طراحی صفحات اپلیکیشن ریک نت

مدت‌ها پیش

بودجه

3,000,000 تومان

تاریخ انقضا

6 شهریور 1400

مدت زمان پروژه

0 روز

پیشنهادها

0 پیشنهاد

نیاز به فاز بندی

ندارد

سطح پروژه

ساده

توضیحات پروژه

ریک نت یک شبکه اجتماعی نظرسنجی هست که برای اپلیکیشن نیاز به صفحات زیر داره ۱_صفحه فید(پست های کاربران) ۲_صفحه اصلی ۳_پروفایل شخصی و بیزینسی ۴_صفحه رنکینگ ۵_جستجو هر صفحه جزئیات خاصی داره و اطلاعاتی رو باید نمایش بده.


مهارت‌های مورد نیاز پروژه


دسته‌بندی

درباره کارفرما

Rana  Golab
Rana Golab

Rana Golab

0 (0)

پروژه های مشابه

طراحی و کدنویسی اپلیکیشن فلاتر

علاقمند به همکاری با یک شرکت برای "طراحی و کدنویسی اپلیکیشن فلاتر" برای اسکریپت Booking Core - Ultimate Booking System طبق شرایط زیر می باشیم. لطفا هزینه و مدت پیشنهادی خود را اعلام بفرمایید. برای مشاهده اسکریپت می توانید به وب سایت کدکنیون مراجعه کنید. شرایط: - طراحی ظاهر اختصاصی اپلیکیشن با فیگما - کد نویسی باید به صورت کلین و ماژولار باشد. - اسکریپت های وب سایت و اپلیکیشن باید به یکدیگر سینک و متصل باشند. - زبان پیش فرض اپلیکیشن انگلیسی است اما باید از راست چین نیز پشتیبانی کند. - MYSQL و MARIADB: MARIADB: 10.2.7 یا بالاتر، MYSQL 5.7.8 یا بالاتر. - اپلیکیشن باید دقیقا براساس اسکریپت ذکر شده و شامل همه قسمت ها و ویژگی های آن باشد. - کامنت گذاری کامل اسکریپت لاراول و فلاتر به زبان فارسی و انگلیسی انجام شود. ترجمه کامنت گذاری فارسی به انگلیسی با گوگل ترنسلیت ایرادی ندارد. - تحویل کامل طرح های گرافیک و سورس کد طبق مدت توافق شده - رفع ایرادات، مشکلات فنی و باگ ها تا ۳ ماه پس از تحویل دادن اپلیکیشن توجه: طراحی شبیه به اپلیکیشن Felix Travel - mobile React Native travel app template (در کدکنیون) به سلیقه ما نزدیک است. اگر این اپلیکیشن قابل استفاده یا سفارشی سازی براساس اسکریپت Booking Core - Ultimate Booking System باشد خریداری و در اختیار شرکت قرار داده خواهد شد.

توافقی

اپلیکیشن مثل همدم

سلام وقت بخیر اپلیکیشن درخواستی میخواستم شبیه اپلیکیشن همدم باشد به آدرس hamdamapp . ir سایر خدمات که میخواهیم به آن اضافه کنیم مشاوره برای تعیین سطح مشاوره ازدواج که خود شامل چند زیر مجموعه خواهد بود ( قبل و حین ازدواج) مشاوره برای شغل و دریافت تسهیلات راه اندازی شغل مشاوره حقوقی امکان تماس از داخل آپ با مشاور و ... بعد از تعیین سطح کاربر پرسشنامه مخصوص آن به کاربر نمایش داده می شود. کاربر بعد از تکمیل کردن پرسشنامه منتظر تعیین زمان مشاوره قبل از ازدواج میشود. بعد از تماس مشاور و کاربر ، نقاط ضعف و قوت کاربر مشخص میشود. نتایج جستجو برای پیدا کردن همسر و شغل بر اساس معیارهایی هست که مشاوران تشخیص داده اند. امکان پرداخت مبالغ بابت مشاوره و سایر خدمات ارسال و دریافت مدارک بابت دریافت تسهیلات امکان ارسال پیامک یا نوتیفیکیشن برای اطلاع کاربر از روند مراحل انجام شده پنل مدیریت کارها مخصوص مشاوران پنل مدیریت مخصوص مدیران

16,000,000 تومان

توسعه اپلیکیشن موبایل با زبان‌های Cross Platform

موضوع پروژه: توسعه اپلیکیشن موبایل برای اجرا روی تمام پلتفرم‌‌ها شامل Android، IOS و Windows Phone توسط زبان‌های Cross Platform بطور خلاصه، هدف تولید اپلیکیشنی جدید با ترکیب قابلیت‌های اپلیکیشن تلگرام (پیام‌رسانی، ایجاد گروه، کانال و ...)، اپلیکیشن آچاره (ارائه خدمات)، وبسایت سینما تیکت (رزرو سانس) و محاسبات ساده ریاضی است. قابلیت‌های اپلیکیشن: 1. قابلیت اتصال به سرور و ایجاد خودکار پایگاه داده توسط کاربران (انتخاب زبان برنامه‌نویسی بک اند مناسب برعهده برنامه‌نویس است). 2. قابلیت اتصال به درگاه پرداخت 3. ایجاد فرآیند احراز هویت بر اساس تایید ادمین 4. امکان تعریف دسترسی‌های مختلف به کاربران بر اساس قوانین از پیش تعریف شده 5. ارسال نوتیفیکیشن و پیامک بر اساس زمان‌بندی و قوانین تعریف شده 6. ایجاد پنل پشتیبانی برای اتصال به کارشناسان اپلیکیشن (منوی ارتباط با پشتیبانی) 7. ایجاد صفحه پروفایل قابل ویرایش برای کاربران همراه با آرشیو شدن سوابق اعضا 8. قابلیت ایجاد کارتابل برای افراد با سمت‌های مختلف 9. ایجاد صندوق پیام‌های ورودی و خروجی برای هر کاربر 10. تالار گفتگو بین بعضی کاربران بر اساس نوع سمت 11. امکان ارجاع پیام‌ها به افراد دیگر 12. قابلیت تعریف پیام‌های از پیش تعریف شده (ثبت شکایت، رضایتمندی، ...) برای ارسال توسط کاربران 13. امکان تایید پیام توسط کاربران با دسترسی مشخص 14. قابلیت حذف کاربران توسط ادمین‌های تعریف شده بر اساس دسترسی‌ها 15. امکان درخواست خدمات (یک طرف درخواست کننده و یک طرف خدمات دهنده بر اساس موقعیت جغرافیایی به هم متصل می شوند) 16. قابلیت اتصال به api های دیگر برای دریافت خودکار اطلاعات (مثلا داده‌های هواشناسی) 17. ایجاد فایل‌های گزارش pdf بر اساس داده‌های ذخیره شده در پایگاه داده 18. نمایش گزارش‌های آرشیو شده در پنل کاربران 19. امکان اشتراک گذاشتن فایل‌های گزارش در شبکه‌های اجتماعی دیگر 20. قابلیت انتقال اکانت ادمین به فرد جدید 21. رعایت استانداردهای کدینگ، توسعه نرم افزار و تدابیر امنیتی 22. UI و UX بهینه و بروز و نویگیشن راحت برای کاربر و عدم ایجاد بن بست 23. پشتیبانی از زبان‌های RTL و قابلیت ترجمه متون سیستم 24. ایجاد خروجی برای تمام پلتفرم‌ها شامل Android، IOS و Windows Phone 25. قابلیت ثبت در مارکت‌های داخلی (بازار، سیبچه و ...) 26. امکان اتصال از طریق کامپیوتر و sync شدن در لحظه با اپلیکیشن گوشی (همانند Web based اپلیکیشن واتساپ و تلگرام) زبان برنامه‌نویسی: برای بخش فرانت اند ترجیح بر استفاده از REACT Native یا Flutter است. در بخش بک اند ترجیح بر استفاده از Java Script، Python یا Node.js است. توجه: انتخاب نهایی زبان مناسب، پس از جلسه و برعهده برنامه‌نویس خواهد بود. موارد کامل‌تر در جلسه حضوری اعلام خواهد شد.

500,000,000 تومان

پیام ها