دسته بندی پروژه ها فریلنسری
پارس فریلنسر بیش از 1800 مهارت را پشتیبانی می کند
صدها عکاس حرفه ای، آماده انجام سفارش های عکاسی و ادیت عکس شما هستند!
قبل از سپردن پروژه خود به عکاس؛ به پروفایل فریلنسری که شامل: "رزومه، نمونه کارها و نظر مشتریان قبلی است" دسترسی دارید.
ایجاد پروژه عکاسی و ارتباط با فریلنسر رایگان است؛ فقط حقالزحمه فریلنسر را پرداخت میکنید.
روی کار اصلی خود تمرکز کنید و اجرای پروژه را بسپارید به فریلنسرهای ماهر و تایید صلاحیت شده.
پرداخت هزینه به فریلنسر تنها پس از اتمام موفق پروژه و تایید رضایت شما انجام خواهد شد.
با سرویس Cash Back پارسفریلَنسر تا ۵% هزینه انجام پروژه، بصورت آنی به کیف پول شما واریز میشود.
فریلنسر
تجربه حرفهای
پروژه موفق
سرویس برای فروش
به آسانی پروژه یا آگهی استخدام خود را منتشر کنید و کمتر از 2روز پیشنهاد همکاری از فریلنسرها دریافت کنید.
ثبت سریع سفارشثبت رایگان و سریع پروژه؛
فقط با تکمیل عنوان و توضیحات.
مناسبترین فرد را بر اساس تخصص و پیشنهاد قیمت انتخاب کنید.
هزینه انجام پروژه را به حساب اَمن پارسفریلَنسر واریز نمایید تا اطمینان حاصل شود پول شما تا تحویل کار محفوظ است.
در صورت رضایت از کار، پروژه را تحویل گرفته و حقالزحمه فریلَنسر را آزاد کنید.
پارس فریلنسر بیش از 1800 مهارت را پشتیبانی می کند
300 مهارت
برنامه نویسی و250 مهارت
طراحی گرافیک و150 مهارت
بازاریابی و200 مهارت
محتوا و100 مهارت
صدا و80 مهارت
ویدئو و300 مهارت
مهندسی و140 مهارت
کسب و کار وپروژه های عکاسی وادیت عکس
سفارش پروژه عکاسی به ایجاد و معرفی هویت برند شما کمک میکند. در ادامه به دلایل اهمیت پروژه عکاسی، انواع عکاسی تجاری، تعرفه پروژه عکاسی و نحوه استخدام عکاس اشاره میکنیم.
عکاسی تجاری برای هر کسب و کاری، ضروری است، مهم نیست که بیزینس بزرگ یا کوچک باشد. زیرا این توانایی را دارد که یک هویت برند ایجاد کند که باعث میشود کسب و کار شما به راحتی برای مشتریان بالقوه قابل شناسایی باشد. به هین خاطر سفارش پروژه عکاسی، یک روند رایج است.
در حال حاضر، بیشتر فروش و تبلیغات به صورت آنلاین انجام میشود، بنابراین عکسهای تجاری اغلب با در نظر گرفتن رسانههای اجتماعی گرفته میشوند. اما میتوان از آنها در کاتالوگ، وب سایت، تبلیغات چاپی و دیجیتال، کارت ویزیت یا بیلبورد نیز استفاده کرد. این موضوع بستگی به نیاز مشتری دارد. در سفارش پروژه عکاسی، باید هدفتان را به عکاس توضیح دهید.
در اینجا چند نمونه از نحوه استفاده از عکاسی تجاری آورده شده است:
اغلب، کتابها از روی جلدشان قضاوت میشوند و ناشران این را میدانند. آنها میتوانند عکسهای خاصی را درخواست کنند تا ماهیت کتاب را به تصویر بکشند و با چشمنوازتر کردن آن، تعداد فروش را افزایش دهند.
معمولاً مکانهای معروف توریستی و تاریخی، و همچنین رستورانها، موزهها، پارکها یا هر مکان دیگری که بازدیدکنندگان بالقوه از آن لذت میبرند، بروشور دارند.
این نوع عکسهای تجاری، نمایشهای تلویزیونی یا فیلمها را تبلیغ میکنند و در جادههای شلوغ روی بیلبوردها دیده میشوند. اینها باید تصاویر باکیفیت باشند زیرا قرار است در مقیاس بزرگ چاپ شوند. برای همین در سفارش پروژه عکاسی، نوع استفاده از عکس بسیار مهم است.
عکسهایی هستند که در برچسبها و جعبهها استفاده میشوند و تصویری هستند که افراد هنگام جستجوی محصول در فروشگاه در ذهن خود خواهند داشت. آنها باید ویژگیهایی را که محصول را منحصر به فرد میکند برجسته کنند تا بتواند در بین رقبای خود متمایز شود.
انواع مختلفی از پروژه عکاسی تجاری وجود دارد. هر یک از این انواع به مجموعه مهارتهای متفاوتی نیاز دارند که فراتر از خدمات عکاسی معمولی است، مانند روتوش عکسها با نرم افزارهای ویرایش، مانند لایت روم یا فتوشاپ. در این صنعت عکاس باید دیدگاه درست و تجربه کافی داشته باشد. در سفارش پروژه عکاسی این موضوع را با بررسی نمونه کارهای فریلنسر آنالیز کنید.
اینها رایجترین انواع تصاویری هستند که میتوانید در یک نمونه کار عکاس تجاری پیدا کنید:
عکاسی مد لباس و موارد مرتبط با مد را برجسته میکند. مهارت منحصربهفردی که عکاسان مد حرفهای دارند این است که بدانند چگونه در مورد ژستها به مدلها دستورالعمل بدهند تا لباسها تا حد ممکن زیبا به نظر برسند.
عکاسی پرتره بر ثبت شخصیت فردی که در عکس ظاهر میشود، تمرکز دارد. این شخص معمولاً یک صاحب کسب و کار و چهره برند است.
عکاسی از محصول معمولاً در استودیو انجام میشود و تصاویر سادهای از محصول یا خدمات ثبت میکند. عکس محصول بیشتر برای ترویج فروش در لیستهای وب سایت یا پلت فرمهای رسانههای اجتماعی استفاده میشود، اما میتواند در بسته بندی محصول نیز ظاهر شود.
عکاسی از غذا عمدتاً توسط رستورانها و بلاگرهای غذا یا وبلاگنویسان برای به نمایش گذاشتن غذاها به گونهای استفاده میشود که برای هر کسی که تصویر را میبیند اشتها آور باشد.
این عکسها برای نمایش یک طرح معماری یا برای نشان دادن جذابیت یک فضا استفاده میشوند - مانند یک فروشگاه خردهفروشی، شهربازی، موزه، آکواریوم و غیره.
این عکسبرداریها معمولاً شامل عکسهایی از افرادی است که از محصول استفاده میکنند یا از مزایای خدمات در تنظیمات مختلف استفاده میکنند.
هدف از عکاسی املاک و مستغلات، تولید تصاویری چشمگیر از نمای بیرونی و داخلی ملکی است که در بازار وجود دارد تا مشتریان بالقوهای را که با فهرست آن مواجه میشوند، جذب کند.
عکاسی تبلیغاتی تصاویری از محصولات یا خدمات را برای استفاده تجاری خود میگیرد. این تصاویر را میتوان در استراتژی بازاریابی از طریق بیلبوردها، پوسترها، کاتالوگها و بسته بندی محصولات پیاده سازی کرد.
عکاسی از رویدادهای تجاری هنر به تصویر کشیدن جوهره طیف گستردهای از مناسبتها، مانند رویدادهای شرکتی، جشنها، مراسم جوایز و جشنوارههای موسیقی است. این عکسها برای تبلیغ رویداد یا برجسته کردن فرهنگ شرکتی که رویداد را میزبانی میکند استفاده میشود.
تعرفه عکاسی با توجه به نوع و موضوع پروژه، ویژگیهای مورد نظر مشتری، تعداد کارها، کیفیت مورد نظر، زمان مورد نیاز برای عکاسی و میزان تجربه و سابقه کار عکاس متغیر است. در پارس فریلنسر، شما امکان ثبت پروژه عکاسی با قیمت رقابتی را دارید.
به این صورت که بعد از ثبت پروژه، فریلنسرها پیشنهادات خود را با ذکر هزینه مورد نظر برای شما ارسال میکنند. بنابراین میتوانید بعد از بررسی نمونه کارها، مناسبترین قیمت پیشنهادی را انتخاب کنید.
بعد از ورود به پنل کاربری، کافیست یک فرم کوتاه را پر کنید تا پروژه شما ثبت شود. بعد از ثبت پروژه، پیشنهاد شما برای متخصص عکاسی ارسال میشود.
مراحل دقیق ثبت سفارش پروژه عکاسی در پارس فریلنسر به شرح زیر است:
1- ابتدا پروژه را با جزئیات دقیق و مشخص تعریف نمایید تا متخصصین دقیقاً بدانند چه انتظاری از آنها میرود.
2- پروژه شما براساس مهارتهایی که تنظیم کردهاید به فریلنسرها اطلاعرسانی میشود (سپس فریلنسرها روی پروژه پیشنهاد همکاری ثبت میکنند).
3- با دقت پیشنهادهای ارائهشده توسط فریلنسرها را مورد ارزیابی قرار دهید.
4- مناسبترین فرد را بر اساس تخصص و قیمت پیشنهادی انتخاب کنید.
5- هزینه انجام پروژه را در پارسفریلَنسر سپردهگذاری نمایید تا اطمینان حاصل شود پول شما تا تحویل نهایی کار محفوظ است.
6- پس از تحویل گرفتن کار و رضایت کامل از نتیجه، وجه را برای فریلنسر آزاد سازید.
1_ ایجاد پروژه رایگان
2_ مالیات و کمیسیون صفر
3_ رابط کاربری ساده و روان
4_ سرعت بارگذاری بیشتر نسبت به پلتفرم های مطرح مارکت
5_ امکان ارتباط مستقیم (خارج پلتفرم) با فریلنسرهای حرفه ای
6_ دریافت 5% تخفیف همیشگی روی هزینه اجرای پروژه
7_ پرداخت امن
اگر هرگز با یک عکاس تجاری حرفهای کار نکردهاید، ممکن است فکر کنید که این کار میتواند غیرضروری یا هدر دادن پول باشد. استخدام شخصی که بتواند عکسی تمیز و معنادار از محصول، خدمات یا کسب و کار شما تولید کند، میتواند در چشم مشتریان بالقوه نور متفاوتی را بتاباند. سفارش پروژه عکاسی، برند شما را به نمایش میگذارد.
اگر تصویر محصول یا کسب و کار شما برجسته باشد، مردم تمایل بیشتری به پرس و جو در مورد آن خواهند داشت. این موضوع فروش و درآمد شما را افزایش میدهد. عکسهای تجاری جذاب و متمایز، در ایجاد هویت برند کمک زیادی میکنند.
سفارش پروژه عکاسی، به معرفی هویت برند شما کمک میکند. اینکه چگونه کسب و کار و محصولات خود را به نمایش میگذارید برای جذب مشتری و تعداد فروش بسیار مهم است. کسب و کار شما باید از تصاویر با کیفیت، حرفهای و ثابت برای بازاریابی کالاها و خدمات خود استفاده کند. یک عکس بد میتواند باعث شود مردم قبل از خرید محصول یا خدمات شما دو بار فکر کنند.
برای انجام پروژه های خود فریلنسر استخدام کنید!
یا به عنوان فریلنسر با هر مهارت و تخصصی که دارید پروژه انجام دهید.
برخی از پروژههایی که میتوانید آنها را به فریلنسرهای حرفهای بسپارید و یا به عنوان متخصص، انجام دهید: تولید محتوای سایت و شبکههای اجتماعی، ساخت اپلیکیشن موبایل و نرم افزار، طراحی سایت، برنامه نویسی، تایپ و ترجمه، عکاسی، طراحی لوگو، طراحی بنر، طراحی پوستر، طراحی چهره، ویراستاری، بازاریابی، دیجیتال مارکتینگ، سئو SEO، ادیت و ویرایش عکس، ساخت و تدوین ویدئو و تیزر، ساخت اینفوگرافیک، مدلسازی، ویرایش فایلهای صوتی، آهنگسازی، پروژههای مهندسی، علوم تجربی، هنر، معماری، طراحی داخلی و هر پروژهای که بتوان بصورت آنلاین انجام داد.