لطفا لطفا و لطفااااا فقط دوستانی که تجربه طراحی سایت مشاوره مثل: وکیل تاپ، پذیرش 24 ، دکتر ساینا- پزشک 24 و... را دارند پیام بدن در غیر اینصورت پاسخ درخواستشون داده نمیشه. ممنون. ما سایتی میخوایم که نحوه ارتباط مشتری با مشاورهای ما از مدلهای تلفیقی از سایت های پذیرش ۲۴ - دکتر ساینا، پزشک24 و وکیل تاپ داشته باشه توضیحات: 1- مرحله انتخاب نوع مشاوره: مشتری بین دو گزینه مشاوره تلفنی و مشاوره پیامکی یکی را انتخاب کند 2- پرداخت هزینه مشاوره: مشتری به صفحه پرداخت هدایت میشود. پس از پرداخت موفق، به حساب کاربری خود باز میگردد 3- مرحله ارتباط با مشاور: - برای مشاوره تلفنی: زمان و تاریخ مشاوره را انتخاب کند و پس از پرداخت هزینه، به کاربر پیام داده بشه که اطلاعات مشاور شما حداقل 1 ساعت زودتر به شما اطلاع رسانی میشود و اگر کاربری برای دریافت مشاوره عجله داشت با پرداخت هزینه بیشتر در اولین فرصت با مشاور ارتباط بگیرد(برای ادمین سایت و مشاور پیامک ارسال سود) - برای مشاوره پیامکی: یک لینک ارتباط اختصاصی به مشتری نمایش داده میشود. مشتری میتواند بین پلتفرمهای مختلف مانند ایتا، تلگرام، واتساپ انتخاب کند یا مشتری بتواند بصورت آنلاین در یک صفحه اختصاصی با کارشناس ما ارتباط بگیرد - در هر کدام از مشاوره ها(متنی و تلفنی) پس از انجام مشاوره، مشاور گزینه پایان مشاوره رو تیک بزنه و پس از تیک زدن یا کلیک بر روی گزینه پایان مشاوره، یک لینک نظر سنجی برای کاربر ارسال شود. 4- بازه زمانی مشاوره: مشتری فقط سه روز فرصت دارد تا با استفاده از لینک، مشاوره خود را انجام دهد. بعد از سه روز، لینک به صورت خودکار منقضی میشود و دسترسی به آن قطع میگردد 5- گزارشگیری: هر مشتری در پنل کاربری خود میتواند گزارشی از مشاورههای درخواستی و انجام شده مشاهده کند 6- اطلاعرسانی: در هر مرحله از فرآیند، به مشتری پیامک اطلاعرسانی میشود(مانند تایید پرداخت، پایان مشاوره، نظرسنجی). برای مدیریت سایت نیز در مواقع مختلف مانند سفارش جدید، اتمام مشاوره و... بوسیله پیامک اطلاعرسانی فرستاده میشود 7- سئو قوی و سرعت بالای لود 8- موبایل فرندلی 9- موضوع پرونده های VIP در یک صفحه کاملا اختصاصی طراحی شود و کاربر بتواند خلاصه ای از اطلاعات پرونده خود را ثبت کند تا کارشناسان ما بتوانند با ایشان ارتباط بگیرندکه داریم در خصوص نحوه ارتباط مشتریان با مشاور هستش. میخوایم نحوه ارتباط مشتری با مشاورهای ما از مدلهای تلفیقی از سایت های پذیرش ۲۴ - دکتر ساینا، پزشک24 و وکیل تاپ داشته باشیم. توضیحات: 1- مرحله انتخاب نوع مشاوره: مشتری بین دو گزینه مشاوره تلفنی و مشاوره پیامکی یکی را انتخاب کند 2- پرداخت هزینه مشاوره: مشتری به صفحه پرداخت هدایت میشود. پس از پرداخت موفق، به حساب کاربری خود باز میگردد 3- مرحله ارتباط با مشاور: - برای مشاوره تلفنی: زمان و تاریخ مشاوره را انتخاب کند و پس از پرداخت هزینه، به کاربر پیام داده بشه که اطلاعات مشاور شما حداقل 1 ساعت زودتر به شما اطلاع رسانی میشود و اگر کاربری برای دریافت مشاوره عجله داشت با پرداخت هزینه بیشتر در اولین فرصت با مشاور ارتباط بگیرد(برای ادمین سایت و مشاور پیامک ارسال سود) - برای مشاوره پیامکی: یک لینک ارتباط اختصاصی به مشتری نمایش داده میشود. مشتری میتواند بین پلتفرمهای مختلف مانند ایتا، تلگرام، واتساپ انتخاب کند یا مشتری بتواند بصورت آنلاین در یک صفحه اختصاصی با کارشناس ما ارتباط بگیرد - در هر کدام از مشاوره ها(متنی و تلفنی) پس از انجام مشاوره، مشاور گزینه پایان مشاوره رو تیک بزنه و پس از تیک زدن یا کلیک بر روی گزینه پایان مشاوره، یک لینک نظر سنجی برای کاربر ارسال شود. 4- بازه زمانی مشاوره: مشتری فقط سه روز فرصت دارد تا با استفاده از لینک، مشاوره خود را انجام دهد. بعد از سه روز، لینک به صورت خودکار منقضی میشود و دسترسی به آن قطع میگردد 5- گزارشگیری: هر مشتری در پنل کاربری خود میتواند گزارشی از مشاورههای درخواستی و انجام شده مشاهده کند 6- اطلاعرسانی: در هر مرحله از فرآیند، به مشتری پیامک اطلاعرسانی میشود(مانند تایید پرداخت، پایان مشاوره، نظرسنجی). برای مدیریت سایت نیز در مواقع مختلف مانند سفارش جدید، اتمام مشاوره و... بوسیله پیامک اطلاعرسانی فرستاده میشود 7- سئو قوی و سرعت بالای لود - تمامی صفحات بالاترین سئو را داشته باشند 8- موبایل فرندلی صدر در صد 9- موضوع پرونده های VIP در یک صفحه کاملا اختصاصی طراحی شود و کاربر بتواند خلاصه ای از اطلاعات پرونده خود را ثبت کند تا کارشناسان ما بتوانند با ایشان ارتباط بگیرند دیگر امکانات: - امکان ارسال و دریافت صوت - امکان آپلود مدارک - پنل مخصوص مشتری و کارشناسان - ارایه تخفیف - ارسال و دریافت با کمترین تاخیر - ارسال پیامک برای مشتری(پس از پرداخت هزینه مشاوره، پس از پایان مشاوره برای اخذ نظرسنجی) - ارسال پیام به مدیر سایت - ارسال پیام به مشتری در مراحل مختلف - ارسال ناتیفیکیشن به کارشناس و مشتری(هنگام دریافت پیام) - موبایل فرندلی(Mobile Friendly) - سرعت بالای سایت - امکان اضافه کردن کارشناس - ارسال پیام پیش فرض در پنل خود به مشتری پس از پرداخت هزینه - امکان ثبت نام و وارد شدن با شماره تلفن همراه و اخذ کد پیامکی - پنل کاربری مدیر یت یکپارچه جهت مانیتورینگ و مدیریت همه امکانات وب اپلیکیشن و اپ - ارائه حداقل یک سال پشتیبانی - قابلیت جستجو و سرچ مناسب در بخش های مختلف - روان بودن سایت مثل پزشک 24 ، دکتر ساینا و...
20,000,000 تومان
29 مهر 1403
20 روز
4 پیشنهاد
ندارد
حرفه ای
من از یک افزونه وردپرس استفاده می کنم که محصول رو به همراه قیمت از سایت آمازون استخراح می کنه و در فیلد قیمت قرار میده و همینطور با تغییر قیمت در سایت مبدا قیمت در سایت آپدیت میشه. می خوام افزونه هم ارز (افزونه تبدیل قیمت ارزی به ریالی) با اون افزونه سینک باشه و به صورت خودکار قیمت ها رو تبدیل به تومان کنه.
موارد زیر نیاز ضروری ما در سایت وردپرس هست که قالب پت شاپ جینکس از سایت ژاکت خریداری شده و نصب و فعال است سعی کردم تاپیک شده نیازها رو بگم اگه سوالی هست در خدمت هستم سلام خسته نباشید مورد اول اینکه قالب خریداری شده از سایت ژاکت ۴ قالب دارد یکی را عکسش را میفرستم انتخاب کنید الباقی قالبها به هیچ وجه در صفحه اصلی نمایش داده نشود تنظیمات نشان دادن سایت در موبایل به هم ریخته اگر کار آسانی است لطفاً تنظیم کنید در غیر این صورت امکان نصب مجدد قالب از طرف ما هست برای سرعت بخشیدن به کار صفحات مورد نیاز در سایت صفحه اصلی (در صفحه اصلی باید هدر فوتر بنرها عکسها تغییر کند به عکسهای پرندگان تغییر یابد عکسهای مورد نظر دوربری شده از جانب ما ارسال میگردد همچنین دو بنر برای دسترسی سریع باید قرار بگیرد ۱ـ بنر ( ویزیت آنلاین ) که با کلیک بر روی بنر به صفحه ساده ویزیت آنلاین منتقل شود . https://myfandogh.ir/product/sos/ عکس از نمونه ارسال میگردد بنر ۲ ( دریافت برنامه غذایی و مکمل ) https://myfandogh.ir/food/ این صفحه هم نمونه ارسال میگردد در فروشگاه ما قصد فعال کردن پرداخت اینترنتی نداریم فعلاً فقط درج یک شماره کارت و دکمه ارتباط واتساپ برای ثبت سفارش و فاکتور (لطفاً راهنمایی بفرمایید این مورد چقدر جداگانه هزینه در بر دارد یعنی تایید این نماد و پرداخت آنلاین شامل مالیات میباشد؟ هدر فوتتر و بنر قسمت پرداخت هم باید تغییر کند و به پرنده تغییر یابد و صفحه وبلاگ آموزشی غیر از تغییرات در هیدر فوتر و بنر مشکلی که هست ویدیو چه از طریق آپلود و چه از طریق آپارات سایزش خیلی عریض هست و اذیت کننده است لطفاً سایز استاندارد ویدیو رو تغییر دهید فیکس نمایید برای پستهای بعدی همچنین عکس هم همین مشکل را دارد صفحه پرداخت : تغییر بنر فروش و هدر و فوتر لوگوی سایت و مجموعه ارسال میگردد . متن فوتر ارسال میگردد تمام صفحات اضافه از منوی همبرگری وبلاگ ۱ و ۲ و ..... حذف شود و نمایش داده نشود قالب اصلی پیج خانه پت ۲ باشد و بقیه قالب ها در پیج نمایش داده نشود. به صورت خلاصه تغییر ظاهر قالب . تغییرات در هدر و فوتر و بنر در تمام صفحات (۵ صفحه) ، تنظیمات ویدیو در وبلاگ
سلام. الگوریتمی میخوام طراحی کنم که پیش بینی سری زمانی رو انجام بده. و از LSTM Neural Network پشتیبانی کند . طبق عکس فرستاده شده یکی از الگوریتم های گفته شده که LSTM را ساپورت کند باید پیاده سازی شود .
سلام من میخوام از طریق api در داخل پنل ctrader از معامله هایی که دارن کپی میشن یه خروجی لایو گرفته بشه بصورتیکه به محض اینکه اردری باز شد به من ناتیفیکیشن بده. خب برای اینکه درک خوبی از پروژه داشته باشیم دوست دارم که شما وارد سایت ctrader.com بشین و یه اکانت بسازین و بعد تو این سایت https://openapi.ctrader.com/ به نحوه اتصال با api یه نگاهی کنین و ببینین که میشه اردرهایی که در قسمت کپی تریدینگ هستن رو بصورت لایو ازش خروجی گرفت یا نه؟ من اکانتم رو مبلغی که شارژ کردم که بتونم یکسری از اکانت ها رو به عنوان سرمایه گذار (investor) کپی میکنم ، حالا برای من مهمه که لحظه ای که شخص اردر رو باز میکنه یا میبنده من متوجه بشم . در حال حاضر در پنل هر یک دقیقه یکبار رفرش صورت میگیره و من با رفرش صفحه متوجه اردر میشم(هیچ پیغامی نمیاد) و برای اینکه در بازه های زیر یک دقیقه بتونم تغییرات رو ببینم ،مدام باید از منوی موجود به پروفایل شخصی که اردر رو باز کرده وارد بشم. حالا من میخواستم این بصورت اتوماتیک و ارائه خروجی بصورت آلارم بهم هشدار داده بشه ، که من در لحظه و آن واحد متوجه باز یا بسته شدن هر اردری بشم.