مدلسازی 3D به همراه انیمیشن و متریال در بلندر و آنریل انجین

60 روز پیش

بودجه

2,000,000 تومان

تاریخ انقضا

16 مرداد 1403

مدت زمان پروژه

10 روز

پیشنهادها

1 پیشنهاد

نیاز به فاز بندی

ندارد

سطح پروژه

حرفه ای

توضیحات پروژه

قرار است یک مدل سه بعدی کوچک، از محیطی مجازی که از پیش طراحی شده، مدلسازی شود. از این مدل به عنوان یک نقشه نویگیتور سه بعدی در محیط استفاده میشود و نسبت اندازه ها و شکل کلی باید مشابه محیط اصلی باشد. * مدل نویگیتور باید Low Poly تر از مدل محیط اصلی باشد. * ظاهر شدن و محو شدن این مدل مقابل کاربر باید همراه انیمیشن باشد. (اجزاء مختلف با انیمشن های متناسب ظاهر و محو شوند) * این مدل نیازمند طراحی یک متریال ترنسپرنت هولوگرامی (Sci-Fi Hologram) میباشد و آشنایی با تکنیک های تکسچرینگ و UV و تکنیک PBR متریال مورد نیاز است. * نیاز است انیمیشن و متریال گفته شده در محیط آنریل انجین پیاده سازی شوند و فایل نهایی در این محیط تحویل داده شود. + مدل محیط اصلی به همراه تمام اجزاء مورد نیاز برای انیمیشن در بلندر در اختیار قرار میگیرد. + عکس هایی از محیط اصلی و مدل بلندر آن برای دید بهتر قرار گرفته است.


فایل پیوست


مهارت‌های مورد نیاز پروژه


دسته‌بندی

درباره کارفرما

 کاربر جدید 896
کاربر جدید 896

کاربر جدید 896

0 (0)

پروژه های مشابه

درخواست طراحی سایت مشابه نمونه ارسالی

اینجانب متاقضی طراحی سایت لوازم آرایشی مشابه سایت WWW.FLORMAR.COM با امکانات ارائه شده در همان سایت با تغییر در برخی از رنگ ها برند ها می باشم. فریلنسر های محترم طراحی سایت انجام شده را با در نظر گرفتن سئو سازی - دو زبانه بودن سایت فارسی- انگلیسی- اپشن های آنالیز آمار مراجعه کنندگان به همراه موقیعت آنان در صورت لزوم - در صورت امکان فریلنسر توانایی عکسی حرفه ای از محصولات را نیز داشته باشد .

توافقی

ایجاد نقشه ذهنی

ایجاد یک نقشه ذهنی مطابق تصویر پیوست نوشته های داخل دایره همگی باید به صورت عمودی و فارسی پشتیبانی شود

100,000 تومان

طراحی لوگو برای شرکت خدمات حسابداری و مالی

با سلام و وقت بخیر موضوع فعالیت شرکت خدمات حسابداری و مشاوره مالی است با توجه به اسم شرکت آیتم ها و آبجکت ها و رنگ سازمانی و غیره تقریبا مشخص شده است و برخی طرح های ابتدایی از طریق هوش مصنوعی آماده شده و فقط نیاز است تا فردی خوش ذوق کمی چکش کاری نهایی را انجام دهد و توصیه های و پیشنهادهای خود را ارائه نماید

250,000 تومان

پیام ها