با پارس فریلنسر به راحتی کسب درآمد کنید
زمان تحویل: 2 روز
335 روز پیش
3 پیشنهاد
طراحی مدرن با نهایت ساده گی به شیوه TeamWork جهت دفتر کار مهندسی تولید نرم افزار شامل: - ارائه پلان: فاز یک /فازدو/اندازه گذاری/مبلمان/متریال/ادیت های طرح - فایل 3دی - رندرها - آماده سازی آبجکتها جهت ساخت اصلاحیه:
بودجه
زمان تحویل: 0 روز
مدتها پیش
2 پیشنهاد
طراحی معماری غرفه نمایشگاهی که دستمزد با متراژ متغیر خواهد بود و در صورت تایید طرح فاز۲ و نقشه های دارای اندازه موردنیاز خواهد بود
1 پیشنهاد
سلام، طراحی غرفه نمایشگاهی ، ابعاد ۳ در ۸ متر دهانه ۸ متر غرفه در رینگ نمایشگاه است. راست و چپ غرفه بسته و دیوار جلو فقط باز است طراحی ساده تا هزینه ساخت هم مناسب در بیاد.
سلام ما یک گوی به قطر ۱ متر با متریال مفتول داریم که میخواهیم در مرحله اول با کاغذ کاور شود و پس از پوشش نهایی یا کاغذهای مستطیل شکل ۱۵ سانتی متری به شکل نامنظم چیده شود .
0 پیشنهاد
یه بازی منچ آنلاین میخوام امکاناتش شبیه بازی ludo mania باشه. فقط میخوام امکان خرید سکه و نقد کردن سکه های بازی و قابلیت ویس بین بازیکنان رو داشته باشه. و از نظر گرافیکی متفاوت تر باشه نسبت به بازی Ludo mania
نیازمند چند اتد گرافیکی براساس توضیحاتی که عرض خواهم کرد هستم
<del></del>انگشتر طلا اندازه ها روی عکس هست در مدت دو روز
مدرک گواهینامه یا کارت شناسایی برای وریفای در سایت هتزنر لازم دارم
<p style="text-align: right;">به یک نفر مسلط به برنامه سالید ورک برای اموزش نیاز دارم که سالید ورک رو بهم به صورت انلااین اموزش بده</p> <p style="text-align: right;">مثلا برای بخش مقدماتی شامل موارد زیر و تمرین و رفع ایراد باشه و علاوه بر موارد زیر موارد تخصصی هم اموزش داده بشه</p> <ul style="text-align: right;"> <li>آشنایی اولیه با محیط کاری (Interface) نرم افزار و برخی منوها <ul> <li>روش ذخیره کردن و بازآوری (Restore) میزکار</li> <li>معرفی Task Pan</li> </ul> </li> <li>ساخت فایل جدید با استفاده از New <ul> <li>آشنایی با فضای Part ،Assembly و Drawing</li> <li>آشنایی اولیه با فایل Template</li> </ul> </li> <li>معرفی کلی فضای Part <ul> <li>مدیریت پنجره ها</li> </ul> </li> <li>واحدهای اندازه گیری (Units)</li> <li>خصوصی سازی محیط کاری سالیدورکس <ul> <li>آشنایی با گزینه Customize در منو Tools</li> <li>مدیریت منوها و میانبرها (Shortcut)</li> </ul> </li> <li>موارد پرکاربرد در بخش Options از منو Tools <ul> <li>گزینه File Location و روش معرفی فایل Template</li> <li>گزینه Backup/Recover</li> </ul> </li> <li>مدیریت فایل ها (File Management) <ul> <li>ذخیره سازی فایل ها</li> <li>آشنایی با چند قالب مختلف ذخیره سازی</li> <li>آشنایی با گزینه Reference</li> <li>آشنایی و آموزش کار با افزونه SOLIDWORKS Explorer</li> </ul> </li> <li>دستورهای بحث شده در این بخش: <ul> <li>Save As</li> </ul> </li> <li>اصول مدل سازی در سالیدورکس</li> <li>فضای Sketch <ul> <li>انواع روش های وارد شدن به فضای Sketch</li> <li>آشنایی با دستورهای ترسیمی</li> <li>آشنایی و کار با قیدها</li> <li>انواع روش های کشیدن موس (Drag)</li> <li>کار با گزینه Display/Delete Relations</li> <li>روش های ویرایش Sketch</li> <li>روش های خارج شدن از یک دستور</li> <li>توضیح گزینه For Construction</li> <li>منوی Spline Tools</li> </ul> </li> <li>دستورهای بحث شده در این بخش: <ul> <li>Normal to</li> <li>Line</li> <li>انواع قیدهای دو بعدی</li> <li>Centerline</li> <li>Circle</li> <li>Rectangle</li> <li>میانبر Space و منوی Orientation</li> <li>میانبر Scroll موس برای بزرگنمایی</li> <li>Pan</li> <li>Parallelogram</li> <li>انواع کمان (Arc)</li> <li>Zoom to fit</li> <li>Polygon</li> <li>Slot</li> <li>Ellipse</li> <li>Spline</li> <li>Spline on Surface</li> <li>Point</li> <li>Fillet</li> <li>Chamfer</li> <li>Trim</li> <li>Extend</li> <li>Offset</li> <li>Mirror</li> <li>Linear Sketch Pattern</li> <li>Circular Sketch Pattern</li> <li>Move</li> <li>Rotate</li> <li>Copy</li> <li>Scale</li> <li>Stretch</li> <li>Dimension</li> <li>انواع وضعیت اشکال در سالیدورکس (Fully Defined و ...)</li> <li>توضیح پنجره ی «Make Dimension Driven»</li> <li>بازسازی یا Rebuild</li> <li>حل دو مثال برای ترسیم دو بعدی (2D Sketch)</li> </ul> </li> <li>حل دو مثال برای ترسیم دو بعدی (2D Sketch)</li> <li>مدل سازی سه بعدی</li> <li>معرفی سربرگ Feature و دستورهای آن</li> <li>دستورهای ترسیمی سه بعدی</li> <li>دستورهای مربوط به بخش Reference Geometry</li> <li>دستورهای حذفی سه بعدی</li> <li>دستورهای ویرایشی</li> <li>دستورهای بحث شده در این بخش: <ul> <li>Boss/Base Extrude</li> <li>Revolved</li> <li>Reference Geometry</li> <li>Swept Boss/Base</li> <li>Loft</li> <li>Boundary</li> <li>Extrude Cut</li> <li>Revolved Cut</li> <li>Swept Cut</li> <li>Lofted Cut</li> <li>Boundary Cut</li> <li>Hole Wizard</li> <li>Fillet</li> <li>Linear Pattern</li> <li>Circular Pattern</li> <li>Curve Driven Pattern</li> <li>Sketch Driven Pattern</li> <li>Table Driven Pattern</li> <li>Fill Pattern</li> <li>Chamfer</li> </ul> </li> <li>دستورهای تکمیلی بخش Feature</li> <li>آموزش تغییر صفحه (Plane) و ترسیم Sketch «و توضیح گزینه Edit Sketch Plane»</li> <li>انواع منحنی ها</li> <li>ساخت Sketch از روی Curve</li> <li>دستورهای بحث شده در این بخش: <ul> <li>Shell</li> <li>Rib</li> <li>Draft</li> <li>Wrap</li> <li>Mirror</li> <li>Curve</li> <li>Simple Hole</li> <li>Scale</li> <li>Dome</li> <li>Freeform</li> <li>Indent</li> <li>Deform</li> <li>Flex</li> <li>مدیریت صحنه</li> <li>مدیریت نمایش</li> <li>اولویت اثر در Appearance</li> <li>کار با رنگ ها و طرح ها</li> <li>توضیحات قسمت Color/Image</li> <li>توضیحات قسمت Mapping و Surface Finish و Illumination</li> <li>آموزش اولیه رندر گرفتن</li> <li>برچسب ها یا Decals</li> <li>کار با ماسک</li> <li>مدیریت صحنه یا Scene</li> <li>محیط کاری یا Environment</li> <li>انواع نورها و دوربین</li> <li>دستور پیاده روی و ساخت پویانمایی ساده</li> <li>تغییر رنگ منحنی ها و ترسیم ها</li> <li>کار با مواد و تفاوت مواد با رنگ وطرح ها</li> </ul> </li> <li>دستورهای بحث شده در این بخش: <ul> <li>Zoom to Fit</li> <li>Zoom to Area</li> <li>Previous View</li> <li>View Orientation</li> <li>New View</li> <li>Link Views</li> <li>Display Style</li> <li>Hide/Show Items</li> <li>View Temporary Axes</li> <li>Section View</li> <li>کلید میانبر جابجایی صفحه یا Pan</li> <li>کلید میانبر دوران صفحه</li> <li>Edit Sketch or Curve Color</li> <li>Shadow in Shaded Mode</li> <li>Perspective</li> <li>Ambient Occlusion</li> <li>کلید میانبر کپی کردن و چسباندن رنگ ها</li> <li>طراحی لیوان</li> <li>طراحی فنر</li> <li>طراحی یک قطعه مکانیکی</li> <li>طراحی یک بطری</li> <li>دستورهای بحث شده در این بخش <ul> <li>مرور بخشی از دستورهای بحث شده تا اینجا</li> <li>Convert Entities</li> <li>Render Resolution</li> </ul> </li> </ul> </li> <li>معادله نویسی و ایجاد روابط مختلف و آشنایی با Global Variables</li> <li>استفاده از Feature در معادله نویسی</li> <li>طراحی چرخ دنده با استفاده از معادلات</li> <li>پیکربندی</li> <li>مقدمات بخش اسمبلی</li> <li>معرفی دو سیستم طراحی «از پایین به بالا» و «از بالا به پایین»</li> <li>روش های وارد کردن قطعات به فضای اسمبلی</li> <li>آشنایی اولیه با قیود فضای اسمبلی</li> <li>معرفی بخش Selection</li> <li>معرفی پنج تارنمای رایگان برای قطعات آماده مورد نیاز در سالیدورکس</li> <li>کار با از جعبه ابزار <ul> <li>بخش Structural Steel</li> <li>بخش Beam Calculator</li> <li>بخش Grooves</li> <li>بخش بادامک یا Cams</li> <li>بخش Bearing Calculator</li> <li>ملاحضاتی برای استفاده از قطعات جعبه ابزار</li> <li>اضافه کردن قطعه به جعبه ابزار</li> <li>بخش Customize Hardware</li> <li>Smart Fasteners</li> </ul> </li> <li>بخش Assembly Features</li> <li>حالت های مختلف فایل اسمبلی</li> <li>تبدیل یک فایل خارجی (External) به یک فایل داخلی (Virtual)</li> <li>معرفی انواع Mate ها <ul> <li>Standards Mates</li> <li>Advanced Mates</li> <li>Mechanical Mates</li> </ul> </li> <li>Pattern ها در اسمبلی</li> <li>نمای انفجاری یا Exploded View</li> <li>تغییر زمان پویانمایی در نمای انفجاری</li> <li>Snapshot</li> <li>قطعات هوشمند</li> <li>Layouts</li> <li>Block</li> <li>ساخت قطعات اسمبلی از روی بلوک ها</li> <li>ابزارهای تشخیصی <ul> <li>Interference Detection</li> <li>Clearance Verification</li> <li>Hole Alignment</li> <li>Sensors</li> </ul> </li> <li>دستورهای بحث شده در این بخش: <ul> <li>معرفی حالت Fix و Float در فضای اسمبلی</li> <li>کلید میانبر جا به جا کردن LMB+drag</li> <li>کلید میانبر دوران – RMB drag</li> <li>کلید میانبر کپی کردن – Ctrl+LMB drag</li> <li>مقیدسازی چندگانه</li> <li>دستور Move Component</li> <li>Hole Series</li> <li>Weld Bead</li> <li>Select Other</li> <li>Belt/Chain</li> <li>Resolved Mode</li> <li>Light Weight Mode</li> <li>Large Assembly Mode</li> <li>Large Design Review</li> <li>Copy with Mates</li> <li>Make Virtual</li> <li>Comment</li> <li>View Mates</li> <li>Coincident Mate</li> <li>Parallel Mate</li> <li>Concentric Mate</li> <li>Perpendicular Mate</li> <li>Tangent Mate</li> <li>Distance Mate</li> <li>Angle Mate</li> <li>Lock Mate</li> <li>Symmetric Mate</li> <li>Width Mate</li> <li>Path Mate</li> <li>Linear/Linear Coupler Mate</li> <li>Angle Limit Mate</li> <li>Distance Limit Mate</li> <li>Cam Mate</li> <li>Hinge Mate</li> <li>Gear Mate</li> <li>Rack Pinion Mate</li> <li>Screw Mate</li> <li>Universal Mate</li> <li>Use for Positioning Only</li> <li>Feature Driven Component Pattern</li> <li>Mirror Component</li> <li>Explode Line Sketch</li> <li>کلید میانبر Take Snapshot ،Alt+Space (Take Snapshot shortcut Alt+Space)</li> <li>Show Hidden Components</li> <li>حل چند تمرین عملی برای فضای اسمبلی</li> </ul> </li> </ul> <ul> <li style="text-align: right;">Standard 3 View</li> <li style="text-align: right;">Projected View</li> <li style="text-align: right;">Auxiliary View</li> <li style="text-align: right;">Section View</li> <li style="text-align: right;">Half Section</li> <li style="text-align: right;">Detail View</li> <li style="text-align: right;">Broken-Out Section</li> <li style="text-align: right;">Break</li> <li style="text-align: right;">Crop View</li> <li style="text-align: right;">Alternate Position View</li> <li style="text-align: right;">Model Items</li> <li style="text-align: right;">DimXpert</li> <li style="text-align: right;">Autodimension</li> <li style="text-align: right;">Align</li> <li style="text-align: right;">Smart Dimension</li> <li style="text-align: right;">Horizontal Dimension</li> <li style="text-align: right;">Vertical Dimension</li> <li style="text-align: right;">Baseline Dimension</li> <li style="text-align: right;">Ordinate Dimension</li> <li style="text-align: right;">Chamfer Dimension</li> <li style="text-align: right;">Balloon</li> <li style="text-align: right;">Auto Balloon</li> <li style="text-align: right;">Magnetic Line</li> <li style="text-align: right;">Surface Finish</li> <li style="text-align: right;">Weld Symbol</li> <li style="text-align: right;">Hole Callout</li> <li style="text-align: right;">Geometric Tolerance</li> <li style="text-align: right;">Datum Feature</li> <li style="text-align: right;">Datum Target</li> <li style="text-align: right;">Block</li> <li style="text-align: right;">Center Mark</li> <li style="text-align: right;">Centerline</li> <li style="text-align: right;">Area Hatch/Fill</li> <li style="text-align: right;">Revision Cloud</li> <li style="text-align: right;">Group</li> <li style="text-align: right;">Note Pattern</li> <li style="text-align: right;">General Table</li> <li style="text-align: right;">Hole Table</li> <li style="text-align: right;">Bill of Material (BOM)</li> <li style="text-align: right;">Revision Table</li> <li style="text-align: right;">Change Layers</li> <li style="text-align: right;">Save Sheet Format</li> </ul>
سلام ، فردی مسلط به طراحی و ساخت موشن گرافی های حدودا 3 دقیقه ای نیازمندم حدود 1000 تا متن آموزشی کوتاه در زمینه طب سنتی دارم میخوام به موشن تبدیل بشه. ما تهران هستیم. لطفا نمونه کار و قیمت اعلام کنید. برای هر موشن حداکثر 250 هزار تومان میتونیم پرداخت کنیم نمونه موشن مورد نظر رو پیوست کردم (نریشن هم داریم خودمون)
ارائه طرح سه بعدی و نقشههای فاز 2 برای شورومی به مساحت 155 متر مربع
سلام پروژه عبارت است از مدلسازی سه بعدی Ansys دو سلول باتری که به شکل دو مستطیل با ابعاد مشخص و فاصله مشخص از یکدیگر قرار گرفته اند. انتقال حرارت از یک باطری به سیال مجاور و همچنین انتقال حرارت بین دو باطری با جریان هوای بین آنهاست. ضمنا یکی از دو سلول دچار افزایش دمای 1200C میشود که پدیده تغییرفاز و Thermal runaway رخ میدهد. مدلسازی تغییرات دمایی بر اساس زمان مدنظر است.
4 صفحه
1402 پارس فریلنسر. تمام حقوق محفوظ است.