طراحی سایت در حوزه مشاوره حقوقی

244 روز پیش

استاندارد

لطفا لطفا و لطفااااا فقط دوستانی که تجربه طراحی سایت مشاوره مثل: وکیل تاپ، پذیرش 24 ، دکتر ساینا- پزشک 24 و... را دارند پیام بدن در غیر اینصورت پاسخ درخواستشون داده نمیشه. ممنون. ما سایتی میخوایم که نحوه ارتباط مشتری با مشاورهای ما از مدلهای تلفیقی از سایت های پذیرش ۲۴ - دکتر ساینا، پزشک24 و وکیل تاپ داشته باشه توضیحات: 1- مرحله انتخاب نوع مشاوره: مشتری بین دو گزینه مشاوره تلفنی و مشاوره پیامکی یکی را انتخاب ‌کند 2- پرداخت هزینه مشاوره: مشتری به صفحه پرداخت هدایت می‌شود. پس از پرداخت موفق، به حساب کاربری خود باز می‌گردد 3- مرحله ارتباط با مشاور: - برای مشاوره تلفنی: زمان و تاریخ مشاوره را انتخاب کند و پس از پرداخت هزینه، به کاربر پیام داده بشه که اطلاعات مشاور شما حداقل 1 ساعت زودتر به شما اطلاع رسانی میشود و اگر کاربری برای دریافت مشاوره عجله داشت با پرداخت هزینه بیشتر در اولین فرصت با مشاور ارتباط بگیرد(برای ادمین سایت و مشاور پیامک ارسال سود) - برای مشاوره پیامکی: یک لینک ارتباط اختصاصی به مشتری نمایش داده می‌شود. مشتری می‌تواند بین پلتفرم‌های مختلف مانند ایتا، تلگرام، واتساپ انتخاب کند یا مشتری بتواند بصورت آنلاین در یک صفحه اختصاصی با کارشناس ما ارتباط بگیرد - در هر کدام از مشاوره ها(متنی و تلفنی) پس از انجام مشاوره، مشاور گزینه پایان مشاوره رو تیک بزنه و پس از تیک زدن یا کلیک بر روی گزینه پایان مشاوره، یک لینک نظر سنجی برای کاربر ارسال شود. 4- بازه زمانی مشاوره: مشتری فقط سه روز فرصت دارد تا با استفاده از لینک، مشاوره خود را انجام دهد. بعد از سه روز، لینک به صورت خودکار منقضی می‌شود و دسترسی به آن قطع می‌گردد 5- گزارش‌گیری: هر مشتری در پنل کاربری خود می‌تواند گزارشی از مشاوره‌های درخواستی و انجام شده مشاهده کند 6- اطلاع‌رسانی: در هر مرحله از فرآیند، به مشتری پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود(مانند تایید پرداخت، پایان مشاوره، نظرسنجی). برای مدیریت سایت نیز در مواقع مختلف مانند سفارش جدید، اتمام مشاوره و... بوسیله پیامک اطلاع‌رسانی فرستاده می‌شود 7- سئو قوی و سرعت بالای لود 8- موبایل فرندلی 9- موضوع پرونده های VIP در یک صفحه کاملا اختصاصی طراحی شود و کاربر بتواند خلاصه ای از اطلاعات پرونده خود را ثبت کند تا کارشناسان ما بتوانند با ایشان ارتباط بگیرندکه داریم در خصوص نحوه ارتباط مشتریان با مشاور هستش. میخوایم نحوه ارتباط مشتری با مشاورهای ما از مدلهای تلفیقی از سایت های پذیرش ۲۴ - دکتر ساینا، پزشک24 و وکیل تاپ داشته باشیم. توضیحات: 1- مرحله انتخاب نوع مشاوره: مشتری بین دو گزینه مشاوره تلفنی و مشاوره پیامکی یکی را انتخاب ‌کند 2- پرداخت هزینه مشاوره: مشتری به صفحه پرداخت هدایت می‌شود. پس از پرداخت موفق، به حساب کاربری خود باز می‌گردد 3- مرحله ارتباط با مشاور: - برای مشاوره تلفنی: زمان و تاریخ مشاوره را انتخاب کند و پس از پرداخت هزینه، به کاربر پیام داده بشه که اطلاعات مشاور شما حداقل 1 ساعت زودتر به شما اطلاع رسانی میشود و اگر کاربری برای دریافت مشاوره عجله داشت با پرداخت هزینه بیشتر در اولین فرصت با مشاور ارتباط بگیرد(برای ادمین سایت و مشاور پیامک ارسال سود) - برای مشاوره پیامکی: یک لینک ارتباط اختصاصی به مشتری نمایش داده می‌شود. مشتری می‌تواند بین پلتفرم‌های مختلف مانند ایتا، تلگرام، واتساپ انتخاب کند یا مشتری بتواند بصورت آنلاین در یک صفحه اختصاصی با کارشناس ما ارتباط بگیرد - در هر کدام از مشاوره ها(متنی و تلفنی) پس از انجام مشاوره، مشاور گزینه پایان مشاوره رو تیک بزنه و پس از تیک زدن یا کلیک بر روی گزینه پایان مشاوره، یک لینک نظر سنجی برای کاربر ارسال شود. 4- بازه زمانی مشاوره: مشتری فقط سه روز فرصت دارد تا با استفاده از لینک، مشاوره خود را انجام دهد. بعد از سه روز، لینک به صورت خودکار منقضی می‌شود و دسترسی به آن قطع می‌گردد 5- گزارش‌گیری: هر مشتری در پنل کاربری خود می‌تواند گزارشی از مشاوره‌های درخواستی و انجام شده مشاهده کند 6- اطلاع‌رسانی: در هر مرحله از فرآیند، به مشتری پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود(مانند تایید پرداخت، پایان مشاوره، نظرسنجی). برای مدیریت سایت نیز در مواقع مختلف مانند سفارش جدید، اتمام مشاوره و... بوسیله پیامک اطلاع‌رسانی فرستاده می‌شود 7- سئو قوی و سرعت بالای لود - تمامی صفحات بالاترین سئو را داشته باشند 8- موبایل فرندلی صدر در صد 9- موضوع پرونده های VIP در یک صفحه کاملا اختصاصی طراحی شود و کاربر بتواند خلاصه ای از اطلاعات پرونده خود را ثبت کند تا کارشناسان ما بتوانند با ایشان ارتباط بگیرند دیگر امکانات: - امکان ارسال و دریافت صوت - امکان آپلود مدارک - پنل مخصوص مشتری و کارشناسان - ارایه تخفیف - ارسال و دریافت با کمترین تاخیر - ارسال پیامک برای مشتری(پس از پرداخت هزینه مشاوره، پس از پایان مشاوره برای اخذ نظرسنجی) - ارسال پیام به مدیر سایت - ارسال پیام به مشتری در مراحل مختلف - ارسال ناتیفیکیشن به کارشناس و مشتری(هنگام دریافت پیام) - موبایل فرندلی(Mobile Friendly) - سرعت بالای سایت - امکان اضافه کردن کارشناس - ارسال پیام پیش فرض در پنل خود به مشتری پس از پرداخت هزینه - امکان ثبت نام و وارد شدن با شماره تلفن همراه و اخذ کد پیامکی - پنل کاربری مدیر یت یکپارچه جهت مانیتورینگ و مدیریت همه امکانات وب اپلیکیشن و اپ - ارائه حداقل یک سال پشتیبانی - قابلیت جستجو و سرچ مناسب در بخش های مختلف - روان بودن سایت مثل پزشک 24 ، دکتر ساینا و...

بودجه

20,000,000 تومان

تاریخ انقضا

29 مهر 1403

مدت زمان پروژه

20 روز

پیشنهادها

4 پیشنهاد

نیاز به فاز بندی

ندارد

سطح پروژه

حرفه ای


مهارت‌های مورد نیاز پروژه


دسته‌بندی

درباره کارفرما

 کاربر جدید 210
کاربر جدید 210

عضو از1 مهر 1403

پروژه های مشابه

حل مشکل خروجی گرفتن یونیتی برای اندروید (خطای گریدل)

یونیتی 2022.2.7f1 برای خروجی اندروید مشکل دارد و موقع خروجی گرفتن خطای گریدل می دهد. ورژن های مختلف SDK و NDK و Gradle را هم تست کردم باز خطا داد. خسته شدم دیگه! لطفا اگر میتونید مشکل من را بصورت ریموت حل کنید پیام بدید. با تشکر

توافقی

به روز رسانی سایت وردپرس

سایت وردپرس ما نیاز به به روز رسانی دارد بعضی از محصولات تصویر نداریم - اتاق عکاسی داریم - در ادامه علاقه داریم سایت به زبان انگلیسی هم تغییر کند - گزارش گیری قیمت ها و امکان اصلاح قیمت ها به صورت گروهی - تولید محتوا لطفا بر اساس ساعت کاری هزینه بگید و حضوری SAHABNOOR.IR قالب سایت رو از بیگی کالا تهیه کردیم و الان سایت بخاطر پیغام خطا وردپرس با لا نمیاد تمایل داریم طراحی در محل شرکت به آدرس تهران -جمهوری- جنب پل حافظ پٰروژه را انجام دهد - به صورت حضوری

15,000,000 تومان

توسعه پلاگین wordpress

هدف توسعه و رفع برخی اشکالات پلاگین ورد پرسی برای ارتباط بین نرم افزار حسابداری و سایت فروشگاهی ووکامرس است. پلاگین در حال حاضر فعال و در حال اجراست که میتوانید آنرا در مخزن وردپرس به آدرس https://fa.wordpress.org/plugins/landa-sme مشاهده کنید. تغییرات مورد نظر عبارتند از: 1. حذف سابقه یکسان سازی سفارشها، یا یک سفارش خاص 2. حذف سابقه یکسان سازی کالاها، یا یک کالای خاص 3. همسان سازی سفارشها، در صورتیکه یک سفارش پیشتر ارسال شده باشد متوقف شده و سایر سفارشها را هم نمیفرستد خطای سفارش ناقص است 4. امکان یکسان سازی موجودی کالا از لاندا. موجودی لاندا در سایت هم بروز رسانی شود. یا به ازای یک کالا خاص بروز رسانی شود 5. حذف، خالی کردن رخدادهای قبلی 6. بروز رسانی قیمت فروش از لاندا 7. برگشت از فروش کی فراخوانی میشه 8. اطلاعات فاکتور کامل نیست در همگام سازی سفارشها 9. وقتی فاکتوری ارسال میشود، امکان ابطال، حذف فاکتور از طریق ووکامرس داشته باشد 10. در همگام سازی سفارشها به صورت پیشفرض تاریخ سال جاری باشد 11. پس از ارسال دستی یک سفارش به لاندا صفحه رفرش نشود 12. امکان ارسال دسته ای به لاندا در بخش سفارشها 13. بررسی ارسال اتوماتیک، به نظر میرسد ارسال اتوماتیک به لاندا فعال نیست یا شرایطش با وضعیت در حال انجام ارسال نمی شود 14. ارسال دوباره به لاندا. ممکن است فاکتوری در لاندا حذف شده باشد 15. در جدول لاگ یکسان سازی لاندا، زمان خالی است یک جلسه آنلاین برای توضیح موارد نر نظر گرفته شده است.

12,000,000 تومان

استخدام متخصص بازیابی اطلاعات دیتابیس SQLite

ما به دنبال یک متخصص با انگیزه و با تجربه در زمینه بازیابی اطلاعات از دیتابیس SQLite هستیم. در این نقش، شما مسئول بازیابی و استخراج داده های ارزشمند از یک دیتابیس SQLite با ساختار مشخص خواهید بود که اطلاعات آن به صورت باینری ذخیره شده است. مسئولیت ها: بازیابی و استخراج اطلاعات از دیتابیس SQLite تحلیل و رمزگشایی داده های باینری مهارت های ضروری: تسلط کامل به دیتابیس SQLite و ساختار آن تجربه گسترده در کار با فرمت های باینری و رمزگذاری داده ها توانایی قوی در تحلیل و حل مسئله درک عمیق از ساختارهای داده و الگوریتم ها

15,000,000 تومان