لطفا لطفا و لطفااااا فقط دوستانی که تجربه طراحی سایت مشاوره مثل: وکیل تاپ، پذیرش 24 ، دکتر ساینا- پزشک 24 و... را دارند پیام بدن در غیر اینصورت پاسخ درخواستشون داده نمیشه. ممنون. ما سایتی میخوایم که نحوه ارتباط مشتری با مشاورهای ما از مدلهای تلفیقی از سایت های پذیرش ۲۴ - دکتر ساینا، پزشک24 و وکیل تاپ داشته باشه توضیحات: 1- مرحله انتخاب نوع مشاوره: مشتری بین دو گزینه مشاوره تلفنی و مشاوره پیامکی یکی را انتخاب کند 2- پرداخت هزینه مشاوره: مشتری به صفحه پرداخت هدایت میشود. پس از پرداخت موفق، به حساب کاربری خود باز میگردد 3- مرحله ارتباط با مشاور: - برای مشاوره تلفنی: زمان و تاریخ مشاوره را انتخاب کند و پس از پرداخت هزینه، به کاربر پیام داده بشه که اطلاعات مشاور شما حداقل 1 ساعت زودتر به شما اطلاع رسانی میشود و اگر کاربری برای دریافت مشاوره عجله داشت با پرداخت هزینه بیشتر در اولین فرصت با مشاور ارتباط بگیرد(برای ادمین سایت و مشاور پیامک ارسال سود) - برای مشاوره پیامکی: یک لینک ارتباط اختصاصی به مشتری نمایش داده میشود. مشتری میتواند بین پلتفرمهای مختلف مانند ایتا، تلگرام، واتساپ انتخاب کند یا مشتری بتواند بصورت آنلاین در یک صفحه اختصاصی با کارشناس ما ارتباط بگیرد - در هر کدام از مشاوره ها(متنی و تلفنی) پس از انجام مشاوره، مشاور گزینه پایان مشاوره رو تیک بزنه و پس از تیک زدن یا کلیک بر روی گزینه پایان مشاوره، یک لینک نظر سنجی برای کاربر ارسال شود. 4- بازه زمانی مشاوره: مشتری فقط سه روز فرصت دارد تا با استفاده از لینک، مشاوره خود را انجام دهد. بعد از سه روز، لینک به صورت خودکار منقضی میشود و دسترسی به آن قطع میگردد 5- گزارشگیری: هر مشتری در پنل کاربری خود میتواند گزارشی از مشاورههای درخواستی و انجام شده مشاهده کند 6- اطلاعرسانی: در هر مرحله از فرآیند، به مشتری پیامک اطلاعرسانی میشود(مانند تایید پرداخت، پایان مشاوره، نظرسنجی). برای مدیریت سایت نیز در مواقع مختلف مانند سفارش جدید، اتمام مشاوره و... بوسیله پیامک اطلاعرسانی فرستاده میشود 7- سئو قوی و سرعت بالای لود 8- موبایل فرندلی 9- موضوع پرونده های VIP در یک صفحه کاملا اختصاصی طراحی شود و کاربر بتواند خلاصه ای از اطلاعات پرونده خود را ثبت کند تا کارشناسان ما بتوانند با ایشان ارتباط بگیرندکه داریم در خصوص نحوه ارتباط مشتریان با مشاور هستش. میخوایم نحوه ارتباط مشتری با مشاورهای ما از مدلهای تلفیقی از سایت های پذیرش ۲۴ - دکتر ساینا، پزشک24 و وکیل تاپ داشته باشیم. توضیحات: 1- مرحله انتخاب نوع مشاوره: مشتری بین دو گزینه مشاوره تلفنی و مشاوره پیامکی یکی را انتخاب کند 2- پرداخت هزینه مشاوره: مشتری به صفحه پرداخت هدایت میشود. پس از پرداخت موفق، به حساب کاربری خود باز میگردد 3- مرحله ارتباط با مشاور: - برای مشاوره تلفنی: زمان و تاریخ مشاوره را انتخاب کند و پس از پرداخت هزینه، به کاربر پیام داده بشه که اطلاعات مشاور شما حداقل 1 ساعت زودتر به شما اطلاع رسانی میشود و اگر کاربری برای دریافت مشاوره عجله داشت با پرداخت هزینه بیشتر در اولین فرصت با مشاور ارتباط بگیرد(برای ادمین سایت و مشاور پیامک ارسال سود) - برای مشاوره پیامکی: یک لینک ارتباط اختصاصی به مشتری نمایش داده میشود. مشتری میتواند بین پلتفرمهای مختلف مانند ایتا، تلگرام، واتساپ انتخاب کند یا مشتری بتواند بصورت آنلاین در یک صفحه اختصاصی با کارشناس ما ارتباط بگیرد - در هر کدام از مشاوره ها(متنی و تلفنی) پس از انجام مشاوره، مشاور گزینه پایان مشاوره رو تیک بزنه و پس از تیک زدن یا کلیک بر روی گزینه پایان مشاوره، یک لینک نظر سنجی برای کاربر ارسال شود. 4- بازه زمانی مشاوره: مشتری فقط سه روز فرصت دارد تا با استفاده از لینک، مشاوره خود را انجام دهد. بعد از سه روز، لینک به صورت خودکار منقضی میشود و دسترسی به آن قطع میگردد 5- گزارشگیری: هر مشتری در پنل کاربری خود میتواند گزارشی از مشاورههای درخواستی و انجام شده مشاهده کند 6- اطلاعرسانی: در هر مرحله از فرآیند، به مشتری پیامک اطلاعرسانی میشود(مانند تایید پرداخت، پایان مشاوره، نظرسنجی). برای مدیریت سایت نیز در مواقع مختلف مانند سفارش جدید، اتمام مشاوره و... بوسیله پیامک اطلاعرسانی فرستاده میشود 7- سئو قوی و سرعت بالای لود - تمامی صفحات بالاترین سئو را داشته باشند 8- موبایل فرندلی صدر در صد 9- موضوع پرونده های VIP در یک صفحه کاملا اختصاصی طراحی شود و کاربر بتواند خلاصه ای از اطلاعات پرونده خود را ثبت کند تا کارشناسان ما بتوانند با ایشان ارتباط بگیرند دیگر امکانات: - امکان ارسال و دریافت صوت - امکان آپلود مدارک - پنل مخصوص مشتری و کارشناسان - ارایه تخفیف - ارسال و دریافت با کمترین تاخیر - ارسال پیامک برای مشتری(پس از پرداخت هزینه مشاوره، پس از پایان مشاوره برای اخذ نظرسنجی) - ارسال پیام به مدیر سایت - ارسال پیام به مشتری در مراحل مختلف - ارسال ناتیفیکیشن به کارشناس و مشتری(هنگام دریافت پیام) - موبایل فرندلی(Mobile Friendly) - سرعت بالای سایت - امکان اضافه کردن کارشناس - ارسال پیام پیش فرض در پنل خود به مشتری پس از پرداخت هزینه - امکان ثبت نام و وارد شدن با شماره تلفن همراه و اخذ کد پیامکی - پنل کاربری مدیر یت یکپارچه جهت مانیتورینگ و مدیریت همه امکانات وب اپلیکیشن و اپ - ارائه حداقل یک سال پشتیبانی - قابلیت جستجو و سرچ مناسب در بخش های مختلف - روان بودن سایت مثل پزشک 24 ، دکتر ساینا و...
20,000,000 تومان
29 مهر 1403
20 روز
4 پیشنهاد
ندارد
حرفه ای
پروژه طراحی و ایجاد یک سایت برای آموزشگاه می باشد که دارای فیچرهای دلخواه می باشد . سرور از قبل خریداری شده است . فیچرهای مورد نیاز مانند : ایجاد یا اتصال یک پیام رسان در سایت ، ایجاد سامانه ای برای انجام آزمون ، اتاق خبر و شبکه اجتماعی روال انجام کار به صورت فاز به فاز می باشد . قبل از شروع همکاری با شما مصاحبه انجام می شود . مهارت های فنی : ۱ - برنامهنویسی وب: HTML/CSS: برای طراحی و استایلدهی صفحات وب. JavaScript: برای اضافه کردن تعاملات به وبسایت. فریمورکهای جاوااسکریپت (مثل React یا Vue.js): برای ساخت رابط کاربری پویاتر. ۲- برنامهنویسی سمت سرور: Python (با فریمورکهایی مانند Django یا Flask)، PHP (با فریمورک Laravel)، یا Node.js برای ایجاد APIها و سرور. ۳- پایگاه داده: SQL (مثل MySQL یا PostgreSQL) یا NoSQL (مثل MongoDB): برای مدیریت اطلاعات کاربران، آزمونها و اخبار. ۴- طراحی تجربه کاربری (UX) و رابط کاربری (UI) طراحی بصری و تعاملی: استفاده از ابزارهایی مانند Adobe XD، Figma، یا Sketch برای طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری. تجربه کاربری: درک نیازهای کاربر و طراحی فراگیر (Responsive Design). به دلیل اینکه پروژه به صورت گروهی انجام می شود در صورت داشتن یکی از این مهارت ها نیز ، با ما در ارتباط باشید مهارتهای مورد نیاز HTML برنامه نویسی تحت وب جاوا اسکریپت (JavaScript) سی اس اس (CSS) طراحی رابط کاربری (UI) React Js Node Js sqlserver
سلام و خسته نباشید اکسپرت مدریت سرمایه میخوام برای متا 5 قابلیت ها را توضیح میدم جایگذاری پنل به صورت کشویی از بالا تا پایین صفحه امکان تعیین شماره اکانت که روی هر اکانتی کار نکند امکان تعیین ریسک اتوماتیک نسبت به بالانس حساب امکان تعیین دستی لات امکان لیمیت گذاری امکان تعیین تعداد معاملات ا مکان تعیین تی پی معامله اول و دوم و الا اخر امکان اتو ریسک فیری در زمان تعیین شده یا به صورت دستی مثال(روی یک به دو ریسک فیری انجام بشه یا هر عددی که کاربر تعیین میکند) امکان اتو تریل استاپ و یا دستی مثال (روی یک به سه ده پیپ ده پیپ تریل کنه یا هر عددی که کاربر تعیین میکند. امکان نمایش سود هفتگی ماهانه روزانه با قابلیت پنهان کردن لوگو خودم و لینک کانال شبکه اجتماعی هم رو پنل قرار میگیره دوستان ما قبلا این پنل رو نوشتیم اما رو متا چهار لازم بدونید در اخر روی متا ادیتور تمام کد ها رو میخوام نمونه پنل قبلی که زدیم عکسشو واستون گذاشتم نمونه متا 4 هم خدمتتون ارسال میشه لطفا قیمت و زمان خودتون رو ارسال کنید با تشکر این لینک پنل متا 4 هست که قبلا زدیم میتونید دانلود کنید و روی تمام دمو های الپاری کار میکنه گذاشتم تا بیشتر متوجه بشید چی میخوایم https://up.20script.ir/do.php?filename=02ff-TPS-TradeManager-232016215mkiashahrashoob-.rar این لینک هم ویدیو کارکردش هست https://up.20script.ir/do.php?filename=a6e7-Rec-0077.mp4
ربات یا هوش مصنوعی یا ... می خواهم با رابط کاربری که بتواند من یک فایل اکسل 200000 نفره با نام و شماره تلفن در اکسل دارم می خوام گروه یا گروههایی در تلگرام ایجاد و آنها را اد اجباری نمایید و همین کار با یعنی تشکیل گرده یا کانال در واتساپ و ایتا و اد اجباری البته خود شخص باید آنها را اد کند جهت توضیحات بیشتر تماس بگیرید قیمت هم پیشنهادی باشد
ما یک سایت وردپرسی طراحیشده با المنتور داریم که در حال حاضر اطلاعات پروژهها را از دیتابیس وردپرس میخواند. میخواهیم این دادهها را مستقیماً از یک API خارجی (فرمت JSON) فراخوانی کنیم تا همیشه بهروز باشد، در عین حفظ ظاهر و طراحی المنتور. اگر تجربه ساخت شورتکد یا ویجت سفارشی برای نمایش دادههای API در وردپرس دارید، لطفاً پیام دهید.