لطفا لطفا و لطفااااا فقط دوستانی که تجربه طراحی سایت مشاوره مثل: وکیل تاپ، پذیرش 24 ، دکتر ساینا- پزشک 24 و... را دارند پیام بدن در غیر اینصورت پاسخ درخواستشون داده نمیشه. ممنون. ما سایتی میخوایم که نحوه ارتباط مشتری با مشاورهای ما از مدلهای تلفیقی از سایت های پذیرش ۲۴ - دکتر ساینا، پزشک24 و وکیل تاپ داشته باشه توضیحات: 1- مرحله انتخاب نوع مشاوره: مشتری بین دو گزینه مشاوره تلفنی و مشاوره پیامکی یکی را انتخاب کند 2- پرداخت هزینه مشاوره: مشتری به صفحه پرداخت هدایت میشود. پس از پرداخت موفق، به حساب کاربری خود باز میگردد 3- مرحله ارتباط با مشاور: - برای مشاوره تلفنی: زمان و تاریخ مشاوره را انتخاب کند و پس از پرداخت هزینه، به کاربر پیام داده بشه که اطلاعات مشاور شما حداقل 1 ساعت زودتر به شما اطلاع رسانی میشود و اگر کاربری برای دریافت مشاوره عجله داشت با پرداخت هزینه بیشتر در اولین فرصت با مشاور ارتباط بگیرد(برای ادمین سایت و مشاور پیامک ارسال سود) - برای مشاوره پیامکی: یک لینک ارتباط اختصاصی به مشتری نمایش داده میشود. مشتری میتواند بین پلتفرمهای مختلف مانند ایتا، تلگرام، واتساپ انتخاب کند یا مشتری بتواند بصورت آنلاین در یک صفحه اختصاصی با کارشناس ما ارتباط بگیرد - در هر کدام از مشاوره ها(متنی و تلفنی) پس از انجام مشاوره، مشاور گزینه پایان مشاوره رو تیک بزنه و پس از تیک زدن یا کلیک بر روی گزینه پایان مشاوره، یک لینک نظر سنجی برای کاربر ارسال شود. 4- بازه زمانی مشاوره: مشتری فقط سه روز فرصت دارد تا با استفاده از لینک، مشاوره خود را انجام دهد. بعد از سه روز، لینک به صورت خودکار منقضی میشود و دسترسی به آن قطع میگردد 5- گزارشگیری: هر مشتری در پنل کاربری خود میتواند گزارشی از مشاورههای درخواستی و انجام شده مشاهده کند 6- اطلاعرسانی: در هر مرحله از فرآیند، به مشتری پیامک اطلاعرسانی میشود(مانند تایید پرداخت، پایان مشاوره، نظرسنجی). برای مدیریت سایت نیز در مواقع مختلف مانند سفارش جدید، اتمام مشاوره و... بوسیله پیامک اطلاعرسانی فرستاده میشود 7- سئو قوی و سرعت بالای لود 8- موبایل فرندلی 9- موضوع پرونده های VIP در یک صفحه کاملا اختصاصی طراحی شود و کاربر بتواند خلاصه ای از اطلاعات پرونده خود را ثبت کند تا کارشناسان ما بتوانند با ایشان ارتباط بگیرندکه داریم در خصوص نحوه ارتباط مشتریان با مشاور هستش. میخوایم نحوه ارتباط مشتری با مشاورهای ما از مدلهای تلفیقی از سایت های پذیرش ۲۴ - دکتر ساینا، پزشک24 و وکیل تاپ داشته باشیم. توضیحات: 1- مرحله انتخاب نوع مشاوره: مشتری بین دو گزینه مشاوره تلفنی و مشاوره پیامکی یکی را انتخاب کند 2- پرداخت هزینه مشاوره: مشتری به صفحه پرداخت هدایت میشود. پس از پرداخت موفق، به حساب کاربری خود باز میگردد 3- مرحله ارتباط با مشاور: - برای مشاوره تلفنی: زمان و تاریخ مشاوره را انتخاب کند و پس از پرداخت هزینه، به کاربر پیام داده بشه که اطلاعات مشاور شما حداقل 1 ساعت زودتر به شما اطلاع رسانی میشود و اگر کاربری برای دریافت مشاوره عجله داشت با پرداخت هزینه بیشتر در اولین فرصت با مشاور ارتباط بگیرد(برای ادمین سایت و مشاور پیامک ارسال سود) - برای مشاوره پیامکی: یک لینک ارتباط اختصاصی به مشتری نمایش داده میشود. مشتری میتواند بین پلتفرمهای مختلف مانند ایتا، تلگرام، واتساپ انتخاب کند یا مشتری بتواند بصورت آنلاین در یک صفحه اختصاصی با کارشناس ما ارتباط بگیرد - در هر کدام از مشاوره ها(متنی و تلفنی) پس از انجام مشاوره، مشاور گزینه پایان مشاوره رو تیک بزنه و پس از تیک زدن یا کلیک بر روی گزینه پایان مشاوره، یک لینک نظر سنجی برای کاربر ارسال شود. 4- بازه زمانی مشاوره: مشتری فقط سه روز فرصت دارد تا با استفاده از لینک، مشاوره خود را انجام دهد. بعد از سه روز، لینک به صورت خودکار منقضی میشود و دسترسی به آن قطع میگردد 5- گزارشگیری: هر مشتری در پنل کاربری خود میتواند گزارشی از مشاورههای درخواستی و انجام شده مشاهده کند 6- اطلاعرسانی: در هر مرحله از فرآیند، به مشتری پیامک اطلاعرسانی میشود(مانند تایید پرداخت، پایان مشاوره، نظرسنجی). برای مدیریت سایت نیز در مواقع مختلف مانند سفارش جدید، اتمام مشاوره و... بوسیله پیامک اطلاعرسانی فرستاده میشود 7- سئو قوی و سرعت بالای لود - تمامی صفحات بالاترین سئو را داشته باشند 8- موبایل فرندلی صدر در صد 9- موضوع پرونده های VIP در یک صفحه کاملا اختصاصی طراحی شود و کاربر بتواند خلاصه ای از اطلاعات پرونده خود را ثبت کند تا کارشناسان ما بتوانند با ایشان ارتباط بگیرند دیگر امکانات: - امکان ارسال و دریافت صوت - امکان آپلود مدارک - پنل مخصوص مشتری و کارشناسان - ارایه تخفیف - ارسال و دریافت با کمترین تاخیر - ارسال پیامک برای مشتری(پس از پرداخت هزینه مشاوره، پس از پایان مشاوره برای اخذ نظرسنجی) - ارسال پیام به مدیر سایت - ارسال پیام به مشتری در مراحل مختلف - ارسال ناتیفیکیشن به کارشناس و مشتری(هنگام دریافت پیام) - موبایل فرندلی(Mobile Friendly) - سرعت بالای سایت - امکان اضافه کردن کارشناس - ارسال پیام پیش فرض در پنل خود به مشتری پس از پرداخت هزینه - امکان ثبت نام و وارد شدن با شماره تلفن همراه و اخذ کد پیامکی - پنل کاربری مدیر یت یکپارچه جهت مانیتورینگ و مدیریت همه امکانات وب اپلیکیشن و اپ - ارائه حداقل یک سال پشتیبانی - قابلیت جستجو و سرچ مناسب در بخش های مختلف - روان بودن سایت مثل پزشک 24 ، دکتر ساینا و...
20,000,000 تومان
29 مهر 1403
20 روز
4 پیشنهاد
ندارد
حرفه ای
آگهی استخدام توسعهدهنده پلاگین برای CS-Cart Multi-Vendor Ultimate ما به دنبال یک توسعهدهنده حرفهای و متعهد برای توسعه پلاگینهای حملونقل و لجستیک (مانند اسنپباکس، چاپار، پست و غیره)، احراز هویت، اعتبارسنجی و سایر افزونههای مرتبط با پلتفرم CS-Cart و قالب Unitheme 2 هستیم. ضمن اینکه اگر شما یک توسعهدهنده Full-Stack هستید، اولویت بالاتری خواهید داشت! مسئولیتها: توسعه و سفارشیسازی پلاگینهای حملونقل و لجستیک برای مارکتپلیس پیادهسازی افزونههای احراز هویت و اعتبارسنجی توسعه ویژگیهای جدید و بهینهسازی عملکرد پلاگینها همکاری نزدیک با تیم طراحی و محصول برای اطمینان از سازگاری با قالب Unitheme 2 رفع اشکال و بهبود عملکرد سیستم مهارتهای مورد نیاز: تسلط کامل بر Laravel، PHP و MySQL آشنایی با پلتفرم CS-Cart یا سایر پلتفرمهای مشابه (مزیت محسوب میشود) دانش کافی در استفاده از Git و Docker آشنایی با اصول SEO و بهینهسازی عملکرد وب توانایی کار تیمی، حل مسئله و مدیریت زمان اولویتها: توسعهدهندگان Full-Stack با تجربه در هر دو بخش frontend و backend توانایی ارائه کد تمیز و مستندسازی مناسب شرایط همکاری: پروژه بهصورت فریلنس و دورکاری است. امکان همکاری بلندمدت برای پروژههای بعدی لطفاً نمونهکارهای مرتبط (بهویژه پروژههای CS-Cart یا پلاگینهای مشابه) را در پیشنهاد خود ارائه دهید.
eReliever, پلتفرم آنلاین اختصاصی برای ارائه مشاوره و حمایت به مهاجران ایرانی. ماموریت ما توانمندسازی افراد در دیاسپورای ایرانی است تا چالشهای منحصر به فردی که با آنها مواجه هستند را پشت سر بگذارند و زندگی پرمعنا و سالمی داشته باشند. در eReliever، ما پیچیدگیهای مهاجرت و نیازهای خاص مهاجران ایرانی را درک میکنیم. چه بخواهید با فرهنگ جدید سازگار شوید، چه با دینامیکهای خانواده کنار بیایید یا استرس خود را مدیریت کنید، ما اینجا هستیم تا راهنماییهای تخصصی را متناسب با تجربیات شما ارائه دهیم. ما میدانیم که جستجوی مشاوره میتواند طاقتفرسا باشد، بهویژه وقتی که خدمات به راحتی در دسترس نباشد، به همین دلیل ما پلتفرمی کاربرپسند ایجاد کردهایم که پشتیبانی حرفهای را مستقیماً در دسترس شما قرار میدهد—فرقی نمیکند کجا هستید. پلتفرم ما شامل مشاوران متخصص، در حیطه روانپزشکی و روانشناسی است که در کار با مهاجران ایرانی تخصص دارند. از طریق جلسات خصوصی و با رعایت رازداری ما از افرادی که با چالشهای سلامت روان مانند اضطراب، افسردگی، مسائل هویتی و غیره دست و پنجه نرم میکنند، پشتیبانی میکنیم. هر جلسه به گونهای طراحی شده است که نیازهای خاص شما را برطرف کند و زمانبندی انعطافپذیر ما، دسترسی به مراقبتهای مورد نیاز شما را آسانتر از همیشه کرده است. این تنها فاز اول پروژه ما است. گامهای بیشتری در پیش داریم و در ماههای آینده خدمات و منابع جدیدی برای حمایت از جامعه مهاجر ایرانی معرفی خواهیم کرد.
سلام سایت و اپلیکیشن درمان چاقی دارم دنبال طراحی ایجنتی چندکاره هستم که در سایت به عنوان عامل فروش عمل کند و با چت با مخاطب (اعم از متن و صوت) بتواند وی را به خرید پکیج ها و محصولات ترغیب کند به گونه ای که نرخ تبدیل را بالاتر ببرد و همین بات برای کاربران فعال اپلیکیشن فرایند پشتبانی و پیگیری فرایند درمان و فالواپ بیماران را انجام دهد. در این بخش ایجنت از طریق api به پرونده بیمار در اپلیکیشن متصل می شود . باید هم دائما از دیتای بیماران استفاده کند هم خودش دیتاهای خودش را ذخیره کند .خواسته من به صورت چارت فری فورمی اماده و کاملا مشخص است ضمنا دیتاها و نکاتی که باید به ایجنت اموزش داده شود اماده است. لطفا اگر تجربه طراحی های ایجنت با کاربری های مختلف را دارید و مسلط به ظرفیت های جدید هوش مصنوعی هستید اعلام بفرمایید
سلام به همه فریلنسرها و همکاران عزیزم یک پلتفرمی که در حال بومی سازی آن هستیم، در حالت فرانت، در بخش منو مشکلات راستچین دارد. درواقع دو ساید بار و سایدبار فرعی دارد، که با کلیک روی ایکن های مربوطه در هدر باید این دو ساید بار بازشوند اما درحالت چپ به راست و با مشکلات عدیده در حالت موبایل هستند. امکان دسترسی اولیه به هیچ عنوان وجود ندارد، فقط فردی که تجربه بسیار در این امور دارد با ارسال نمونه کار پیام دهد، درغیراینصورت حتی پیام شما دوستان به علت کثرت پیام ها خوانده نمی شود. تشکر