پروژههای برون سپاری شده در پارس فریلنسر | به عنوان فریلنسر روی پروژههای برنامه نویسی و فناوری پیشنهاد همکاری ثبت نمایید.
زمان تحویل: 10 روز
181 روز پیش
1 پیشنهاد
ما به دنبال یک متخصص با انگیزه و با تجربه در زمینه بازیابی اطلاعات از دیتابیس SQLite هستیم. در این نقش، شما مسئول بازیابی و استخراج داده های ارزشمند از یک دیتابیس SQLite با ساختار مشخص خواهید بود که اطلاعات آن به صورت باینری ذخیره شده است. مسئولیت ها: بازیابی و استخراج اطلاعات از دیتابیس SQLite تحلیل و رمزگشایی داده های باینری مهارت های ضروری: تسلط کامل به دیتابیس SQLite و ساختار آن تجربه گسترده در کار با فرمت های باینری و رمزگذاری داده ها توانایی قوی در تحلیل و حل مسئله درک عمیق از ساختارهای داده و الگوریتم ها
بودجه
زمان تحویل: 60 روز
4 پیشنهاد
لیست کامل نیازمندیهای پروژه 1. ساختار و ویژگیهای اصلی اپلیکیشن • نوع اپلیکیشن: وب اپلیکیشن با ظاهر فلش کارت (پشت و رو). • پشتیبانی از زبان: کاملاً سازگار با فارسی (RTL، فونت مناسب، ورودی/خروجی UTF-8). • دامنه و هاست: o دامنه: دارم o هاست: هاست اشتراکی لینوکس با cPanel و MySQL. و PHP version: 8.3.19 2. دستهبندیها • انواع دستهبندی: o مقطع (مثل: علوم پایه، پره اینترنی، دستیاری،...) o درس (مثل: داخلی، جراحی، اطفال،....) o مبحث (مثل: کبد، کیسه صفرا، آنمی، رشد و نمو،...) o موضوع (مثل: سیروز، غربالگری بینایی، سیستیک فیبروز،...) o نوع (شناسنامه دار، تالیفی) o در صورتی که شناسنامه دار انتخاب شود یک کادر باز شود که شناسه در آن نوشته شود ( مثل: پره انترنی اسفند 1403) • مدیریت دسته بندیها: o فقط مدیر میتونه دسته بندیها رو ایجاد، ویرایش یا حذف کنه. o دسته بندیها میتونن ساختار درختی داشته باشن (مثلاً مبحث زیر درس). 3. فلش کارتها • ساختار فلش کارت: o هر کارت شامل پشت و رو (مثل سؤال/جواب). o پشتیبانی از متن، صدا و تصویر برای هر دو طرف کارت. o در زیر هر فلش کارت 2 دکمه " درست" (سبز رنگ) و "نادرست" ( قرمز رنگ) و نارنجی رنگ "افزودن به علاقه مندی " و خاکستری رنگ " گزارش خطا" باشد o با زدن دکمه درست کارت به خانه بعدی می رود o با زدن دکمه نادرست کارت به خانه اول باز می گردد o با افزودن به علاقه مندیها از چرخه لایتمن خارج و در خانه علاقه مندی در فضای کاربری شخص قرار می گیرد o با زدن دکمه ارسال گزارش کادری ایجاد شود تا بتوان شرح پیشنهاد یا اشتباه ارسال شود • ایجاد فلش کارت: o هر کاربر ثبت نام شده میتونه بدون نیاز به مجوز خاص، فلش کارت جدید ایجاد کنه. o فلش کارتها فقط توی دستهبندیهایی که احتمالاً یعنی ظرفیتشون پر نشده قابل افزودن هستن. o فلش کارتهای جدید برای تأیید به مدیر ارسال میشن. o تا قبل از تایید فلش کارت کاربر میتونه فلش کارت رو ادیت کنه • تأیید فلش کارت: o مدیر فلش کارتها رو بررسی و تأیید/رد میکنه. o وضعیت فلش کارت: در انتظار (pending)، تأییدشده (approved)، ردشده (rejected). • نمایش تعداد تأییدها: o هر کاربر توی پنل کاربریش میتونه تعداد فلش کارتهای تأییدشده خودش رو ببینه. o آمار کلی فلش کارتهایی که تایید شده به تفکیک هر درس میتونه ببینه 4. سیستم کاربران • انواع کاربران: o مدیر: ایجاد دستهبندی، تأیید فلش کارتها، مدیریت کلی. o ادیتور: میتونه قلش کارتها رو ادیت و تایید کنه ولی نمیتونه دسته بندی رو تغییر بدهد o کاربر عادی: مشاهده فلش کارتها، ایجاد فلش کارت جدید، مشاهده تعداد کارتهای تأییدشده. • دسترسی کاربران عادی: o همه کاربران ثبت نامشده میتونن فلش کارتها رو ببینن. o برای ایجاد فلش کارت نیازی به مجوز خاص نیست، فقط باید توی دسته بندیهای مجاز باشه. • احراز هویت: o فرم ثبت نام کاربر میخوام اینجوری باشه که اول یه کادر باشه که بنویسه شماره موبایلتو وارد کن، بعد از دریافت شماره موبایل و بررسی اعتبار سنجی یه کد 4 رقمی برای کاربر پیامک بشه ( پنل پیامک هم دارم) بعد از وارد شدن کد توسط کاربر، بره به صفحه بعد، تو صفحه بعد، نام و نام خانوادگی و پسورد رو از کاربر بگیره و در پایین صفحه یه دکمه به اسم شروع باشه که با زدن اون وارد محیط وب اپ میشه o در آینده فقط با یوزر و پسورد میتونه وارد بشه o هر کاربر میتونه اکانت خودش رو به شخص دیگه انتقال بدهد، این امکان در فضای کاربری شخص فراهمه که بعد از انتقال تمام اطلاعات کاربر به شماره تلفن جدید منتقل میشه و شماره تلفن قبلی از دیتابیس پاک میشه o هر کاربر در بدو ورود یوزر هست که بعدا توسط مدیر اگه لازم باشه ادیتور میشه و فلش کارتهای در دسته بندی خاص بهش واگذار میشه 5. سیستم مرور فلش کارتها • ادامه مرور: o کاربران میتونن مرور فلش کارتها رو از جایی که دفعه قبل متوقف کردن ادامه بدن. o کاربرها در فضار کاربریشون میتونن چند تا تاریخچه مرور داشته باشن تحت عنوان مرورهای من o این مرورها میتونه تو درسای مختلف باشه که کاربر میتونه ادامشو دنبال کنه o توی پنل کاربری، علاوه بر تعداد کارتهای تأییدشده، یه بخش آماری باشه که نشون بده کاربر چند کارت مرور کرده، چند کارت به علاقهمندیها اضافه کرده، یا توی کدوم درسها فعالتره. o • سیستم لایتنر (G5): o فلش کارتهایی که به علاقهمندیها اضافه نشن، وارد سیستم لایتنر (الگوی تکرار حافظه) میشن. o سیستم لایتنر باید بر اساس الگوی G5 (احتمالاً 5 مرحله تکرار) کار کنه. o کاربر بتونه خانه های بیشتری با فواصل مرور مد نظرش ایجاد کنه 6. سیستم پرداخت و پاداش • محدودیت مطالعه: o کاربران بعد از مطالعه 100 فلش کارت در هر درس، برای ادامه باید هزینه اون درس رو بپردازن. • تقسیم درآمد: o هزینههای دریافتی از کاربران، بین کاربرانی که فلش کارتهای تأییدشده اون درس رو ایجاد کردن، تقسیم میشه. o بعد از کم کردن 20 درصد هزینه از درآمد کلی که به حساب مدیر میره بقیه هزینه ها به تناسب تقسیم میشن (بر اساس تعداد کارتهای تأییدشده هر کاربر). 7. سایر ویژگیها • رابط کاربری: o طراحی تعاملی برای فلش کارتها (مثل انیمیشن چرخش). o پشتیبانی از فونتهای فارسی (مثل Vazir). o طراحی RTL با فریمورکهایی مثل Bootstrap. • امنیت: o جلوگیری از حملاتی مثل SQL Injection و XSS. o مدیریت امن فایلهای آپلودشده (صدا و تصویر). ________________________________________ اعلانها (Notifications): o اعلان برای یادآوری مرور کارتها بر اساس سیستم لایتنر. (اگر موردی اضافه بر این به ذهنتون میرسه بگید، افراد دارای نمونه کار مشابه در اولویت هستند،خیلی عجله ندارم ولی نظم و خوش قولی و سلیقه خیلی برام مهمه، حرفی که میزنید پای حرفتون باشید، برمبنای صداقت بریم جلو) ( لطفا بفرمائید در فرانت و بک چه پلنی دارید؟)
182 روز پیش
2 پیشنهاد
هدف توسعه و رفع برخی اشکالات پلاگین ورد پرسی برای ارتباط بین نرم افزار حسابداری و سایت فروشگاهی ووکامرس است. پلاگین در حال حاضر فعال و در حال اجراست که میتوانید آنرا در مخزن وردپرس به آدرس https://fa.wordpress.org/plugins/landa-sme مشاهده کنید. تغییرات مورد نظر عبارتند از: 1. حذف سابقه یکسان سازی سفارشها، یا یک سفارش خاص 2. حذف سابقه یکسان سازی کالاها، یا یک کالای خاص 3. همسان سازی سفارشها، در صورتیکه یک سفارش پیشتر ارسال شده باشد متوقف شده و سایر سفارشها را هم نمیفرستد خطای سفارش ناقص است 4. امکان یکسان سازی موجودی کالا از لاندا. موجودی لاندا در سایت هم بروز رسانی شود. یا به ازای یک کالا خاص بروز رسانی شود 5. حذف، خالی کردن رخدادهای قبلی 6. بروز رسانی قیمت فروش از لاندا 7. برگشت از فروش کی فراخوانی میشه 8. اطلاعات فاکتور کامل نیست در همگام سازی سفارشها 9. وقتی فاکتوری ارسال میشود، امکان ابطال، حذف فاکتور از طریق ووکامرس داشته باشد 10. در همگام سازی سفارشها به صورت پیشفرض تاریخ سال جاری باشد 11. پس از ارسال دستی یک سفارش به لاندا صفحه رفرش نشود 12. امکان ارسال دسته ای به لاندا در بخش سفارشها 13. بررسی ارسال اتوماتیک، به نظر میرسد ارسال اتوماتیک به لاندا فعال نیست یا شرایطش با وضعیت در حال انجام ارسال نمی شود 14. ارسال دوباره به لاندا. ممکن است فاکتوری در لاندا حذف شده باشد 15. در جدول لاگ یکسان سازی لاندا، زمان خالی است یک جلسه آنلاین برای توضیح موارد نر نظر گرفته شده است.
184 روز پیش
3 پیشنهاد
طراحی UI سایت برای Reactjs و ترجیها با ant Design ریسپانسیو کاملا سازگار با PC و موبایل (جهت PWA) دارای صفحات عمومی (قبل از لاگین) صفحه اصلی / خدمات / درباره ما / تماس با ما و دارای صفحات خصوصی (بعد از لاگین) پنل / ورود اطلاعات / لیست اطلاعات / گزارش اطلاعات
زمان تحویل: 5 روز
سلام و ارادت و عرض ادب احترام ، یه ربات برای ثبت باربرگ ماشین های دیزلی برای ۱۰۰ اکانت میخوام که روزانه برای هر ماشین ۱۳ تا باربرگ ثبت بزنه یعنی هر یک ساعت و ۱۵ دقیقه بلافاصله این کار رو بترتیب انجام بده.حذف و اضافه اکانت جدید هم بایستی داشته باشه اما نکته مهم اینجاست که خیلی حیاتی هستش اخیرا سامانه این گزينه رو فعال و اضافه نموده برای ثبت نهایی صدور باربرگ یه کد ۵ رقمی بصورت پیامکی به شماره تلفن تموم رانندگان ارسال میشه که ربات به این کد دسترسی داشته باشه بدون نیاز راننده ها این کار انجام بشه که لحظه به لحظه برای ثبت هر باربرگ به راننده زنگ نزنیم آیا این پروژه رو میتونی برامون انجام بدین ؟؟؟؟؟
5 پیشنهاد
سایت وردپرس ما نیاز به به روز رسانی دارد بعضی از محصولات تصویر نداریم - اتاق عکاسی داریم - در ادامه علاقه داریم سایت به زبان انگلیسی هم تغییر کند - گزارش گیری قیمت ها و امکان اصلاح قیمت ها به صورت گروهی - تولید محتوا لطفا بر اساس ساعت کاری هزینه بگید و حضوری SAHABNOOR.IR قالب سایت رو از بیگی کالا تهیه کردیم و الان سایت بخاطر پیغام خطا وردپرس با لا نمیاد تمایل داریم طراحی در محل شرکت به آدرس تهران -جمهوری- جنب پل حافظ پٰروژه را انجام دهد - به صورت حضوری
زمان تحویل: 2 روز
185 روز پیش
یونیتی 2022.2.7f1 برای خروجی اندروید مشکل دارد و موقع خروجی گرفتن خطای گریدل می دهد. ورژن های مختلف SDK و NDK و Gradle را هم تست کردم باز خطا داد. خسته شدم دیگه! لطفا اگر میتونید مشکل من را بصورت ریموت حل کنید پیام بدید. با تشکر
زمان تحویل: 20 روز
187 روز پیش
9 پیشنهاد
طراحی حرفه ی سایت از لحاط ux و ui طراحی عکس ها و انتخاب متن در کل سایت را باب میل مجموعه درست کند نکته: الویت ما قیمت هست ممنون میشم همراه با رزومه یا طرحتون قیمت را بفرمایید
188 روز پیش
با سلام و احترام، ما قصد داریم یک افزونه وردپرس بسازیم که برای فروشندگان مختلف در پلتفرم ما امکان همگامسازی محصولات خود با سایت فروشگاه وردپرسشان را فراهم کند. این افزونه باید بهطور خودکار محصولات فروشندگان را به سایت ما اضافه و بهروزرسانی کند و تغییرات را در قیمت، موجودی و وضعیت محصولات اعمال کند. ویژگیهای اصلی افزونه: اتصال به سایت فروشنده: افزونه باید بهطور خودکار به سایت فروشنده متصل شود. این اتصال با استفاده از API فروشنده انجام میشود و اطلاعات محصولات باید از سایت فروشنده (که بهصورت وردپرس و با WooCommerce است) استخراج شود. برای هر فروشنده باید یک شناسه یکتا (مثلاً کد فروشنده یا شناسه API) در نظر گرفته شود. بررسی روزانه و بهروزرسانی محصولات: افزونه باید بهطور روزانه سایت فروشنده را بررسی کند. اگر تغییراتی در محصولات (مثل تغییر قیمت یا تغییر وضعیت محصول) رخ دهد، این تغییرات بهطور خودکار در سایت ما اعمال شود. بهعنوان مثال: اگر قیمت محصول تغییر کرد، قیمت در سایت ما بهروزرسانی شود. اگر موجودی محصول تغییر کند (افزایش یا کاهش)، این تغییرات به سایت ما منتقل شود. اگر محصول جدیدی اضافه شود یا محصولی حذف شود، این تغییرات نیز اعمال شود. مدیریت موجودی محصولات: افزونه باید بهگونهای باشد که تغییرات موجودی محصولات فروشنده را نیز پیگیری کند. اگر موجودی یک محصول تغییر کرد (افزایش یا کاهش موجودی)، این تغییر باید در سایت وردپرس اعمال شود. افزودن و بهروزرسانی اطلاعات محصول: برای هر محصول، افزونه باید موارد زیر را دریافت و به سایت ما ارسال کند: عنوان محصول توضیحات کوتاه قیمت موجودی تصویر محصول افزونه باید از توابع وردپرس مانند wp_insert_post و wp_update_post برای افزودن و بهروزرسانی محصولات استفاده کند. تعامل با WooCommerce: این افزونه باید کاملاً با افزونه WooCommerce سازگار باشد. بهطوری که اطلاعات محصولات، قیمتها و موجودیها بهدرستی با ساختار WooCommerce همگام شوند و در صفحه محصول نمایش داده شوند. واحد شناسه یکتا برای هر محصول: هر محصول باید یک شناسه یکتا (مثلاً SKU) داشته باشد که برای تشخیص اینکه این محصول قبلاً در سایت ما وجود داشته یا نه، استفاده میشود. این شناسه باید در API فروشنده نیز موجود باشد و برای تطبیق محصولات جدید و بهروزرسانی آنها در سایت ما استفاده شود. تنظیمات افزونه در پنل مدیریت: افزونه باید یک صفحه تنظیمات داشته باشد که مدیران سایت بتوانند آدرس API فروشنده، کلید API و سایر اطلاعات مورد نیاز برای همگامسازی محصولات را وارد کنند. همچنین، تنظیمات باید شامل انتخاب زمانبندی برای بررسی و بهروزرسانی خودکار محصولات (مثلاً روزانه) باشد. خلاصه: افزونه باید بهطور خودکار محصولات فروشندگان را از سایتهای وردپرسی آنها گرفته و به سایت ما اضافه یا بهروزرسانی کند. تغییرات در قیمتها، موجودیها و وضعیت محصولات باید بهطور روزانه بررسی و اعمال شود. باید یک شناسه یکتا برای هر محصول در نظر گرفته شود. باید امکان وارد کردن تنظیمات API فروشنده در پنل مدیریت افزونه وجود داشته باشد. افزونه باید با WooCommerce کاملاً سازگار باشد. لازم به ذکر است این افزونه باید در مخزن وردپرس منتشر شود با احترام،
زمان تحویل: 1 روز
190 روز پیش
چند اپلیکیشن هستن که برای ایران باز نمیشن میخوام بدون قطع و وصلی هر راهی هست بهم بگین که بتونم راحت ازشون استفاده کنم فیلترشکن قوی هم استفاده میکنم ولی جوابگو نیست خیلی خیلی مشکل داره برنامه عملا کار نمیکنه اپ
6 پیشنهاد
سلام وقت بخیر، من یک پروژه ساده HTML دارم که نیاز دارم تا فردا انجام بشه. آیا امکان انجام این پروژه تا این تاریخ وجود دارد؟ و اینکه هزینه پیشنهادی شما برای این پروژه چقدر خواهد بود؟ 💰 لطفاً قیمت پیشنهادی خود را اعلام فرمایید تا به توافق برسیم.
191 روز پیش
۱. تعریف نیازها و قابلیتها • تحلیل رزومه: ایجاد الگوریتمی که بتواند رزومهها را بررسی کند، مهارتها و تجربههای کلیدی فرد را شناسایی کرده و نسبت به شغلهای خاص تطابق دهد. • تحلیل گفتار: استفاده از تکنولوژیهای تحلیل گفتار برای بررسی لحن، تن صدا، سرعت صحبت و میزان صراحت. این تحلیلها میتواند اطلاعاتی درباره اعتماد به نفس، صداقت، یا استرس فرد ارائه دهد. • تحلیل زبان بدن: استفاده از دوربینهای ضبط یا دادههای از طریق تحلیل ویدیویی برای بررسی زبان بدن. ابزارهای تحلیل حرکت و حالات چهره میتوانند به شناسایی نشانههای عدم صداقت، استرس یا آرامش کمک کنند. • پروفایل روانشناختی: ایجاد پروفایلی از شخصیت فرد بر اساس تستهای معتبر مانند DISC، MBTI، و تستهای مشابه. این تستها میتوانند به شما کمک کنند که مشخص کنید فرد از چه نوع شخصیتی برخوردار است و چه نوع رفتارهایی از خود نشان خواهد داد. ۲. انتخاب ابزار و فناوریهای مورد نیاز • پلتفرم تحلیل گفتار و زبان بدن: برای تحلیل گفتار، میتوانید از ابزارهایی مثل Google Cloud Speech-to-Text یا IBM Watson Speech-to-Text استفاده کنید. برای تحلیل زبان بدن و حالات صورت، ابزارهایی مثل Affectiva و Microsoft Azure Face API میتوانند مفید باشند. • پردازش زبان طبیعی (NLP): برای تحلیل متن رزومه، میتوانید از پلتفرمهایی مانند SpaCy یا NLTK استفاده کنید. • پلتفرم تحلیل شخصیت: ممکن است بخواهید از نرمافزارهایی که تستهای روانشناختی انجام میدهند، مانند Gallup StrengthsFinder یا Pymetrics برای تحلیل و ارائه پروفایل شخصیت استفاده کنید. ۳. ساخت پروسهها و الگوریتمهای تحلیلی • الگوریتم تحلیل رزومه: با استفاده از یادگیری ماشین و NLP، یک الگوریتم بسازید که بتواند رزومهها را تحلیل کرده و اطلاعات را استخراج کند. • الگوریتم تحلیل گفتار: بر اساس دادههای صوتی، الگوریتمهایی ایجاد کنید که بتوانند لحن، سرعت صحبت و تن صدا را تحلیل کنند. • الگوریتم تحلیل زبان بدن: با استفاده از الگوریتمهای بینایی ماشین، حرکات بدن و حالات صورت فرد را تحلیل کنید. ۴. ساختار گزارشدهی • گزارشها و تجزیه و تحلیلهای دقیق: نتایج تحلیلها باید به صورت واضح و مستند به کارفرما و تیمهای منابع انسانی ارائه شوند. گزارشها باید شامل نمودارها، تحلیلهای روانشناختی و پیشنهادات خاص برای استفاده از فرد در موقعیتهای شغلی مختلف باشند. ۵. رعایت استانداردهای اخلاقی و امنیتی • حفظ حریم خصوصی: دادههای حساس مانند صدای فرد، ویدیو و تحلیلهای روانشناختی باید به صورت کاملاً امن و با رعایت استانداردهای حریم خصوصی ذخیره شوند. • شفافیت در فرآیند: شفافیت در فرآیند تحلیل دادهها ضروری است تا اطمینان حاصل شود که کارفرماها از روشهای تحلیلی استفاده میکنند که به صورت علمی و معتبر هستند. ۶. توسعه پلتفرم و تجربه کاربری • واسط کاربری ساده و قابل دسترس: رابط کاربری پلتفرم باید ساده و کاربردی باشد تا تیم منابع انسانی بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. • تجزیه و تحلیل خودکار: پلتفرم باید قابلیت انجام تمامی تجزیه و تحلیلها به صورت خودکار را داشته باشد و نتایج به صورت گزارشهای جامع به مدیران منابع انسانی ارائه شود. ۷. پیشرفت و بهروزرسانی مستمر • پلتفرم باید به صورت منظم بهروزرسانی شود و دادههای جدید و تکنولوژیهای به روز به آن اضافه شوند.
93 صفحه
1402 پارس فریلنسر. تمام حقوق محفوظ است.