برای مدیریت صفحه اینستاگرام یک موسسه خیریه در جستجوی کاندیدای باانگیزه، دقیق، با رزومهی مرتبط (پیج مدیریت شده) و با شرایط زیر هستیم: مدیریت مستقیم پیج اینستاگرام و همکاری با مسئول نظارت بر وبسایت برای حفظ یکدستی اینستاگرام و وبسایت فالو کردن پیجهای همکار و مرتبط با خیریه و سرطان برای تعامل و بازنشر پستهای آنها مسلط به تکنیکهای دیجیتال مارکتینگ برای جلب مخاطب و افزایش فالوئر ارائه آمار و تحلیل کیفی آن به صورت ادواری (هفتگی، ماهانه، فصلی، سالانه) همکاری آزمایشی به مدت یک ماه جزییات وظایف: انتشار تعداد ۳۰ پست در ماه طبق هماهنگی با واحد روابط عمومی و تولید محتوا نوشتن کپشن طبق فرمول هشتگگذاری اصولی انتشار استوری و کمک در تولید آن پاسخگویی به دایرکتها و کامنتها در اسرع وقت ارسال پیام خوش آمدگویی به تمام فالوورهای جدید فالو و آنفالو در صورت نیاز لایک + سیو + کامنت مرتبط زیر پست همکاران (روزانه ۲۰ پست) پاکسازی اکسپلورر (پستهای نامربوط با پیج در بخش اکسپلور، not interested شود.) هر روز سه بار این کار انجام شود. پاکسازی فالوور فیک هماهنگی و همکاری در انجام وظایف بالا با اعضای تیم روابط عمومی متشکل از مدیر تولید محتوا، گرافیست، کارشناس روابط عمومی (تولید محتوای متنی)، فیلمبردار/عکاس، تدوینگر و در صورت لزوم مدیر واحد روابط عمومی در صورت آشنایی متقاضی با طراحی گرافیک و تولید محتوای متنی و تمایل برای انجام بخشی از کار گرافیکی و متنی صفحه٬ شرایط همکاری بازبینی می شود و طبق مهارتهای فریلنسر، دستمزد پروژه افزایش مییابد.
100,000 تومان
15 اردیبهشت 1400
0 روز
0 پیشنهاد
ندارد
ساده