با پارس فریلنسر به راحتی کسب درآمد کنید
زمان تحویل: 2 روز
53 روز پیش
0 پیشنهاد
پلاگین ffmpeg روی سرور مجازی که از قبل سرور hls راه اندازی شده نصب میشود و بصورت اتوماتیک لینک مثلا 1080p را که در پیشخوان وردپرس وارد میکنیم بصورت خودکار لینک بقیه کیفیت ها مثل 720p و 480p را وارد میکند، نیاز به این هست که بصورت اختصاصی نوشته بشود.
بودجه
زمان تحویل: 30 روز
139 روز پیش
2 پیشنهاد
سلام ما یک اتوماسیون اداري تحت وب ASP.Net داریم که میخوایم مطابق رویه هاي جدید شرکت و همچنین رفع باگ هاي قبلی، چندین اصلاح بر روي آن ایجاد کنیم. انتظار می رود پشتیبانی رایگان براي دوره اي حداقل 1 ماهه تا حصول اطمینان از صحت کار مدنظر در بخش هاي مختلف توسط اجرا کننده در نظر گرفته شود. بعلاوه انتظار می رود که از این سورس براي دیگران استفاده نشود و حقوق مالکیتی آن رعایت شود. تحویل بصورت فاز به فاز باید صورت پذیرد بصورتی در موعد مقرر موارد ارسال گردد در غیر این صورت پروژه لغو میشود.
249 روز پیش
4 پیشنهاد
سلام خدمت مهندیسن گرامی . ما هاستی داریم که روی آن 2 تا سایت فعال کرده بودیم به تبع دارای دو دیتابیس نیز بود -بعد از هک و مشکلات فیشینگ روی یکی از سایت ها،به ناچار سایت غیر فعال و پاک شد اما در حال حاضر مشکلی که از طرف هاستینگ برای ما ارسال شده در رابطه با افزایش پروسس منابع هاست هست : "کاربر گرامی مشکل پروسس سرویس شما در حال ایجاد اختلال در سرور می باشد این مورد را پیگیری نمایید در صورت عدم پیگیری مجبور به انسداد سرویس شما هستیم این مورد را پیگیری نمایید" 1- نیاز به فردی داریم که تخصص دیتابیس داشته باشه تا سایت فعال ما از بین نره 2-کد یا کوئری مشکل دار بررسی بشه تا افزایش منابع نداشته باشیم 3-پس از بررسی و حل، اگر مشکل وجود نداشت و مربوط به کم بودن منابع هاست بود به ما اطلاع بدهند تا منابع رو افزایش بدیم در ضمیمه عکسی که هاست برای ما ارسال کرده است رو قرار میدهم تا پیشنهادات جهت تعمیر ارسال نمایید . با توجه به اینکه به طراح سایت دسترسی نداریم نیاز هست که حتما صفر تا صد بررسی توسط مهندس گرامی که پیشنهاد ارسال میکند، انجام شود .
زمان تحویل: 5 روز
342 روز پیش
سلام میخواستم با نرم افزار sql server 2019 دیتابیسی بنویسید سه تا جدول داشته باشد و 40 تا کوئری بنویسید ذخیره کنید ستون های جدول، رکوردهای جدول (هر کدام 10 الی 20 تا) و کوئری ها رو خودم مینویسم و براتون میفرستام.
زمان تحویل: 0 روز
مدتها پیش
1 پیشنهاد
بسمه تعالی این یک مناقصه است نه یک مزایده و از اینکه با دقت مطالعه میفرمایید کمال تشکر داریم. ما یک موسسه آموزشی هستیم که نمایندگی اعطا میکنیم خدمات ذیل را نیازمندیم،البته نیازمند پیشنهادات و راهکارهای دیگری هم که طراح و برنامه نویس در جهت بهبود و جذابتر شدن سایت و اپلیکیشن هستیم. لطفا مطالب را با دقت مطالعه بفرمایید و در صورت توانایی واقعی موارد بسیار مهم مانند پشتیبانی ، تضمین تحویل و تضمین انجام به طوری که در صورت عدم حضور شما پس از انجام پروژه با شخص یا اشخاص دیگر، قابل توسعه و یا تغییر باشد ، ارائه رزومه قابل استناد ، پیام دهید تا در این موارد صحبت کنیم. برنامه در چهار سطح(نمایندگان،مربیان،دانش آموزان و افراد ازاد)میباشد که درخواست ما طراحی و ساخت در قالب وب سایت و اپلیکیشن موبایلی اندروید و آی او اس است. 1) ثبت نام و احراز هویت هر ثبت نام کننده با در نظر گرفتن اینکه 1- طوری احراز شود که اطلاعات دقیق وارد نمایند 2- کمترین زمان از کاربر گرفته شود تا منصرف نشود 3- ثبت نام برای سطح دانش اموزان ، به تنهایی بتوانند ثبت نام کنند و هم اینکه نماینده بتواند یک پیش ثبت نام انجام دهد و تکمیل اطلاعات پروفایل دانش آموز را شخص دانش اموز انجام دهد. بخش ثبت نام پروفایل هر نماینده و یا مربی و یا دانش آموزش زمان تکمیل پروفایل تمام مشخصات فضای مجازی و تمام راههای ارتباطی خود را تکمیل نماید. نکته مهم: دانش آموزان ثبت نامی پس از ورود و ثبت نام ممکن است چندین ترم با موسسه ارتباط داشته باشد و پس از گذراندن هر ترم به ترمهای بالاتر ارتقا و هر ترم گواهینامه و یا کارنامه مخصوص همان ترم را دریافت میکنند که نمرات توصیفی میباشد.ضمن اینکه برای مربیان هم همین موارد صادق است. مخصوصا زمانی که نماینده ای وارد سیستم میشود آن را اجبار به گذراندن دوره های اجباری نمایندگی کنیم و همچنین الزام به تشکیل پیج اینستاگرام با اهداف موسسه و کانالهای یوتیوپ،تماشا،نماشا و ... باشد و طبق همین موارد هر نماینده را بتوانیم با توجه به فعالیتهای ان نماینده اعم از حضور در فضای مجازی ، فروش و جذب خوب دانش آموزش ، افزایش فروش ، ارتباط موثر با موسسه ، امتیاز بندی و طبقه بندی شود که در نهایت منجر به باشگاه مشتریان شود. یعنی با همین امتیازات بتوانیم نماینده ها را درجه بندی از لحاظ فروش و جذب دانش آموز ، ارتباط موثر ، تبلیغات خوب و..... کنیم. 2) فروشگاه آنلاین که شامل درگاه پرداخت و اتصال به اداره پست یا تیپاکس جهت تعیین هزینه ارسال و ارسال و پیک ، بسته به دلخواه نماینده یا تعیین شخص سفارش دهنده از چه طریقی ارسال شود، باشد. در این قسمت ما در نظر داریم که به دو صورت اعمال شود ، 1- اقلام یا همان اجناسی که فقط نمایندگان موسسه با موسسه قرارداد رسمی دارند بتوانند ملاحظه و انتخاب و خرید نمایند و فاکتور صادر شود و....... 2- یک بخش هم اجناسی که عموم مردم هم بتوانند ببینند و خرید نمایند.ضمنا همه این موارد ارتباط با بخش حسابداری و انباری داری دارند. به همراه بخش انبارداری و حسابداری کامل عمومی و آموزشی 3) امکان تعریف انواع دوره های آموزشی و آموزش آنلاین که همان کلاسهای آنلاین و افلاین را بتوان ضبط و در صورت نیاز برای نفراتی که موفق به شرکت در کلاس آنلاین(لایو) نشدند ، کلاس را بصورت مجازی(کلاس ضبط شده) ببینند. البته در این قسمت هم موارد خرید و پرداخت و حسابداری و ... مطرح میباشد. مانند فیلیمو فیلمها قابل دانلود و .... نباشد 4) امکان ارسال اسامی ثبت شده دانش آموزان جهت صدور مدرک برای دانش آموز و هم برای مربیان باشد و همچنین امکان تعریف آزمون انلاین ازمایشی،اصلی. برای مربیان امکان ثبت نمرات ، حضور و غیاب و ..... و نهایتا تایید مدرک و انتقال تاییدیه جهت صدور مدرک به نماینده و نهایتا توسط موسسه مدرک صادر شود. طراحی و اجرای بانک سوالات به طوری که هر زمان نیاز بود سوالات را تغییر داد و ضمن اینکه بتوانیم سوالات را در سطوح مختلف سخت ، خیلی سخت ، متوسط ، آسان داشته باشیم تا در زمان طراحی آزمون سوالات در سطوح مختلف به دانش آموز ارائه داد. تذکر1: موارد لحاظ کردن تخفیف و موارد این چنینی در همه مواردی مانند فروشگاه ، تعریف انواع دوره ها یا هر مواردی که ممکن است در اینده نیاز به لحاظ کردن تخفیف و .... باشد، در آن دیده شود. تذکر2 : هر نماینده قبل از شروع به کار، حتما تمامی کلاسهای مربوط به نمایندگی را آموزش ببیند و سپس اجازه خرید داشته باشد و نهایتا باشگاه مشتریان راه اندازی شود. تذکر3: امکان داشتن امضا الکترونیکی معتبر باشد تا زمان عقد قرارداد با نمایندگان باشد(توضیحا اینکه افراد متقاضی نمایندگی زمانی که وارد سیستم میخواهند بشوند باید قراردادی که از سمت موسسه تنظیم شده و به صورت تیپ میباشد را تایید و امضا نمایند و مربیان خود را معرفی و ثبت نام کنند تا بتوانند به عنوان نماینده در سیستم معرفی شوند،ضمن اینکه نماینده کلاسهای اجباری دارند برای نماینده شدن که در ایتم شماره1 ، پاراگراف دوم به ان اشاره شده است). 5) داشتن بازیهای سرگرم کننده و آموزشی به جهت وابسته شدن دانش آموزان موسسه به سایت و اپلیکیشن موسسه تا بتوانیم در اینده از این موضوع کسب درامد نماییم. 6)امکان چت لایو با دانش آموزان ،مربیان ،نمایندگان و ....(مانند پیام رسان شاد امکاناتی مانند گذاشتن استوری یا ارسال نوتیفیکیشنهای مختلف جهت اطلاع رسانی یا اسلاید شوهای متفاوت که این قابلیت در اپلیکیشن بیشتر کاربرد دارد یا ارسال تکست و فایل صوتی و عکس و فیلم باشد. 7) امکان گزارش گیری در همه سطوح فقط برای مدیران 8) ارسال پیام انبوه و تماس سیستمی در سطوح مختلف 9)تعریف انواع آزمونها و ثبت نام جهت مسابقات دوره ای و پایانی و آزمون های انلاین 10) داشتن رابط کاربری فوق العاده ساده و زیبا 11) طراحی کلاس افلاین و جلسه به جلسه مانند یک مدرسه واقعی اما در قالب مجازی 12) کاریابی آموزشی ، به طور مثال همه مربیان موسسه نمونه آموزشهای خود را در دروس مختلف به نمایش میگذارند تا بتوانند شاگردهای خصوصی به صورت مجازی جذب نمایند و از این طریق کسب درامد نمایند و درصدی از این درامد به موسسه برسد. 13) فروشگاه آنلاین برای نمایندگان و مربیان و خانواده های آنها یا هر شخص دیگری که در سیستم موسسه میباشد بتواند اجناس یا خدمات خود را با مدیریت موسسه به فروش بگذارد 14) استفاده از هوش مصنوعی در تمام سیستم و سطوح بخصوص در بخش آزمون گیرنده (زبان طبیعی) شبیه سازی شخص آزمون گیرنده بدون متوجه شدن آزمون دهنده 15) ارتباط تلفن ههای وویپ با سایت ، از انجایی که نرم افزار ایزابل سرویسهایی برای ارتباط با سایت دارد که بتوانیم با استفاده از این سرویسها کمک بزرگی به بخش با شگاه مشتریان و نتیجتا فروش و خدمات بهتر به مشتری داد ، نیازمند این بخش هستیم تا بتوانیم به طور مثال وقتی مشتری با موسسه تماس گرفت خلاصه اطلاعاتی را بروی سایت از ان مشتری نشان دهد که مثلا فلان نماینده زیاد صحبت میکند اما خرید ان زیاد است و یا بد برخورد است یا هر مشخصه ای دیگر بتواند در ارائه خدمات ما کمک کند، یا در زمان تعطیلی موسسه به صورت اتوماتیک پیامک به پشتیبان موسسه و تماس گیرنده همزمان ارسال میکنند جهت پیگیری موسسه با تماس گیرنده و سرویسهای دیگر (سرویس وویپ از نرم افزار اوپن سورس ایزابل استفاده میشود) 16) تحلیل داده ها و جمع آوری اطلاعات از رقبا و بازار از طریق هوش مصنوعی جهت ارزیابی سیستم و انواع گزارشگیری 17) ارتباط سایت و اپلیکیشن موسسه با تلگرام و اینستاگرام و یوتیوپ به طور مثال رباتهایی که در تلگرام برای سهولت کار 18) استفاده از بیگ دیتا جهت تجزیه و تحلیل تقاضای مصرف کننده و همچنین زیاد کردن فروش خدمات و در صورت وجود مشکل ، رفع مشکلات کار توسط هوش مصنوعی. 19) سیستم تسک جهت پیگیری و انجام کارهای موسسه و نمایندگان و مربیان و دانش آموزان و یا هر شخصی که با موسسه ارتباط دارد.حضور و غیاب کارمندان موسسه و تسکهای پیگیری کاری کارمندان موسسه و تسکهای پیگیری نمایندگان و مربیان و دانش آموزان و پیگیری سیکل کل کارهای در گردش ، Crm,lms از طراحان محترم خواهشمندیم زمان دقیق انجام پروژه ، هزینه دقیق دستمزد پروژه وهزینه های جانبی مانند هاست و ... را مشخص و اعلام بفرمایید.
سلام يك برنامه مورد نياز است كه : 1 ) فقط يك پنجره براي انتخاب فايل اكسل (براي ويرايش و ايمپورت به ديتابيس) داشته باشد . 2 ) سورس برنامه در اختيار كارفرما قرار بگيرد 3 ) ترجيحا با زبان سي شارپ و يا پايتون نوشته شده باشد . 4 ) از ورود ركورد تكراري (داپليكيت) به ديتابيس جلوگيري كند . برنامه مورد نظر فايل اكسل را دريافت كرده و سپس جدول موجود در فايل اكسل را ويرايش كرده و به تيبل هاي ديتابيس ايمپورت مي كند .
یک سورس پروژه فلاتر که دارای بک اند هست میخوام حساب گوگل مپ اون وریفای بشه و به ومپ سرور هم متصل بشه و چند خط خطا هم داره
<p style="text-align: right;">نیازمند یک نرم افزار حسابداری تحت وب کدنویسی که تجاری بوده و تحت وب و تحت شبکه قابلیت اجرایی شدن را دارد و این نرم افزار ویژگی ها و امکانات زیر را دارا می باشد.</p> <p style="text-align: right;">تحت شبکه و تحت وب قابلیت اجرا داشته باشد یعنی اینکه در سرور مشتری قابل نصب بوده که برای نصب حتما باید قفل/دانگل سخت افزار و قفل نرم افزار و کدفعال سازی حتما باید وجود داشته باشد.</p> <p style="text-align: right;">برای تحت وب که بر روی سرور ما نصب می گردد فقط قفل نرم افزاری و کد فعال سازی نیازمند می باشد.</p> <p style="text-align: right;"><strong>ویژگی فنی مورد نیاز:</strong></p> <p style="text-align: right;">*این نرم افزار بر پایه دات نت کور می باشد.نسخه آن به دلخواه و صلاحدید برنامه نویس می باشد.(ترجیحا آخرین نسخه)</p> <p style="text-align: right;">*فرانت برنامه بر پایه react می باشد.</p> <p style="text-align: right;">*برای گزارشات از سه ابزار استیمول سافت یا کریستال ریپورت یا اس کی یول ریپورت سرویس استفاده گردد.</p> <p style="text-align: right;">*بانگ اطلاعاتی اس کی یو ال 2017 خواهد بود.</p> <p style="text-align: right;">*ریسپانسیو بر اساس تمامی سخت افزارها</p> <p style="text-align: right;"><strong>بخش اول : قفل نرم افزار ، سخت افزاری و کدفعال سازی بعد از هر بار آپدیت و افزودن نرم افزار جدید به قفل.</strong></p> <p style="text-align: right;">این نرم افزار باید دارای قفل نرم افزاری بوده که بر اساس اطلاعات سرور و بانک اطلاعاتی و اطلاعات سرور و سیستم های خریداری شده و یک سری اطلاعات دیگه ساخته می شود و این قفل برای هر کسب و کار یونیک بوده و در صورتی که اطلاعات سخت افزار تغییر کرد آن قفل از کار افتاده و به کاربر خطای متناظر را بدهد.</p> <p style="text-align: right;">قفل سخت افزاری هم فقط برای تحت شبکه قابل استفاده بوده و بصورت دانگل می باشد.</p> <p style="text-align: right;">برای این بخش حتما باید یک برنامه قفل ساز تحت وب نوشته شود تا بتوانیم برای هر مشتری و اطلاعات آن این قفل را بسیازیم.</p> <p style="text-align: right;"><strong>بخش دوم :ویژگی های فنی این نرم افزار به شرح زیر می باشد :</strong></p> <p style="text-align: right;">الف : پیکربندی و تنظیمات</p> <p style="text-align: right;">1-فرم شعب</p> <p style="text-align: right;">2-امکان تعریف کاربران جدید</p> <p style="text-align: right;">*امکان تعریف حقوق دسترسی به ازای هر منو ، فرم ، فیلد و اکشن به کاربر یا کاربران وجود داشته باشد.</p> <p style="text-align: right;">3-فرم تنظمیات نرم افزار</p> <p style="text-align: right;">4-فرم سال مالی</p> <p style="text-align: right;">*هر سال مالی یک تاریخ شروع و یک تاریخ پایان دارد.</p> <p style="text-align: right;">*هر کاربر در یک کسب و کار می تواند در سال مالی فعال خودش،فعالیت نماید.</p> <p style="text-align: right;">*امکان تعریف بی نهایت سال مالی در یک کسب و کار وجود داشته باشد.</p> <p style="text-align: right;">5-تعریف ارز</p> <p style="text-align: right;">6-تعریف نرخ برابری ارز</p> <p style="text-align: right;">7-روش های شماره گذاری اسناد</p> <p style="text-align: right;">8-ویجت ها</p> <p style="text-align: right;">9-پیکربندی نرم افزار</p> <p style="text-align: right;">جزئیات بیشتر به برنامه نویس ارائه می گردد.</p> <p style="text-align: right;">ب:اطلاعات پایه</p> <p style="text-align: right;">شامل فرم های زیر می باشد :</p> <p style="text-align: right;">* فرم لیست طرف مقابل</p> <p style="text-align: right;">در این فرم اطلاعات شرکت ها و اشخاص حقیقی قابل تعریف باشد که جزئیات فیلدهای مورد نیاز این فرم به برنامه نویس داده خواهد شد.این فرم شامل تب های زیر می باشد:</p> <p style="text-align: right;">تب اطلاعات اصلی</p> <p style="text-align: right;">تب آدرس و نشانی</p> <p style="text-align: right;">تب اشخاص مرتبط</p> <p style="text-align: right;">*فرم لیست مراکز هزینه</p> <p style="text-align: right;">*فرم لیست پروژه</p> <p style="text-align: right;">*فرم لیست قراردادها</p> <p style="text-align: right;">*فرم لیست صندوق ها</p> <p style="text-align: right;">*فرم لیست بانک ها</p> <p style="text-align: right;">*فرم لیست حسابهای بانکی</p> <p style="text-align: right;">* فرم لیست اعتبارات اسنادی</p> <p style="text-align: right;">*فرم لیست کارتخوان ها</p> <p style="text-align: right;">*فرم لیست گروه بندی کالا فروش</p> <p style="text-align: right;">*فرم لیست گروه بندی کالا انبار</p> <p style="text-align: right;">*فرم لیست گروه مشتریان</p> <p style="text-align: right;">*فرم سایر</p> <p style="text-align: right;">*فرم لیست تفصیلی ها</p> <p style="text-align: right;">نکته اول :هر کدام از فرم های فوق فیلدهای مورد نیاز خود را دارا می باشند که به برنامه نویس به جز داده خواهد شد.</p> <p style="text-align: right;">نکته دوم :در هر فرم امکان ایجاد ،ویرایش،حذف و چاپ اطلاعات وجود داشته باشد.</p> <p style="text-align: right;">نکته سوم : ممکن هست در حین اجرای پروژه یک یا دو فرم هم به این تفصیلی ها اضافه شود.</p> <p style="text-align: right;">نکته چهارم) در این نرم افزار ما 10سطح تفصیلی داریم که تنظیم آن در پیکربندی نرم افزار می باشد و صدور سند حسابداری بر اساس این تنظیمات و سطح انجام می گردد.</p> <p style="text-align: right;">ج-کدینگ حسابها</p> <p style="text-align: right;">کدینگ حسابها بر اساس تنظیمات قابل تنظیم است:</p> <p style="text-align: right;">دو نوع کدینگ در تنظیمات سیستم داریم :</p> <p style="text-align: right;">الف-کدینگ دولتی که شامل فرم حساب مستقل،گروه،کل،معین هستیم</p> <p style="text-align: right;">ب-کدینگ خصوصی که شامل فرم گروه حساب،حساب کل،حساب معین هستیم.</p> <p style="text-align: right;">بین این فرم ها رابطه پدر و فرزندی وجود دارد و اطلاعات فیلدهای مورد نیاز و ارتباط هر کدام از این فرم ها به برنامه نویس داده خواهد شد.</p> <p style="text-align: right;">در هر فرم ها باید امکان ایجاد ،ویرایش،حذف و چاپ اطلاعات وجود داشته باشد.</p> <p style="text-align: right;">در ضمن فرم معین با انواع تفصیلی ها ارتباط دارد که چگونگی این ارتباط ها با توجه به پیکربندی به برنامه نویس داده خواهد شد.</p> <p style="text-align: right;">د-اسناد حسابداری</p> <p style="text-align: right;">*تعریف انواع سند حسابداری</p> <p style="text-align: right;">*فرم لیست اسناد حسابداری</p> <p style="text-align: right;">در این فرم امکان صدور سند حسابداری برای کاربر وجود خواهد داشت.</p> <p style="text-align: right;">این فرم جزئیات خاص خودش را دارد که جزئیات اطلاعات خود را از فرم های مربوط به ردیف های 1 و 2 و 3 دریافت خواهد کرد که جزئیات اطلاعات این فرم و فیلدهای مورد نیاز در اختیار برنامه نویس قرار داده خواهد شد.</p> <p style="text-align: right;">در این فرم باید امکان ایجاد ،ویرایش،حذف و چاپ اطلاعات وجود داشته باشد.</p> <p style="text-align: right;">نکته ) امکان صدور سند حسابداری در هر سال مالی که کاربر فعال می کند وجود داشته باشد.</p> <p style="text-align: right;">نکته دوم) چاپ اسناد حسابداری بصورت تکی یا گروهی توسط کاربر در دو مدل عمودی و افقی بر اساس تحلیل ما وجود دارد.</p> <p style="text-align: right;">نکته سوم)وجود کلیدهای میان بر برای راحتی کار کاربر</p> <p style="text-align: right;">نکته چهارم) اسناد حسابداری توسط کاربر با دو وضعیت یادداشت و موقت ثبت خواهد شد.</p> <p style="text-align: right;">جزئیات بیشتر این فرم به برنامه نویس داده خواهد شد.</p> <p style="text-align: right;">*صدور سند تسعیر ارز</p> <p style="text-align: right;">تحلیل این فرم به برنامه نویس داده خواهد شد.</p> <p style="text-align: right;">ر-فرم صدور سند کل</p> <p style="text-align: right;">در این فرم امکان تجمیع اطلاعات بر اساس روزانه و ماهانه وجود خواهد داشت.نحوه عملکرد این فرم در اختیار برنامه نویس قرار داده خواهد شد.</p> <p style="text-align: right;">در این فرم باید امکان ایجاد ،ویرایش،حذف و چاپ اطلاعات وجود داشته باشد.</p> <p style="text-align: right;">ز-شماره گذاری اسناد</p> <p style="text-align: right;">با استفاده از امکانات این فرم،اسناد حسابداری صادر شده تا تاریخ مورد نظر کاربر از ابتدا شماره گذاری می گردد.</p> <p style="text-align: right;">د-کنترل اسناد</p> <p style="text-align: right;">1-رسیدگی اسناد:بر اساس این مکان،می توان قابلیت چرخش اسناد و تایید نمودن اسناد توسط کاربران را تعیین کرد.</p> <p style="text-align: right;">نکته )وجود این فرم از طریق تنظیمات نرم افزار تعیین خواهد شد.</p> <p style="text-align: right;">نکته دوم)گردش سند حسابداری برای کنترل و تایید به نوعی یک ورکفلو می باشد.</p> <p style="text-align: right;">2-قطعی کردن اسناد</p> <p style="text-align: right;">بر اساس این فرم وضعیت اسناد حسابداری صادر شده از موقت به قطعی تغییر خواهد کرد.</p> <p style="text-align: right;">نکته)امکان برگشت از قطعی کردن هم وجود دارد.</p> <p style="text-align: right;">ذ-عملیات پایان سال</p> <p style="text-align: right;">*بستن حسابهای سود و زیانی</p> <p style="text-align: right;">*فرم تعدیل ماهیت</p> <p style="text-align: right;">*فرم صدور سند اختتامیه</p> <p style="text-align: right;">*فرم صدور سند افتتاحیه</p> <p style="text-align: right;">در صورت وجود خطا در اطلاعات طبق تحلیل بنده،جزئیات آن به کاربر نمایش داده شود.</p> <p style="text-align: right;">جزئیات کارکرد هر کدام از این فرم ها و فیلدهای مورد نیاز در اختیار برنامه نویس قرار داده خواهد شد.</p> <p style="text-align: right;">ه-گزارشات حسابداری</p> <p style="text-align: right;">*مرور حسابها</p> <p style="text-align: right;">*گزارشات جامع</p> <p style="text-align: right;">*گزارش تجزیه سنی</p> <p style="text-align: right;">*گزارشات مقایسه ای</p> <p style="text-align: right;">و-چت بین کاربران</p> <p style="text-align: right;">هر کدام از گزارشات فوق امکانات و فیلدهای مورد نیاز خود را دارد که جزئیات این فیلدها در اختیار برنامه نویس قرار داده می شود.</p> <p style="text-align: right;">نکته ) ستون گزارشات قابلیت سورت شدن از کم به زیاد و بالعکس را باید داشته باشد.امکان فیلتر کردن اطلاعات هر ستون وجود داشته باشد.</p> <p style="text-align: right;">فرم های این نرم افزار باید از یک UI یکسان بهره مند باشند.یعنی همه فرم ها تا آن جایی که مقدور هست از یک ظاهر یکسان برخوردار باشند.برای این منظور دو قالب مدنظر می باشد که به برنامه نویس داده خواهد شد تا از آن استفاده کند.این قالب ها نیاز به راست چین شدن دارد.این قالب ها از طریق تم فارست گلچین شده است.</p> <p style="text-align: right;">نکته ) امکان جابجا کردن فیلدهای ستون ها در همه فرم ها وجود داشته باشد.یعنی امکان کم یا زیاد شدن ستونها وجود داشته باشد.</p> <p style="text-align: right;">نکته)امکان تعییین آلارم بر روی هر فرم بر اساس اکشن های ایجاد،حذف و ویرایش وجود داشته باشد.</p> <p style="text-align: right;">نکته ) امکان فیلتر کردن اطلاعات هر فرم وجود داشته باشد.</p> <p style="text-align: right;">نکته ) امکان چاپ اطلاعات در همه این فرم ها وجود داشته باشد.</p> <p style="text-align: right;">نکته ) امکان ارسال اطلاعات به اکسل و pdf و txt در همه فرم ها وجود داشته باشد.</p> <p style="text-align: right;">نکته ) امکان اکسپورت کدینگ حسابداری و تفصیلی ها از یک دیتابیس به دیتابیس دیگر وجود داشته باشد.</p> <p style="text-align: right;">نکته ) امکان اکسپورت اسناد حسابداری از یک دیتابیس به دیتابیس دیگر وجود داشته باشد.</p> <p style="text-align: right;">مجددا یادآوری می گردد که هر کدام از فرم ها دارای فیلدهای منحصر به فردی می باشد که جزئیات این فیلد ها و امکانات در اختیار برنامه نویس قرار می گیرد.</p> <p style="text-align: right;">در صورتی که پروژه تحویلی دارای باگ برنامه نویسی باشد به مدت زمان پروژه افزوده خواهد شد.</p> <p style="text-align: right;">از زمان اتمام پروژه نیازمند پشتیبانی رایگان 1 ماهه از نرم افزار می باشیم.در مدت پشتیبانی نرم افزار تست شده و درصورتی که خطا یا باگ برنامه نویسی مشاهده گردد به برنامه نویس جهت رفع اعلام می گردد تا مرتفع گردد.</p> <p style="text-align: right;">در نهایت ذکر این نکته ضروری است که نیازمندی های فنی به شرح فوق می باشد ولی فرم ها و فیلدهای آن در هر مرحله به جهت امنیتی ارائه خواهد شد.</p> <p style="text-align: right;">در حین اجرای کار ممکن هست تا 5 فرم به مستندات فنی فوق اضافه گردد که جزئیات آن به برنامه نویس داده خواهد شد و برنامه نویس لازم هست به این امر توجه ویژه داشته باشند.</p> <p style="text-align: right;">لازم به ذکر است مبلغ پروژه فقط زمانی آزاد می گردد که کل پروژه بصورت کامل تحویل گردد.امکان آزادسازی هیچ بخش از مبلغ این پروژه مقدور نمی باشد و در صورتی که پروژه بطور کامل تحویل گردد مبالغ پروژه آزاد می شود.</p> <p style="text-align: right;">سورس این نرم افزار بدون هیچ گونه رمزنگاری و ... به همراه اسناد و مستندات تولید نرم افزار در انتهای پروژه بی قید و شرط باید تحویل بنده گردد و سورس و منافع مادی و معنوی آن متعلق به بنده می باشد و برنامه نویس لازم هست به این مورد حتما توجه داشته باشد.امکان واگذاری هیچ بخش از مستندات و تحلیل و قالب این نرم افزار به غیر برای برنامه نویس وجود نداشته و برنامه نویس با قبول این پروژه محرمانگی این پروژه را پذیرفته است.</p> <p style="text-align: right;">قالب مد نظر برای برنامه فوق تائید شده و به برنامه نویس جهت فارسی سازی و استفاده داده خواهد شد.</p>
میخوایم یک سری امکانات اضافه بشه به قیمت دکان برای فروشنگان و مشتریان که در واقع چند گزینه ساده به شرح زیر هستند. 1 - گزینه امکان عودت دادن محصول توسط مشتری در زمان معین. یعنی تعیین یک زمان مثلا 10 روزه برای امکان ارجاع دادن محصول بنا به دلایل مورد قبول! و البته ارسال اعلان به صورت پیامک یا ایمیل برای فروشنده. 2 - امکان درج شناسه محصول ارسالی توسط فروشنده در فاکتور فروش و در واقع الزامی هم باشه. یعنی باید فروشند وقتی که قصد ارسال داره باید شناسه بین المللی اون محصول و وارد کنه. 3 - تایید اصالت محصول توسط مشتری یعنی تا زمانی که خریدار که دارای مدت معین برای تایید هست اون محصول رو تایید نکنه گول به حساب فروشنده ارسال نشه و امکان برداشت نباشد. این مواردی هستند که لازم داریم و روی دکان هستند سیستم ارسال پیامک و ایمیل موجود میباشد!
<div class="project-description"> باسلام، به یک نفر مسلط به زبان جنگو ( پایتون ) نیاز دارم جهت تکمیل پروژه. پروژه مونولیت بوده به میکرو سرویس تبدیلش کردیم. قسمت کمی از فایل داکر و تقریبا کل فایل کلود باقی مانده. توضیحاتم به صورت ویدئو میخواهم. لینک ریپو که تا کجای پروژه انجام شده داده میشود. </div>
<div class="project-description"> با سلام در این پروژه به زبان پایتون باید برای دوتا میکروسرویس داکر گذاشته شود تقریبا بیشتر از نصف پروژه انجام شده توضیحات بیشتر بعد از قبول کردن پروژه مهلت فقط 1 روز تا ساعت 7 شب 9 خرداد </div>
سلام درود شخصی مسلط به درس طراحی الگوریتم برای توضیح مثال های جزوه ای که بارگزاری کرده ام با تشکر
2 صفحه
1402 پارس فریلنسر. تمام حقوق محفوظ است.