تولید محتوای یونیک

gsinshin0098-s gsinshin0098-s

0 در حال انجام

مدت‌ها پیش

378 بازدید


هزینه

150,000 تومان

زمان تحویل

2 روز

تعداد فروش موفق

0 بار

توضیحات سرویس

سلام و عرض ادب

محتوای یونیک از آن جمله محتواهایی است که تک تک جملات، به صورت کاملاً اختصاصی برای وب سایت شما نوشته شده و هیچ بند و جمله‌ای از آن، کپی نیست.

  • در واقع ما وقتی که اقدام به تولید یک محتوای منحصر به فرد و یونیک میکنیم،هنگام نوشتن تنها هدفمان رفع نیازهای جامعه و همچنین جواب های کاربران است. به همین خاطر است که سعی در شناسایی مخاطبین هدف خود کرده و با توجه به این مخاطبین سعی در تولید محتوای یونیک میکنیم پس از این بابت خیالتان راحت کارا به کاردان سپردید.
  • برای نوشتن یک محتوای یونیک تا جای ممکن از پرداختن به حاشیه‌ها و توضیحات اضافی, خوداری میکنیم. این مورد مخاطبین را خسته و فراری می‌دهد. بیشتر سعی میکنیم محتوای اصلی مختصر و مفید و در عین حال کاملاً کاربردی برای کاربر باشد. این مورد باعث می‌شود تا مقاله جامع و کامل و کاملاً یونیک باشد و کاربر تا انتها مقاله را دنبال میکند  و کاربر به سایت شما اعتماد  کرده و خیالتان راحت باشه, چون کاربری و که شما تونستین داخل سایتتون نگه دارین ومقاله روکامل خونده ؛هم باعث میشه دوباره به سایت شما برگرده و اینکه از نظر گوگل سایت شما خوب و مفید  بوده که کاربر زمان زیادی داخل سایت شما مونده و  همین امر باعث افزایش  رتبه در موتور جستجو میشود.
  • نکته:محتوای کپی قطعاً تأثیراتی منفی روی وب سایت به خصوص رتبه بندی سایت در نتایج جستجوی گوگل خواهد داشت و در واقع استفاده از آن هیچ ارزشی برای وب سایت شما ندارد و حتی باعث جریمه وب سایت هم خواهد شد.
  • تولید محتوای یونیک هم به پیشرفت کسب و کار اینترنتی شما کمک خواهد کرد و هم تأثیرات مثبتی روی سئو وب سایت و نتایج جستجوی گوگل خواهد داشت و سعی کنید این نوع محتواها را جدی بگیرید.
متن یونیک که شما سفارش میدهید شامل 1500 کلمه هست.
  • ویرایش: مشکل از طرف ما باشد از قبیل؛ غلط املایی-استفاده از کلمه کلیدی به غیر از کلمه کلیدی که کارفرما داده باشد- استفاده از عنوان اشتباه = بدون هیچ بهانه ای در کمترین زمان بصورت رایگان اصلاح میشود و خدمت کارفرما ارسال میشود.
ویرایشی بجز موارد بالا = هزینه هر ویرایش 10هزار تومان.

وقتی این کار را به ما می سپارید:

شما  یک محتوا یونیک به شرط کپی نبودن ,با اصول و نگارش عالی جهت ایندکس سریع در موتور های جستجو از جمله گوگل را از ما تحویل میگیرید.


انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

gsinshin0098-s

آخرین فعالیت: مدت‌ها پیش

0 (0 بازخورد)


سرویس‌های مشابه

سرویس‌های مشابه با سرویس فوق

سایت فروشگاهی ساعت و اکسسوری

برنامه نویسی و فناوری

سایت فروشگاهی ساعت و اکسسوری

(0)0 بازخورد


shadi shadi

5,000,000

پیاده‌سازی الگوریتم‌های machine learning با پایتون

برنامه نویسی و فناوری

پیاده‌سازی الگوریتم‌های machine learning با پایتون

(0)0 بازخورد


Mina_sh Mina_sh

1,000,000

بازگردانی سایت هک شده

برنامه نویسی و فناوری

بازگردانی سایت هک شده

(0)0 بازخورد


راه اندازی فروشگاه اینترنتی (اینماد، ترب، درگاه پرداخت)

برنامه نویسی و فناوری

راه اندازی فروشگاه اینترنتی (اینماد، ترب، درگاه پرداخت)

(4.8)4 بازخورد


Royal Royal

7,000,000

پیام ها