طراحی محصولات وکتور در بسته های ده تایی

327 روز پیش

بودجه

100,000 تومان

تاریخ انقضا

3 تیر 1402

مدت زمان پروژه

0 روز

پیشنهادها

0 پیشنهاد

نیاز به فاز بندی

ندارد

سطح پروژه

ساده

توضیحات پروژه

شرکت ما به دنبال یک طراح با استعداد و خلاق برای پروژه طراحی وکتور می باشد. این طرح‌ها در بسته‌های ده تای سفارش داده میشوند با یک موضوع خاصکه طرح ها باید شرایط زیر را داشته باشند جهت پذیرفته شدن:  از اینترنت دانلود نشده باشند خلاقانه باشند و کپی برداری از طرح های موجود در نت نباشند. طرح ها قابلیت کاستومایز داشته باشندموارد لایه بندی به درستی در طراحی رعایت شده باشد خروجی کار با کورل یا ایلیستریتو بسته شده باشد. فایل های تحویلی به دو صورت زیر باشند (ai + gpj eps + gpj) (در مرحله اول مرتبط بودن با موضوع و جذابیت و خلاقیت کنترل و تایید میشود. در مرحله دوم با ابزارهای سرچ تصویری کنترل میشود اگر تکراری نباشد تایید میشود  سفارشات ما به صورت بسته های ده تایی متناوب و با موضوعات مختلف ثبت می‌شود . اگر به این پروژه علاقه مند هستید و تجربه ای در زمینه ایجاد طرح های وکتور دارید، لطفاً به ما اطلاع دهید تا جزئیات بیشتری را ارائه دهیم. از وقت و توجه شما ممنونیم.


مهارت‌های مورد نیاز پروژه


دسته‌بندی

درباره کارفرما

رها دهقانی
رها دهقانی

رها دهقانی

0 (0)

پروژه های مشابه

طراحی بنر تبلیغاتی

سلام طراحی بنرهای متحرک GIF مطابق با استاندارد یکتانت تعداد و سایز بنرها در چت اعلام می شود اصلاحیه: 3 بنر گیف نیاز داریم-(970*250)- (728*90) -(300*250) سایز فایل باید کمتر از 205 کیلوبایت باشد!

1,000,000 تومان

طراحی اسلایدر

سلام من 4 تا اسلایدر یا بنر میخوام برای صفحه اول سایتم و حدودا 8 تا آیکون (اسلایدر یا ایکونها مثل سایتهای دیجی کالا یا تکنو لایف) ایده ، متن ، عکس همه توسط خود فریلنسر اجرا شود

2,000,000 تومان

پیام ها