15,000,000 تومان
21 مهر 1403
30 روز
3 پیشنهاد
ندارد
حرفه ای
به یک برنامه نویس Tailwind CSS کاملا حرفه ایی و مسلط به مبانی برنامه نویسی جهت باز نویسی فرانت- اند وب سایت www.flonita.com (حدود 8 صفحه) نیاز مندیم. طراحی صرفا با استفاده از Thailwind CSS انجام می پذیرد. استفاده از کامپوننت ها مجاز است اما در بسیاری موارد نیاز به کاستمایز سازی وجود دارد (سرعت کیفیت عالی لود صفحات و جاوا و سی اس اس و... در اصول تدوین کد ها بسیار حائز اهمیت است). برخی از صفحات با این نرم افزار طراحی و استفاده شده اند بنابراین تجربه کافی در خصوص ارزش گذاری و زمانبندی و قابلیت و ماهیت استفاده از آن برای ما محرز است. این انتخاب بعد از بررسی و تحلیل و آزمون های مربوطه برای اتصال با بک اند انتخاب شده است و نیاز به پیشنهاد دیگری نیست. پروژه صرفا باید توسط شخص سفارش گیرنده انجام شود و هرگونه برون سپاری ممنوع است. دقت فرمایید تجربه و سابقه فنی در این حوزه نیاز اساسی و ضروری است. در نهایت پذیرش و تحویل کد ها منوط به اخذ استاندارد های پاک نویسی و فنی حاصل از تحلیل تیم ناظر (سئو و برنامه نویس) و خروجی نرم افزار های مرتبطه است. بعلاوه تسلط حرفه ایی بر HTML و CSS و JavaScript داشته باشد. به مفاهیم UI/ UX نیز مسلط باشد. با توجه به اهمیت تحویل پروژه تا زمان مقرر ورود به پروژه بر اساس شرایط مندرج در قرارداد مشمول جریمه تاخیر و انصراف و موارد نقض قرارداد است. (توجه: صرفاً عزیزانی که زمان کافی برای شروع سریع و انجام پروژه را دارند رزومه و درخواست خود را ارسال فرمایید). در نظر داشته باشید زمان انجام پروژه محدود و کمتر از 30 روز می باشد. لذا عزیزان غیر حرفه ای و یا دوستانی که به دنبال رزومه سازی و کسب تجربه و در قدم های اول هستند وقت خود و ما را هدر ندهید. در زمان مصاحبه آزمون ها و موارد فنی و تجربی بررسی می گردد.
لطفا لطفا و لطفااااا فقط دوستانی که تجربه طراحی سایت مشاوره مثل: وکیل تاپ، پذیرش 24 ، دکتر ساینا- پزشک 24 و... را دارند پیام بدن در غیر اینصورت پاسخ درخواستشون داده نمیشه. ممنون. ما سایتی میخوایم که نحوه ارتباط مشتری با مشاورهای ما از مدلهای تلفیقی از سایت های پذیرش ۲۴ - دکتر ساینا، پزشک24 و وکیل تاپ داشته باشه توضیحات: 1- مرحله انتخاب نوع مشاوره: مشتری بین دو گزینه مشاوره تلفنی و مشاوره پیامکی یکی را انتخاب کند 2- پرداخت هزینه مشاوره: مشتری به صفحه پرداخت هدایت میشود. پس از پرداخت موفق، به حساب کاربری خود باز میگردد 3- مرحله ارتباط با مشاور: - برای مشاوره تلفنی: زمان و تاریخ مشاوره را انتخاب کند و پس از پرداخت هزینه، به کاربر پیام داده بشه که اطلاعات مشاور شما حداقل 1 ساعت زودتر به شما اطلاع رسانی میشود و اگر کاربری برای دریافت مشاوره عجله داشت با پرداخت هزینه بیشتر در اولین فرصت با مشاور ارتباط بگیرد(برای ادمین سایت و مشاور پیامک ارسال سود) - برای مشاوره پیامکی: یک لینک ارتباط اختصاصی به مشتری نمایش داده میشود. مشتری میتواند بین پلتفرمهای مختلف مانند ایتا، تلگرام، واتساپ انتخاب کند یا مشتری بتواند بصورت آنلاین در یک صفحه اختصاصی با کارشناس ما ارتباط بگیرد - در هر کدام از مشاوره ها(متنی و تلفنی) پس از انجام مشاوره، مشاور گزینه پایان مشاوره رو تیک بزنه و پس از تیک زدن یا کلیک بر روی گزینه پایان مشاوره، یک لینک نظر سنجی برای کاربر ارسال شود. 4- بازه زمانی مشاوره: مشتری فقط سه روز فرصت دارد تا با استفاده از لینک، مشاوره خود را انجام دهد. بعد از سه روز، لینک به صورت خودکار منقضی میشود و دسترسی به آن قطع میگردد 5- گزارشگیری: هر مشتری در پنل کاربری خود میتواند گزارشی از مشاورههای درخواستی و انجام شده مشاهده کند 6- اطلاعرسانی: در هر مرحله از فرآیند، به مشتری پیامک اطلاعرسانی میشود(مانند تایید پرداخت، پایان مشاوره، نظرسنجی). برای مدیریت سایت نیز در مواقع مختلف مانند سفارش جدید، اتمام مشاوره و... بوسیله پیامک اطلاعرسانی فرستاده میشود 7- سئو قوی و سرعت بالای لود 8- موبایل فرندلی 9- موضوع پرونده های VIP در یک صفحه کاملا اختصاصی طراحی شود و کاربر بتواند خلاصه ای از اطلاعات پرونده خود را ثبت کند تا کارشناسان ما بتوانند با ایشان ارتباط بگیرندکه داریم در خصوص نحوه ارتباط مشتریان با مشاور هستش. میخوایم نحوه ارتباط مشتری با مشاورهای ما از مدلهای تلفیقی از سایت های پذیرش ۲۴ - دکتر ساینا، پزشک24 و وکیل تاپ داشته باشیم. توضیحات: 1- مرحله انتخاب نوع مشاوره: مشتری بین دو گزینه مشاوره تلفنی و مشاوره پیامکی یکی را انتخاب کند 2- پرداخت هزینه مشاوره: مشتری به صفحه پرداخت هدایت میشود. پس از پرداخت موفق، به حساب کاربری خود باز میگردد 3- مرحله ارتباط با مشاور: - برای مشاوره تلفنی: زمان و تاریخ مشاوره را انتخاب کند و پس از پرداخت هزینه، به کاربر پیام داده بشه که اطلاعات مشاور شما حداقل 1 ساعت زودتر به شما اطلاع رسانی میشود و اگر کاربری برای دریافت مشاوره عجله داشت با پرداخت هزینه بیشتر در اولین فرصت با مشاور ارتباط بگیرد(برای ادمین سایت و مشاور پیامک ارسال سود) - برای مشاوره پیامکی: یک لینک ارتباط اختصاصی به مشتری نمایش داده میشود. مشتری میتواند بین پلتفرمهای مختلف مانند ایتا، تلگرام، واتساپ انتخاب کند یا مشتری بتواند بصورت آنلاین در یک صفحه اختصاصی با کارشناس ما ارتباط بگیرد - در هر کدام از مشاوره ها(متنی و تلفنی) پس از انجام مشاوره، مشاور گزینه پایان مشاوره رو تیک بزنه و پس از تیک زدن یا کلیک بر روی گزینه پایان مشاوره، یک لینک نظر سنجی برای کاربر ارسال شود. 4- بازه زمانی مشاوره: مشتری فقط سه روز فرصت دارد تا با استفاده از لینک، مشاوره خود را انجام دهد. بعد از سه روز، لینک به صورت خودکار منقضی میشود و دسترسی به آن قطع میگردد 5- گزارشگیری: هر مشتری در پنل کاربری خود میتواند گزارشی از مشاورههای درخواستی و انجام شده مشاهده کند 6- اطلاعرسانی: در هر مرحله از فرآیند، به مشتری پیامک اطلاعرسانی میشود(مانند تایید پرداخت، پایان مشاوره، نظرسنجی). برای مدیریت سایت نیز در مواقع مختلف مانند سفارش جدید، اتمام مشاوره و... بوسیله پیامک اطلاعرسانی فرستاده میشود 7- سئو قوی و سرعت بالای لود - تمامی صفحات بالاترین سئو را داشته باشند 8- موبایل فرندلی صدر در صد 9- موضوع پرونده های VIP در یک صفحه کاملا اختصاصی طراحی شود و کاربر بتواند خلاصه ای از اطلاعات پرونده خود را ثبت کند تا کارشناسان ما بتوانند با ایشان ارتباط بگیرند دیگر امکانات: - امکان ارسال و دریافت صوت - امکان آپلود مدارک - پنل مخصوص مشتری و کارشناسان - ارایه تخفیف - ارسال و دریافت با کمترین تاخیر - ارسال پیامک برای مشتری(پس از پرداخت هزینه مشاوره، پس از پایان مشاوره برای اخذ نظرسنجی) - ارسال پیام به مدیر سایت - ارسال پیام به مشتری در مراحل مختلف - ارسال ناتیفیکیشن به کارشناس و مشتری(هنگام دریافت پیام) - موبایل فرندلی(Mobile Friendly) - سرعت بالای سایت - امکان اضافه کردن کارشناس - ارسال پیام پیش فرض در پنل خود به مشتری پس از پرداخت هزینه - امکان ثبت نام و وارد شدن با شماره تلفن همراه و اخذ کد پیامکی - پنل کاربری مدیر یت یکپارچه جهت مانیتورینگ و مدیریت همه امکانات وب اپلیکیشن و اپ - ارائه حداقل یک سال پشتیبانی - قابلیت جستجو و سرچ مناسب در بخش های مختلف - روان بودن سایت مثل پزشک 24 ، دکتر ساینا و...
پلاگین ffmpeg روی سرور مجازی که از قبل سرور hls راه اندازی شده نصب میشود و بصورت اتوماتیک لینک مثلا 1080p را که در پیشخوان وردپرس وارد میکنیم بصورت خودکار لینک بقیه کیفیت ها مثل 720p و 480p را وارد میکند، نیاز به این هست که بصورت اختصاصی نوشته بشود.
با سلام خدمت مهندسین بزرگوار، بنده برای سایت فروشگاهی خودم میخوام یک بخش نیز برای فروش و کسر از موجودی انبار نیز داشته باشم. سه تا ستون که در دیتابیس دارم به ترتیب ID, price, buyprice هست. میخوام صفحه فروش با نشخصات زیر داشته باشم. سطر محاسبه سود حاصل از این فاکتور با وارد کردن هر آیتم حداکثر میزان تخفیف با وارد کردن درصد تخفیف سطر محاسبه درصد مالیات در یک تکست باکس در صفحه فروش میزان درآمد لحظه ای در صفحه فروش هم داشته باشم. ضمنا در صفحه فروش میخوام شماره تلفن مشتری رو هم وارد کنم تا اگر ایشون قبلا از ما خرید داشتن هم اولا تاریخ و میزان خرید آخرین خرید و همپنین مجموع میزان خرید ایشون تا امروز هم به ما نشون بده. یک صفحه هم میخوام داشته باشم برای محاسبه سود در بازه ی زمانی بر اساس روز و تاریخ چاپ فاکتور هم میخوام در کاغذ فیش پرینت باشه
یک سیستم پشتیبانی آنلاین وب سایت مشابه سایت ایرانی گفتینو امکانات مدنظر مطابق با https://www.goftino.com/features . بصورت خلاصه موارد زیر بیان میشود: -امکان معرفی چندین پشتیبان -امکان ارسال فایل/تصویر و ویس در ابزار چت گفتگو بین مشتری و پشتیبان -امکان امتیاز دهی نحوه پاسخگویی پشتیبان -امکان تعریف پاسخ های آماده جهت سرعت در پاسخ گویی مشتریان -امکان تعریف پیام های خودکار در زمان بازدید از صفحه خاص سایت توسط مشتری -بایگانی چت های صورت گرفته بین مشتری و پشتیبان -ذخیره مشخصات مشتریان از قبیل ای پی و مشخصات منطقه جغرافیایی و مشخصات سیستم عامل و تعداد بازدید های صورت گرفته از سایت ثبت در دیتابیس -امکان هماهنگی سازی اطلاعات مشتری که به وب سایت ما لاگین کرده با مشخصات مشتری در ابزار چت -امکان ارسال پیام گروهی به تمامی کاربران انلاین سایت -امکان ارسال پیام گروهی به تمام کاربران آنلاین بوده در هفته/ماه -فرم اولیه مشخصات مشتری در اول شروع چت -معرفی پرسش و پاسخ چند مرحله ای -امکان دریافت خروجی اکسل از چت ها و مشخصات مشتریان به تفکیک تاریخ -امکان ارسال پیامک و ایمیل به مشتریان -امکان ارسال ایمیل و پیامک پاسخ پشتیبان به مشتری در صورت آنلاین نبودن مشتری -امکان احراز هویت کاربران در شروع گفتگو -ارسال نوتیفکیشن به پشتیبان در صورت دریافت چت جدید مشتری یا پاسخه جدید -امکان مشاهده مشتریان/بازدیدکنندگان انلاین در سایت -دارای اپلیکیشن اندروید مانند گفتینو -دارای مستندات و وب سرویس مانند https://www.goftino.com/docs -دارای پایگاه دانش با گرافیک خاص در ابزارک چت -زمانی که کاربر در صفحه سایت قرار دارد و چت جدیدی برای کاربر ارسال میشود بصورت پاپ آپ برای کاربر باز گردد بهتر است در سایت گفتینو ثبت نام کرده و تمامی امکانات را مشاهده کنید.دقیقا طبق سایت گفتینو نیاز داریم. لطف قیمت بدون طراحی اپلیکیشن اندروید و با اپ اندورید بدهید