انجام طراحی معماری پروژه های اداری

MomasOffice MomasOffice

0 در حال انجام

15 روز پیش

117 بازدید


هزینه

60,000 تومان

زمان تحویل

20 روز

تعداد فروش موفق

0 بار

توضیحات سرویس

طراحی معماری پروژه های اداری طبق ضوابط منقطه ای، شهرداری و آتشنشانی. طراحی معماری ما به صورت BIM و همزمان و هماهنگ با سایر دیسیپلین های ساختمانی اعم از سازه، تاسیسات مکانیکی و الکتریکی انجام خواهد شد؛ که در نتیجه خروجی کار علاوه بر کارایی بالاتر و عدم تداخل این بخش ها با یکدیگر در زمان عملیات اجرایی، موجب کاهش قابل توجه بار مالی و زمانی پروژه خواهد شد. مضاف برآنکه طرح ارائه شده از جانب ما، به دلیل سه بعدی شدن در نرم افزار رویت، قابلیت متره و برآورد کردن مقادیر و هزینه های پروژه را نیز با دقت بالا و در صورت نیاز شما ممکن خواهد کرد. طراحی و معماری داخلی پروژه های اداری که به صورت یک واحد مستقل از یک ساختمان می‌باشند نیز انجام پذیر است. چنین پروژه هایی نیاز به انجام اکثر موارد فوق نخواهند داشت. در چنین پروژه ای نقشه وضع موجود واحد جهت طراحی/بازطراحی مورد نیاز است که یا بایستی توسط شما در اختیار ما قرار بگیرد، و یا در صورت عدم وجود/دسترسی، توسط تیم ما در محل برداشت و رولوه شود. *حق الزحمه های قید شده به صورت حدودی بوده و عدد دقیق بسته به شرایط، متراژ، حجم کار، سختی و یا سهولت پروژه، قابل مذاکره بوده و ممکن است مقداری کمتر و یا بیشتر از اعداد اعلامی در اینجا باشد. جدول کلی حق الزحمه طراحی، و مدت انجام کار بر اساس متراژ به صورت کلی در انتهای این متن قید شده است. ** حق الزحمه برای انجام خدمات معماری و طراحی پروژه بوده، و شامل دیگر تخصص ها اعم از طراحی سازه و تأسیسات نمی‌باشد. *** حق الزحمه اعلامی برای انجام ۰ تا ۱۰۰ امور طراحی معماری (فاز ۰، فاز ۱ و فاز ۲) پروژه می‌باشد. مسلماً در صورت عدم نیاز کارفرما به انجام تمامی این موارد، حق الزحمه بخش مربوط از حق الزحمه کل کاسته خواهد شد. ۱- پروژه های کمتر از ۲۵۰ مترمربع : 240,000 تومان/مترمربع - مدت زمان حدودی ۷ روز ۲- پروژه های ۲۵۰ تا ۵۰۰ متر مربع : 2۱0,000 تومان/مترمربع - مدت زمان حدودی ۱۰ روز ۳- پروژه های ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ متر مربع : ۱۸0,000 تومان/مترمربع - مدت زمان حدودی ۱۴ روز ۴- پروژه های ۱۰۰۰ تا ۲۵۰۰ متر مربع : ۱۵0,000 تومان/مترمربع - مدت زمان حدودی ۲۱ روز ۵- پروژه های ۲۵۰۰ تا ۵۰۰۰ متر مربع : ۱۲0,000 تومان/مترمربع - مدت زمان حدودی ۲۸ روز ۶- پروژه های ۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ متر مربع : ۹0,000 تومان/مترمربع - مدت زمان حدودی ۴۲ روز ۷- پروژه های بیش از ۱۰۰۰۰ متر مربع : ۶0,000 تومان/مترمربع - مدت زمان حدودی ۶۴ روز


انتخاب جزئیات و ثبت سفارش


سوالات پر تکرار سرویس

- مدارک فاز صفر معماری در قالب : کانسپت طرح، امکان سنجی، بررسی شرایط اقلیمی و محیطی، دسترسی ها، شرایط سایت و زمین، همجواری های ملک، ضوابط بالادستی شهرداری، آتشنشانی و ... دیاگرام های ارتباطی، فرمی، بصری و ... - مدارک فاز یک معماری در قالب : رندر نماهای روز، رندر نماهای شب، رندر های داخلی، پلان های معماری طبقات، نماها و برش ها. - مطالعات فاز دو معماری در قالب : پلان های اندازه گذاری طبقات، پلان های کفسازی، پلان های معکوس سقف، پلان های بزرگنمایی و جزئیات، برش های اجرایی، بزرگنمایی برش های اجرایی، وال سکشن، دیتیل های اجرایی، پلان اندازه گذاری نما، پلان های نورپردازی، پلان های متریال نما، جداول نازک کاری، جداول بازشوها، متریال بُرد.

اگر پروژه ساختمانی است : نقشه زمین (ترجیحا برداشت شده توسط نقشه بردار و حاوی خطوط منحنی تراز و اطلاعات بر و کف) به صورت فایل اتوکد یا پی دی اف، در غیراینصورت در قالب کروکی. - دستور نقشه و جواز ساخت(در صورت وجود) اگر پروژه طراحی داخلی است : نقشه و پلان واحد/طبقه به صورت اتوکد(ترجیحاً)، پی دی اف و یا کروکی. در صورت عدم دسترسی و یا شرایط تهیه هریک از این موارد، پلان واحد توسط خود ما برداشت خواهد شد. فیلم و تصاویر واضح از فضاهای موجود نیز بسیار کمک کننده خواهد بود.

بله، در صورت درخواست شما علاوه بر طراحی، نظارت مستمر معماری بر اجرای طرح در مدت زمان عملیات اجرایی پذیرفته و انجام می شود.

بله در صورت تمایل و نیاز شما انجام خواهد شد، و قرارداد پروژه های اجرایی به صورت پیمان مدیریت می‌باشد و حق الزحمه به صورت درصدی از هزینه نهایی اجرا با کارفرما پیش از شروع کار توافق می‌شود.

خیر، انجام امور فوق از تخصص و صلاحیت ما خارج بوده و بایستی توسط متخصصان مربوطه و با صلاحیت انجام شود؛ اما در صورت درخواست کارفرما و عدم دسترسی ایشان به متخصصان فوق، ما متخصصان مربوطه را که پیش از این با ایشان سابقه همکاری موفق و مثمر ثمر داشتیم معرفی خواهیم نمود. در صورت دسترسی کارفرما به متخصصان فوق نیز تیم ما همکاری لازم و کافی را با ایشان جهت تکمیل طرح به عمل خواهد آورد.

سرویس‌های مشابه

سرویس‌های مشابه با سرویس فوق

پیام ها