدل عمودی و افقی بر اساس تحلیل ما وجود دارد.

نکته سوم)وجود کلیدهای میان بر برای راحتی کار کاربر

نکته چهارم) اسناد حسابداری توسط کاربر با دو وضعیت یادداشت و موقت ثبت خواهد شد.

جزئیات بیشتر این فرم به برنامه نویس داده خواهد شد.

*صدور سند تسعیر ارز

تحلیل این فرم به برنامه نویس داده خواهد شد.

ر-فرم صدور سند کل

در این فرم امکان تجمیع اطلاعات بر اساس روزانه و ماهانه وجود خواهد داشت.نحوه عملکرد این فرم در اختیار برنامه نویس قرار داده خواهد شد.

در این فرم باید امکان ایجاد ،ویرایش،حذف و چاپ اطلاعات وجود داشته باشد.

ز-شماره گذاری اسناد

با استفاده از امکانات این فرم،اسناد حسابداری صادر شده تا تاریخ مورد نظر کاربر از ابتدا شماره گذاری می گردد.

د-کنترل اسناد

1-رسیدگی اسناد:بر اساس این مکان،می توان قابلیت چرخش اسناد و تایید نمودن اسناد توسط کاربران را تعیین کرد.

نکته )وجود این فرم از طریق تنظیمات نرم افزار تعیین خواهد شد.

نکته دوم)گردش سند حسابداری برای کنترل و تایید به نوعی یک ورکفلو می باشد.

2-قطعی کردن اسناد

بر اساس این فرم وضعیت اسناد حسابداری صادر شده از موقت به قطعی تغییر خواهد کرد.

نکته)امکان برگشت از قطعی کردن هم وجود دارد.

ذ-عملیات پایان سال

*بستن حسابهای سود و زیانی

*فرم تعدیل ماهیت

*فرم صدور سند اختتامیه

*فرم صدور سند افتتاحیه

در صورت وجود خطا در اطلاعات طبق تحلیل بنده،جزئیات آن به کاربر نمایش داده شود.

جزئیات کارکرد هر کدام از این فرم ها و فیلدهای مورد نیاز در اختیار برنامه نویس قرار داده خواهد شد.

ه-گزارشات حسابداری

*مرور حسابها

*گزارشات جامع

*گزارش تجزیه سنی

*گزارشات مقایسه ای

و-چت بین کاربران

هر کدام از گزارشات فوق امکانات و فیلدهای مورد نیاز خود را دارد که جزئیات این فیلدها در اختیار برنامه نویس قرار داده می شود.

نکته ) ستون گزارشات قابلیت سورت شدن از کم به زیاد و بالعکس را باید داشته باشد.امکان فیلتر کردن اطلاعات هر ستون وجود داشته باشد.

فرم های این نرم افزار باید از یک UI یکسان بهره مند باشند.یعنی همه فرم ها تا آن جایی که مقدور هست از یک ظاهر یکسان برخوردار باشند.برای این منظور دو قالب مدنظر می باشد که به برنامه نویس داده خواهد شد تا از آن استفاده کند.این قالب ها نیاز به راست چین شدن دارد.این قالب ها از طریق تم فارست گلچین شده است.

نکته ) امکان جابجا کردن فیلدهای ستون ها در همه فرم ها وجود داشته باشد.یعنی امکان کم یا زیاد شدن ستونها وجود داشته باشد.

نکته)امکان تعییین آلارم بر روی هر فرم بر اساس اکشن های ایجاد،حذف و ویرایش وجود داشته باشد.

نکته ) امکان فیلتر کردن اطلاعات هر فرم وجود داشته باشد.

نکته ) امکان چاپ اطلاعات در همه این فرم ها وجود داشته باشد.

نکته ) امکان ارسال اطلاعات به اکسل و pdf و txt در همه فرم ها وجود داشته باشد.

نکته ) امکان اکسپورت کدینگ حسابداری و تفصیلی ها از یک دیتابیس به دیتابیس دیگر وجود داشته باشد.

نکته ) امکان اکسپورت اسناد حسابداری از یک دیتابیس به دیتابیس دیگر وجود داشته باشد.

مجددا یادآوری می گردد که هر کدام از فرم ها دارای فیلدهای منحصر به فردی می باشد که جزئیات این فیلد ها و امکانات در اختیار برنامه نویس قرار می گیرد.

در صورتی که پروژه تحویلی دارای باگ برنامه نویسی باشد به مدت زمان پروژه افزوده خواهد شد.

از زمان اتمام پروژه نیازمند پشتیبانی رایگان 1 ماهه از نرم افزار می باشیم.در مدت پشتیبانی نرم افزار تست شده و درصورتی که خطا یا باگ برنامه نویسی مشاهده گردد به برنامه نویس جهت رفع اعلام می گردد تا مرتفع گردد.

در نهایت ذکر این نکته ضروری است که نیازمندی های فنی به شرح فوق می باشد ولی فرم ها و فیلدهای آن در هر مرحله به جهت امنیتی ارائه خواهد شد.

در حین اجرای کار ممکن هست تا 5 فرم به مستندات فنی فوق اضافه گردد که جزئیات آن به برنامه نویس داده خواهد شد و برنامه نویس لازم هست به این امر توجه ویژه داشته باشند.

لازم به ذکر است مبلغ پروژه فقط زمانی آزاد می گردد که کل پروژه بصورت کامل تحویل گردد.امکان آزادسازی هیچ بخش از مبلغ این پروژه مقدور نمی باشد و در صورتی که پروژه بطور کامل تحویل گردد مبالغ پروژه آزاد می شود.

سورس این نرم افزار بدون هیچ گونه رمزنگاری و ... به همراه اسناد و مستندات تولید نرم افزار در انتهای پروژه بی قید و شرط باید تحویل بنده گردد و سورس و منافع مادی و معنوی آن متعلق به بنده می باشد و برنامه نویس لازم هست به این مورد حتما توجه داشته باشد.امکان واگذاری هیچ بخش از مستندات و تحلیل و قالب این نرم افزار به غیر برای برنامه نویس وجود نداشته و برنامه نویس با قبول این پروژه محرمانگی این پروژه را پذیرفته است.

قالب مد نظر برای برنامه فوق تائید شده و به برنامه نویس جهت فارسی سازی و استفاده داده خواهد شد.


مهارت‌های مورد نیاز پروژه


دسته‌بندی

درباره کارفرما

مصطفی شربتی
مصطفی شربتی

مصطفی شربتی

0 (0)

پروژه های مشابه

طراحی سایت در حوزه مشاوره حقوقی

لطفا لطفا و لطفااااا فقط دوستانی که تجربه طراحی سایت مشاوره مثل: وکیل تاپ، پذیرش 24 ، دکتر ساینا- پزشک 24 و... را دارند پیام بدن در غیر اینصورت پاسخ درخواستشون داده نمیشه. ممنون. ما سایتی میخوایم که نحوه ارتباط مشتری با مشاورهای ما از مدلهای تلفیقی از سایت های پذیرش ۲۴ - دکتر ساینا، پزشک24 و وکیل تاپ داشته باشه توضیحات: 1- مرحله انتخاب نوع مشاوره: مشتری بین دو گزینه مشاوره تلفنی و مشاوره پیامکی یکی را انتخاب ‌کند 2- پرداخت هزینه مشاوره: مشتری به صفحه پرداخت هدایت می‌شود. پس از پرداخت موفق، به حساب کاربری خود باز می‌گردد 3- مرحله ارتباط با مشاور: - برای مشاوره تلفنی: زمان و تاریخ مشاوره را انتخاب کند و پس از پرداخت هزینه، به کاربر پیام داده بشه که اطلاعات مشاور شما حداقل 1 ساعت زودتر به شما اطلاع رسانی میشود و اگر کاربری برای دریافت مشاوره عجله داشت با پرداخت هزینه بیشتر در اولین فرصت با مشاور ارتباط بگیرد(برای ادمین سایت و مشاور پیامک ارسال سود) - برای مشاوره پیامکی: یک لینک ارتباط اختصاصی به مشتری نمایش داده می‌شود. مشتری می‌تواند بین پلتفرم‌های مختلف مانند ایتا، تلگرام، واتساپ انتخاب کند یا مشتری بتواند بصورت آنلاین در یک صفحه اختصاصی با کارشناس ما ارتباط بگیرد - در هر کدام از مشاوره ها(متنی و تلفنی) پس از انجام مشاوره، مشاور گزینه پایان مشاوره رو تیک بزنه و پس از تیک زدن یا کلیک بر روی گزینه پایان مشاوره، یک لینک نظر سنجی برای کاربر ارسال شود. 4- بازه زمانی مشاوره: مشتری فقط سه روز فرصت دارد تا با استفاده از لینک، مشاوره خود را انجام دهد. بعد از سه روز، لینک به صورت خودکار منقضی می‌شود و دسترسی به آن قطع می‌گردد 5- گزارش‌گیری: هر مشتری در پنل کاربری خود می‌تواند گزارشی از مشاوره‌های درخواستی و انجام شده مشاهده کند 6- اطلاع‌رسانی: در هر مرحله از فرآیند، به مشتری پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود(مانند تایید پرداخت، پایان مشاوره، نظرسنجی). برای مدیریت سایت نیز در مواقع مختلف مانند سفارش جدید، اتمام مشاوره و... بوسیله پیامک اطلاع‌رسانی فرستاده می‌شود 7- سئو قوی و سرعت بالای لود 8- موبایل فرندلی 9- موضوع پرونده های VIP در یک صفحه کاملا اختصاصی طراحی شود و کاربر بتواند خلاصه ای از اطلاعات پرونده خود را ثبت کند تا کارشناسان ما بتوانند با ایشان ارتباط بگیرندکه داریم در خصوص نحوه ارتباط مشتریان با مشاور هستش. میخوایم نحوه ارتباط مشتری با مشاورهای ما از مدلهای تلفیقی از سایت های پذیرش ۲۴ - دکتر ساینا، پزشک24 و وکیل تاپ داشته باشیم. توضیحات: 1- مرحله انتخاب نوع مشاوره: مشتری بین دو گزینه مشاوره تلفنی و مشاوره پیامکی یکی را انتخاب ‌کند 2- پرداخت هزینه مشاوره: مشتری به صفحه پرداخت هدایت می‌شود. پس از پرداخت موفق، به حساب کاربری خود باز می‌گردد 3- مرحله ارتباط با مشاور: - برای مشاوره تلفنی: زمان و تاریخ مشاوره را انتخاب کند و پس از پرداخت هزینه، به کاربر پیام داده بشه که اطلاعات مشاور شما حداقل 1 ساعت زودتر به شما اطلاع رسانی میشود و اگر کاربری برای دریافت مشاوره عجله داشت با پرداخت هزینه بیشتر در اولین فرصت با مشاور ارتباط بگیرد(برای ادمین سایت و مشاور پیامک ارسال سود) - برای مشاوره پیامکی: یک لینک ارتباط اختصاصی به مشتری نمایش داده می‌شود. مشتری می‌تواند بین پلتفرم‌های مختلف مانند ایتا، تلگرام، واتساپ انتخاب کند یا مشتری بتواند بصورت آنلاین در یک صفحه اختصاصی با کارشناس ما ارتباط بگیرد - در هر کدام از مشاوره ها(متنی و تلفنی) پس از انجام مشاوره، مشاور گزینه پایان مشاوره رو تیک بزنه و پس از تیک زدن یا کلیک بر روی گزینه پایان مشاوره، یک لینک نظر سنجی برای کاربر ارسال شود. 4- بازه زمانی مشاوره: مشتری فقط سه روز فرصت دارد تا با استفاده از لینک، مشاوره خود را انجام دهد. بعد از سه روز، لینک به صورت خودکار منقضی می‌شود و دسترسی به آن قطع می‌گردد 5- گزارش‌گیری: هر مشتری در پنل کاربری خود می‌تواند گزارشی از مشاوره‌های درخواستی و انجام شده مشاهده کند 6- اطلاع‌رسانی: در هر مرحله از فرآیند، به مشتری پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود(مانند تایید پرداخت، پایان مشاوره، نظرسنجی). برای مدیریت سایت نیز در مواقع مختلف مانند سفارش جدید، اتمام مشاوره و... بوسیله پیامک اطلاع‌رسانی فرستاده می‌شود 7- سئو قوی و سرعت بالای لود - تمامی صفحات بالاترین سئو را داشته باشند 8- موبایل فرندلی صدر در صد 9- موضوع پرونده های VIP در یک صفحه کاملا اختصاصی طراحی شود و کاربر بتواند خلاصه ای از اطلاعات پرونده خود را ثبت کند تا کارشناسان ما بتوانند با ایشان ارتباط بگیرند دیگر امکانات: - امکان ارسال و دریافت صوت - امکان آپلود مدارک - پنل مخصوص مشتری و کارشناسان - ارایه تخفیف - ارسال و دریافت با کمترین تاخیر - ارسال پیامک برای مشتری(پس از پرداخت هزینه مشاوره، پس از پایان مشاوره برای اخذ نظرسنجی) - ارسال پیام به مدیر سایت - ارسال پیام به مشتری در مراحل مختلف - ارسال ناتیفیکیشن به کارشناس و مشتری(هنگام دریافت پیام) - موبایل فرندلی(Mobile Friendly) - سرعت بالای سایت - امکان اضافه کردن کارشناس - ارسال پیام پیش فرض در پنل خود به مشتری پس از پرداخت هزینه - امکان ثبت نام و وارد شدن با شماره تلفن همراه و اخذ کد پیامکی - پنل کاربری مدیر یت یکپارچه جهت مانیتورینگ و مدیریت همه امکانات وب اپلیکیشن و اپ - ارائه حداقل یک سال پشتیبانی - قابلیت جستجو و سرچ مناسب در بخش های مختلف - روان بودن سایت مثل پزشک 24 ، دکتر ساینا و...

20,000,000 تومان

پیاده سازی پلاگین ffmpeg

پلاگین ffmpeg روی سرور مجازی که از قبل سرور hls راه اندازی شده نصب میشود و بصورت اتوماتیک لینک مثلا 1080p را که در پیشخوان وردپرس وارد میکنیم بصورت خودکار لینک بقیه کیفیت ها مثل 720p و 480p را وارد میکند، نیاز به این هست که بصورت اختصاصی نوشته بشود.

1,000,000 تومان

صفحه فروش و چاپ فاکتور با php

با سلام خدمت مهندسین بزرگوار، بنده برای سایت فروشگاهی خودم میخوام یک بخش نیز برای فروش و کسر از موجودی انبار نیز داشته باشم. سه تا ستون که در دیتابیس دارم به ترتیب ID, price, buyprice هست. میخوام صفحه فروش با نشخصات زیر داشته باشم. سطر محاسبه سود حاصل از این فاکتور با وارد کردن هر آیتم حداکثر میزان تخفیف با وارد کردن درصد تخفیف سطر محاسبه درصد مالیات در یک تکست باکس در صفحه فروش میزان درآمد لحظه ای در صفحه فروش هم داشته باشم. ضمنا در صفحه فروش میخوام شماره تلفن مشتری رو هم وارد کنم تا اگر ایشون قبلا از ما خرید داشتن هم اولا تاریخ و میزان خرید آخرین خرید و همپنین مجموع میزان خرید ایشون تا امروز هم به ما نشون بده. یک صفحه هم میخوام داشته باشم برای محاسبه سود در بازه ی زمانی بر اساس روز و تاریخ چاپ فاکتور هم میخوام در کاغذ فیش پرینت باشه

600,000 تومان

سیستم پشتیبانی انلاین وب سایت

یک سیستم پشتیبانی آنلاین وب سایت مشابه سایت ایرانی گفتینو امکانات مدنظر مطابق با https://www.goftino.com/features . بصورت خلاصه موارد زیر بیان میشود: -امکان معرفی چندین پشتیبان -امکان ارسال فایل/تصویر و ویس در ابزار چت گفتگو بین مشتری و پشتیبان -امکان امتیاز دهی نحوه پاسخگویی پشتیبان -امکان تعریف پاسخ های آماده جهت سرعت در پاسخ گویی مشتریان -امکان تعریف پیام های خودکار در زمان بازدید از صفحه خاص سایت توسط مشتری -بایگانی چت های صورت گرفته بین مشتری و پشتیبان -ذخیره مشخصات مشتریان از قبیل ای پی و مشخصات منطقه جغرافیایی و مشخصات سیستم عامل و تعداد بازدید های صورت گرفته از سایت ثبت در دیتابیس -امکان هماهنگی سازی اطلاعات مشتری که به وب سایت ما لاگین کرده با مشخصات مشتری در ابزار چت -امکان ارسال پیام گروهی به تمامی کاربران انلاین سایت -امکان ارسال پیام گروهی به تمام کاربران آنلاین بوده در هفته/ماه -فرم اولیه مشخصات مشتری در اول شروع چت -معرفی پرسش و پاسخ چند مرحله ای -امکان دریافت خروجی اکسل از چت ها و مشخصات مشتریان به تفکیک تاریخ -امکان ارسال پیامک و ایمیل به مشتریان -امکان ارسال ایمیل و پیامک پاسخ پشتیبان به مشتری در صورت آنلاین نبودن مشتری -امکان احراز هویت کاربران در شروع گفتگو -ارسال نوتیفکیشن به پشتیبان در صورت دریافت چت جدید مشتری یا پاسخه جدید -امکان مشاهده مشتریان/بازدیدکنندگان انلاین در سایت -دارای اپلیکیشن اندروید مانند گفتینو -دارای مستندات و وب سرویس مانند https://www.goftino.com/docs -دارای پایگاه دانش با گرافیک خاص در ابزارک چت -زمانی که کاربر در صفحه سایت قرار دارد و چت جدیدی برای کاربر ارسال میشود بصورت پاپ آپ برای کاربر باز گردد بهتر است در سایت گفتینو ثبت نام کرده و تمامی امکانات را مشاهده کنید.دقیقا طبق سایت گفتینو نیاز داریم. لطف قیمت بدون طراحی اپلیکیشن اندروید و با اپ اندورید بدهید

توافقی

پیام ها