صدها متخصص گرافیک، آماده طراحی هویت بصری و ست اداری شما هستند!
ایجاد پروژه طراحی هویت بصری و ست اداری و ارتباط با متخصص رایگان است.
قبل از سپردن پروژه خود به متخصص طراحی هویت بصری و ست اداری؛ به پروفایل فریلنسری که شامل: "رزومه، نمونه کارها و نظر مشتریان قبلی است" دسترسی دارید.
روی کار اصلی خود تمرکز کنید و اجرای پروژه را بسپارید به فریلنسرهای ماهر و تایید صلاحیت شده.
پرداخت هزینه به فریلنسر تنها پس از اتمام موفق پروژه و تایید رضایت شما انجام خواهد شد.
با سرویس Cash Back پارسفریلَنسر تا ۵% از هزینه انجام پروژه، بصورت آنی به کیف پول شما واریز میشود.
پروژه های انجام شده در پارس فریلنسر
به آسانی پروژه یا آگهی استخدام خود را منتشر کنید و کمتر از 2روز پیشنهاد همکاری از فریلنسرها دریافت کنید.
کسب اطلاعات بیشترثبت رایگان و سریع پروژه؛
فقط با تکمیل عنوان و توضیحات.
مناسبترین فرد را بر اساس تخصص و پیشنهاد قیمت انتخاب کنید.
هزینه انجام پروژه را به حساب اَمن پارسفریلَنسر واریز نمایید تا اطمینان حاصل شود پول شما تا تحویل کار محفوظ است.
در صورت رضایت از کار، پروژه را تحویل گرفته و حقالزحمه فریلَنسر را آزاد کنید.
پارس فریلنسر بیش از 1800 مهارت را پشتیبانی می کند
300 مهارت
برنامه نویسی و250 مهارت
طراحی گرافیک و150 مهارت
بازاریابی و200 مهارت
محتوا و100 مهارت
صدا و80 مهارت
ویدئو و300 مهارت
مهندسی و140 مهارت
کسب و کار وپروژه های طراحی هویت بصری و ست اداری
طراحی هویت بصری و ست اداری و هویت شرکتی برای موفقیت برند یا شرکت شما ضروری است. به منظور متمایز شدن از انبوه برندها، مهم است که شخصیت خود را برای کسب و کار خود با کمک یک هویت شرکتی توسعه دهید.
این کار به شما این امکان را میدهد که منحصر به فرد بودن نام تجاری خود را به صورت داخلی و خارجی ارائه دهید و خود را از سایر شرکتها متمایز کنید. شما همچنین باید یک طراحی هویت بصری و طراحی ست اداری ایجاد کنید تا بتوانید خود را از نظر بصری در معرض دید مشتری قرار دهید.
هر برند و هر شرکتی یک هویت سازمانی ایجاد میکند تا خود را به طور مثبت به دنیای خارج نشان دهد و به یاد بماند. برای انجام این کار، باید طراحی شرکتی (CD) خود را برنامه ریزی کنید که تضمین کند برند شما ظاهری ثابت دارد. از بازاریابی گرفته تا محصولات و وب سایت شما، شرکت شما باید یک مفهوم طراحی ایجاد کند که مشتریان بلافاصله آن را تشخیص دهند. طراحی هویت بصری و طراحی ست اداری به همین دلیل مهم است.
هویت شرکتی (CI) فقط به این معنی نیست که شما به این فکر کنید که وب سایت شما چه رنگی یا سبکی باید داشته باشد. اگرچه رنگها و عناصر طراحی نقش مهمی دارند، این جنبهها وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند: طراحی شرکت (CD)، ارتباطات شرکتی و فرهنگ شرکت. طراحی هویت بصری و طراحی ست اداری، به عنوان بخشی از این فرایند، معرف شما است.
در اینجا شما تعیین میکنید که برند یا شرکت شما چگونه باید به نظر برسد. رنگها، اشکال، آرمها و فونتها همه بخشی از آن هستند. طراحی هویت بصری و طراحی ست اداری اینجا معنی پیدا میکند. آنها میتوانند تأثیر قابل توجهی بر ارائه بصری خارجی داشته باشند و بنابراین به یکنواخت نشان دادن شرکت شما کمک میکنند.
-ارتباطات شرکتی چیست؟ این جایی است که شما تعیین میکنید که چه چیزی و چگونه میخواهید در خارج و داخل شرکت ارتباط برقرار کنید. نمونههایی از این موارد عبارتند از: آیا مشتریان به صورت غیررسمی یا رسمی مورد خطاب قرار میگیرند یا یک بیانیه مطبوعاتی باید چگونه باشد.
قبل از راه اندازی یک شرکت، باید به هویت و طراحی شرکت خود فکر کنید. با هویت سازمانی، هویت، ویژگیها و منحصر به فرد بودن کسب و کار خود را تعریف میکنید و در نتیجه به متمایز شدن خود از سایر شرکتها کمک میکنید.
1. تقویت هویت برنامه ریزی استراتژیک هویت سازمانی به شما کمک میکند تا بر ملزومات شرکت خود تمرکز کنید و هویت و شخصیت کسب و کار خود را تقویت کنید. وقتی محصول جدیدی را عرضه میکنید، لازم نیست هر بار چرخ را دوباره اختراع کنید و میتوانید محصولات و خدمات را سریعتر به بازار عرضه کنید.
2. حداکثر تشخیص با یک هویت بصری ثابت: مشتریان، تشخیص برند شما را برای مشتریان، شرکا و کارمندان آسانتر میکنند و دید بهتری در کل محیط ایجاد میکند.
3. افزایش انگیزه هویت سازمانی به شما کمک میکند تا در کارمندان خود انگیزه ایجاد کنید. این باعث افزایش احساس تعلق و وفاداری در بین کارکنان و شما میشود که تأثیر مثبتی بر مشتریان شما نیز دارد.
4. نقطه جهت گیری تمام فعالیتهای شرکت شما میتواند بر اساس هویت شرکتی شما باشد. اگر شرکت شما در یک رویداد خیریه شرکت دارد، برای مثال، میتوانید لوگو یا شعار خود را ارائه دهید. به این ترتیب، افراد بلافاصله میدانند که کدام شرکت پشت آن است.
طراحی هویت بصری شرکت بخشی ضروری از هویت شرکت است. برای ایجاد طراحی شرکتی خود، مهم است که قبلاً شخصیتی را برای شرکت خود شناسایی و تعریف کرده باشید. از این قسمت، میتوانید یک تصویر شرکتی یکسان تعریف کنید. طراحی ست اداری، متناسب با هویت بصری شرکت انجام میشود.
میتوانید با تعریف جداگانه عناصر طراحی شرکتی با استفاده از چک لیست زیر شروع کنید. برای اینکه مبنایی برای طراحی باکیفیت برند و طراحی شرکتی خود داشته باشید، عناصر اساسی زیر تعریف شده است:
1. رنگها: طیف رنگ مورد نظرتان را تعریف کنید، رنگ اصلی و دو یا سه رنگ ثانویه دیگر را انتخاب کنید و همه چیز را با کدهای رنگی CMYK، RGB، HEX و RAL مستند کنید.
2. فونت (تایپوگرافی): به فونتی نیاز دارید که شخصیت برند یا شرکت شما را منعکس کند. به یاد داشته باشید که شما همچنین به فونتهای مناسب برای شعار خود، متن بدنه در بروشورها و وب سایت و فونتهای تزئینی مناسب نیاز دارید.
3. شعار یا ادعا: توصیه میشود یک شعار تاثیرگذار تعریف کنید که شرکت یا برند شما را به طور خلاصه تعریف کند.
4. طراحی لوگوی شرکتی: برای ایجاد طراحی لوگوی خود از رنگها، فونتها و شعار استفاده کنید. تغییرات را با پسزمینههای مختلف آزمایش کنید تا لوگوی شما در پسزمینههای روشن و تاریک بهطور بهینه طراحی شود.
5. عناصر طراحی: تعریف کنید که سایر عناصر طراحی چگونه باید باشند. اینها میتوانند جداول یا نمودارها، سربرگ اسناد، طراحی خاص برای مطالب تبلیغاتی یا حتی یک عنصر صوتی برای تبلیغات رادیویی یا تلفنی باشند.
6. تصویرسازی: تصمیم بگیرید که میخواهید تصاویری که در وب سایت خود یا در بروشورها و سربرگها و ست اداری استفاده میکنید چه تأثیری داشته باشند. آیا آنها باید شاد، چشمگیر، رنگی یا بیش از حد در معرض دید باشند؟
همه تعاریف را در یک کتابچه راهنما خلاصه کنید که اغلب به آن کتابچه راهنمای طراحی شرکتی یا راهنمای سبک می گویند. همچنین در نظر داشته باشید که فرهنگ سازمانی شما چه نقشی باید ایفا کند و نباید از ارتباطات شرکتی غافل شد.
طراحی شرکتی تنها بخشی از هویت سازمانی شماست، بلکه بسیار مهم است. اولین برداشت بصری اغلب همان چیزی است که مشتری ابتدا به یاد میآورد. هویت بصری ظاهر شرکت شما در داخل و خارج است. به همین دلیل است که طراحی شرکتی و طراحی هویت بصری و طراحی ست اداری، در هر جایی که با مشتری در تماس باشید استفاده میشود و معمولاً نقاط تماس متفاوتی ایجاد میکند. نه تنها وسایل ارتباطی بصری، بلکه محصولات نیز بخشی از آن هستند.
لوگوی شما برای طراحی مؤثر شرکت بسیار مهم است، زیرا لوگو همیشه مستقیماً با شرکت شما مرتبط است. حضور ثابت برند باعث ایجاد اعتماد و حرفهای بودن میشود.
-وب سایت: وب سایت مرکز اطلاعات در مورد محصولات، خدمات و محتوای شرکت شما است. آرم، رنگها و فونتها در اینجا نقش مهمی دارند.
-سربرگ: سربرگ شامل آرم روی طراحی ست اداری است و شکل کلاسیک ارتباط تصویری است و در سربرگها و فاکتورها مورد توجه قرار میگیرد.
-کارت ویزیت: کارت ویزیت میتواند ورودی یک سفارش جدید باشد، بنابراین تصویر بصری شرکت شما باید به وضوح روی کارت نمایش داده شود.
-کالا: لوگوی شما باید روی تمام مواد تبلیغاتی شرکت شما چاپ شود.
-بروشورها و بنرها: توسعه طراحی شرکتی با کیفیت، کلید اجرای حرفهای و یکنواخت آگهیها، بروشورها و بنرها برای شرکت شما است.
-شبکههای اجتماعی: در کانالهای مختلف رسانههای اجتماعی، شما همچنین این فرصت را دارید که به صورت بصری مشخصات شرکت خود را با شرکت تطبیق دهید و از لوگو، رنگها و اشکال استفاده کنید.
-QR کد: QR کد، به شما کمک میکند تا راهی آسان و راحت برای هدایت مشتریان به وب سایت فراهم کنید.
-ساختمان اداری یا شرکتی: هرکسی که وارد محوطه شرکت شما میشود باید فوراً بداند کجاست. لوگو، رنگها و اثاثیه باید احساسات مثبت را برانگیزد و بینشی از تصویر شرکت شما ارائه دهد.
-لباس کار: همچنین میتوان لباسهای کارمندان شما را برای مطابقت با شرکت از نظر رنگ و چاپ لوگو سفارشی کرد. این کار حس تعلق را منتقل میکند و باعث ایجاد اعتماد در مشتری میشود.
-وسایل نقلیه و ماشین آلات: وسایل نقلیه و ماشین آلات را به خصوص برای کارکنان میدانی، میتوان به گونهای طراحی کرد که به لطف یک لوگو یا رنگهای خاص، مستقیماً به شرکت اختصاص داده شوند.
برنامه ریزی استراتژیک برای هویت شرکت ضروری است، اما این دقیقاً به چه معناست؟ مثل همیشه، فقط یک راه وجود ندارد. هویت سازمانی همیشه به گونهای تکامل مییابد که شرایط فعلی در شرکت و محیط با هم تطبیق یابد.
به شرکت و شخصیت آن به گونهای طوری نگاه کنید که گویی یک فرد است. در نظر بگیرید که چه چیزی هر فرد را منحصر به فرد میکند و آن را روی هویت شرکتی خود پیاده کنید.
شخصیت یک فرد میتواند در طول زندگی تغییر کند بنابراین شخصیت یک شرکت نیز میتواند تغییر کند. به همین دلیل است که هنگام برنامه ریزی باید همیشه به آینده فکر کنید. مطمئن شوید که هویت سازمانی شما هنوز مرتبط است. سؤالات زیر را از خود بپرسید:
همچنین پرسیدن نظر دیگران یا نگاه عینی از بیرون، به شرکت میتواند مفید باشد. تصور کنید که شما بخشی از شرکت خود نیستید، بلکه یک مشتری هستید.
برای انجام پروژه های خود فریلنسر استخدام کنید!
یا به عنوان فریلنسر با هر مهارت و تخصصی که دارید پروژه انجام دهید.
برخی از پروژههایی که میتوانید آنها را به فریلنسرهای حرفهای بسپارید و یا به عنوان متخصص، انجام دهید: تولید محتوای سایت و شبکههای اجتماعی، ساخت اپلیکیشن موبایل و نرم افزار، طراحی سایت، برنامه نویسی، تایپ و ترجمه، عکاسی، طراحی لوگو، طراحی بنر، طراحی پوستر، طراحی چهره، ویراستاری، بازاریابی، دیجیتال مارکتینگ، سئو SEO، ادیت و ویرایش عکس، ساخت و تدوین ویدئو و تیزر، ساخت اینفوگرافیک، مدلسازی، ویرایش فایلهای صوتی، آهنگسازی، پروژههای مهندسی، علوم تجربی، هنر، معماری، طراحی داخلی و هر پروژهای که بتوان بصورت آنلاین انجام داد.